Fitness Seller

Beginnerswedstrijd Powerliften 16 juni 2012!

Beginnerswedstrijd met bijna 30 lifters, al bijna meer dan menig wedstrijd :eek: als iedereen nou ook nog doorstroomd naar de NK's :D

• Topic Starter Topic Starter
Beginnerswedstrijd met bijna 30 lifters, al bijna meer dan menig wedstrijd :eek: als iedereen nou ook nog doorstroomd naar de NK's :D

Ja idd. Ik las zelfs dat in Algerije er bijna 50 man meedeed aan het nationaal kampioenschap, terwijl die amper geld, materiaal of mogelijkheden hebben :D

@RichardHa

Het is prima te bereiken met OV, dus als je echt wilt moet het lukken lijkt me.

+ er zijn altijd een lading mensen die via het station rijden, zit aan dezelfde (10km lange) weg

zin in :)

nog een aantal weekjes.. benieuwd hoe het gaat.. blijven de klasses zo? of komen er meer??

Zit het al vol? Had zelf nog niet eens aan het OV gedacht dus is iets om over na te denken

We hebben nu al 30 inschrijvingen.

Dus we zitten vol. Maar er is goed nieuws.
Heb overlegt met het bestuur en ga extra hulp krijgen, en afgaan op vorige jaren zijn er altijd een paar afmeldingen en mensen die gewoon niet komen opdagen ( Weet zeker dat de mensen die zich nu hebben ingeschreven dat niet gaan doen).

Maar we hebben de inschrijflimiet verhoogd naar 40 dus schrijf je in en we gaan er een grootse dag van maken.

---------- Post toegevoegd Wed 25 Apr 2012 om 23:55 ----------

Zit het al vol? Had zelf nog niet eens aan het OV gedacht dus is iets om over na te denken

Inschrijven dus zo een dag leer je meer dan een half jaar trainen.

zit er toevallige ene O. Ten Cate bij, Pjotr?

een maatje van me, die zich eventueel zou gaan inschrijven. hij wist het vorige week nog niet zeker, maar ik had hem ieder geval alles doorgelinkt

zal het nog eens aan doorgeven aan hem

Dat wordt gezellig

Nu hebben we 34 inschrijvingen

haast je er zijn nog maar 6 plekken over kunnen echt niet meer dan 40 man/vrouwen meedoen

Is de wedstrijd ook geschikt voor een bber met pl ambities? :p
Zie veel gasten met 200+ in hun sig dus ben een beetje bang geworden.

Maar als wilks score een soort percentage van bodyweight is maak ik misschien een kansje :D
Hoop dat er een -70 klasse is...

Terug
Naar boven