AndroidHealthClinic

Beginnerswedstrijd Powerliften 16 juni 2012!

Oei, erg ontmoedigend voor een ectootje :o

Succes allemaal. Veel plezier en dat jullie mooie kilo's mogen tillen.

@Weak01, wil jij mij de uitslagen mailen, zodat ik ze op mijn site kan plaatsen en kan verwerken in de toplijsten?

Groet, Wim

Was het krachthonk nou in dat grote gebouw of ergens in zo'n zijgebouwtje?

Succes allemaal! :thumbup:

Succes allemaal en vooral veel succes, vanaf morgen zijn jullie allemaal ervaren PLers

:trollface:

yo iemand die wat updates geeft miss? en komt de nos serieus?

yo iemand die wat updates geeft miss? en komt de nos serieus?

Haha nee tuurlijk niet.

Ik heb een goede wedstrijd gehad, 9/9 goede beurten.

170-180-190
95-100-105
210-220-230

Had nog wat ruimte over voor meer, voornamelijk bij bank en deadlift, maar wou niet van mn plan afwijken en heb gewoon gedaan wat ik gepland had. Totaal van 525 dus en met een bw van 108.6 dus 310 wilkspunten en een 4e plaats.

Update: ik heb gewonnen :D

Leuk om iedereen weer te hebben gezien, en veel goede lifters vond ik persoonlijk. Het begint toch weer een beetje te kriebelen bij mij.... :P

Inderdaad, net een sauna haha

was gezellig! grote opkomst, goed geregeld. het was ind wel bloedheet maar ik dacht dat ik het gewoon warm kreeg door jou sexyness nelis :D

Was een leuke dag, ben wel helemaal gebroken nu alhoewel ik zelf niet meedeed. Ook door t rijden natuurlijk. God wat was t warm, zit nu met een ventilator vol op me harses op de bank om een beetje bij te komen.
Goeie lifts gezien, ook een paar jongens die technisch gezien nog een hoop zouden kunnen verbeteren. Maar denk dat t voor iedereen wel een goeie ervaring was.

Haha nee tuurlijk niet.

Ik heb een goede wedstrijd gehad, 9/9 goede beurten.

170-180-190
95-100-105
210-220-230

Had nog wat ruimte over voor meer, voornamelijk bij bank en deadlift, maar wou niet van mn plan afwijken en heb gewoon gedaan wat ik gepland had. Totaal van 525 dus en met een bw van 108.6 dus 310 wilkspunten en een 4e plaats.

Was jij die jongen die zichzelf voor elke beurt eerst half knock out sloeg?
Wel goed gelift hoor.

Zo, terug van de beginnerswedstrijd.....in het kort, gewonnen in de 90+ klasse, @119.2kg bw:

Squat: 210-230-250(fail)
Bench: 140-150-160
Deadlift: 240-255-265

Wilks score: 377.15

Conclusie, tevreden met de bench en deadlift, op de squat te voorzichtig geopend waardoor ik te grote stappen moest maken voor de 250kg, had beter op safe kunnen gaan en voor de 240 moeten gaan, maar kon de verleiding niet weerstaan om te gokken op de 250 voor een pr......

ah kijk, dat was jij dus! mooie lifts!

Zo, terug van de beginnerswedstrijd.....in het kort, gewonnen in de 90+ klasse, @119.2kg bw:

Squat: 210-230-250(fail)
Bench: 140-150-160
Deadlift: 240-255-265

Wilks score: 377.15

Conclusie, tevreden met de bench en deadlift, op de squat te voorzichtig geopend waardoor ik te grote stappen moest maken voor de 250kg, had beter op safe kunnen gaan en voor de 240 moeten gaan, maar kon de verleiding niet weerstaan om te gokken op de 250 voor een pr......

Als ik jou was zou ik heel snel "echte" wedstrijden gaan doen, je bent sterk en je techniek is ook zeer net. Proficiat man.

Terug
Naar boven