weak01
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 117
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 92kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik zou hier opzich wel aan willen meedoen, ben nou niet supersterk ofzo, maar ben pas een klein half jaar aan het krachttrainen. enige probleem waar ik tegen aan loop is dat ik de technieken niet ken. Zoals ik kan wel DL/SQ/BP enzo maar geen clean and press of snatch. zal dit een probleem zijn ?
zie post van eddine dus gewoon meedoen het gaat om de ervaring, gezelligheid en je kan veel leren die dag en mensen ontmoeten met dezelfde interesse, en na de wedstrijd een hapje en drankje, lekker nakletsen.
wat wil je nog meer
, inderdaad,
krijgen we binnenkort een officielle mail pjotr?
als de inschrijvingen dicht zijn, die mail zal je 2 weken voor de wedstrijd krijgen.
damm waarom zijn dit soort dingen altijd zo extreem ver weg.. oost-groninger zijn zuigt 0.o
damm waarom zijn dit soort dingen altijd zo extreem ver weg.. oost-groninger zijn zuigt 0.o
Ik rij elk weekend 2.5u naar mijn vriendin in Groningen of zij naar mij. 5u reizen per weekend is niet veel als je er zelf maar achter staat/ graag wilt.
Toegegeven, ideaal is het niet.

das toevallig, ik rij ook elk weekend 2,5 uur naar jouw vriendin
![]()
Ik hoorde het ja, ik laat je nog wel een keer zien waar de clitoris zit.
[Link niet meer beschikbaar]
Ik rij elk weekend 2.5u naar mijn vriendin in Groningen of zij naar mij. 5u reizen per weekend is niet veel als je er zelf maar achter staat/ graag wilt.
Toegegeven, ideaal is het niet.

Nee ideaal is het niet, het probleem is dat de meeste mensen hier 18+ zijn en een eigen auto hebben, of 17 met scooter of iets degelijks. ik ben 16 met mn fiets en m'n ouders hebben ook nooit tijd om ergens ver weg te gaan in verband met eigen bedrijf dusja.. ach ik wacht wel tot ik 18 ben dan kom ik zeker naar dit soort evenementen![]()