XXL Nutrition

Beginnerswedstrijd Powerliften 16 juni 2012!

• Topic Starter Topic Starter
Is de wedstrijd ook geschikt voor een bber met pl ambities? :p
Zie veel gasten met 200+ in hun sig dus ben een beetje bang geworden.

Maar als wilks score een soort percentage van bodyweight is maak ik misschien een kansje :D

Ja man uiteraard! wilks score is voor iedereen eerlijk (zeg ik met pijn in me hart/buik) dus bodyweight is niet belangrijk.

Maar ik weet niet bij wie je allemaal 200+ ziet staan, volgens mij valt dat over het algemeen wel mee met jouw bodyweight. Gewoon meedoen!

Haha je hebt me over de streep getrokken im in :cool:

---------- Post toegevoegd Sat 5 May 2012 om 23:43 ----------

Iemand die uit het zuidoosten komt (een lijn tussen doetinchem en papendal) kan meerijden.

Laatst bewerkt:
35

deelnemers al gaat een leuke maar ook drukke dag worden.

hmmm als we achteraf nu ergens onbeperkt gaan eten wordt het helemaal een mooie dag :D

De meeste pl'ers hier op het forum hebben dan ook al enige ervaring onder de gordel ;) beginnerswedstrijd, het zit hem in de naam, is gewoon voor iedereen die interesse heeft in PL en eens een wdstrijd wilt doen om te kijken hoe het ongeveer gaat. Gewoon meedoen, kan alleen maar leuk zijn :D

Binnenkort komt de uitnodgingsmail we hebben tussen de 35 en 40 deelnemers.

Hou het in de gaten als je bij volgende week nog geen uitnodiging heb gekregen neem nog even contact met ons op powerliftingtalent@hotmail.nl

vr gr pjotr (weak01)

zin in :)

Ik kom ook kijken denk ik.
Is er nog hulp nodig bij de organisatie? Spotters of weet ik t wat?

Ik heb nog nooit met een belt getraind. Is het verstandig om op de wedstrijd-dag dit te proberen? Mocht al van iemand een belt lenen die ook aanwezig zal zijn.

Of is dat dan te onwennig?

Ik heb nog nooit met een belt getraind. Is het verstandig om op de wedstrijd-dag dit te proberen? Mocht al van iemand een belt lenen die ook aanwezig zal zijn.

Of is dat dan te onwennig?
waarom zou je op een wedstrijd iets anders doen dan waar je mee traint ?

Maar je moet het zelf weten :)

• Topic Starter Topic Starter
heb je toch weinig aan dan

Heb me aangemeld, hopelijk zijn er nog plaatsen beschikbaar. Niet voor de win, wel voor de fun en ervaring.

Hallo iedreen erw as een kleine vertraging infomail word morgen /overmorgen uiterlijk verstuurd.

tot over een paar weken iedereen.

gr weak01

Ik kom ook.
Gaat er nog iemand vanuit Rotterdam?
Zo ja, kan er nog iemand bij in de auto? Uiteraard betaal ik mee met de benzine. ;)

hallo iedereen hier is de mail die als het goed is iedreen ontvangen heeft zo niet bij deze en mail even na powerliftingtalent@hotmail.nl

Beste dames en heren lifters,

De tijd begint te dringen. Het is bijna 16 juni dus bij deze de definitieve informatie.

De weging is van 9.30 tot 10.30 en de wedstrijd begint om 11.00.
Afhankelijk van het gewicht van de deelnemers (na de weging) wordt er bepaald wat de 2 gewichtsklasses worden voor het klassement.
Waarschijnlijk zal het –90 en 90+ zijn, maar dat is niet zeker omdat we niet van iedereen het lichaamsgewicht weten.

Vanwege het grote aantal inschrijvingen zal er getild worden in 3 groepen.
Dit gaat als volgt in z’n werking:

- 10.30 begint groep 1 met warming up en 11.00 begint groep 1 met het kniebuigen.
- op het moment dat groep 1 begint met de wedstrijd gaat groep 2 opwarmen voor kniebuigen
- als groep 2 begint, kan groep 3 opwarmen.

Na het kniebuigen gaan we gelijk door met bankdrukken, dus groep 1 zal met opwarmen moeten beginnen wanneer groep 3 nog met de wedstrijd bezig is.
Zelfde geldt voor deadliften na het bankdrukken.

Er is ruim voldoende plek om op te warmen en er zijn meer dan genoeg halters en schijven dus daar hoeven jullie niet over in te zitten!

We willen wel meegeven dat het makkelijk is voor jezelf en voor anderen om van te voren te bepalen met welke beurten je gaat opwarmen.
Scheelt een hoop tijd en stress.
Het is ook makkelijk als je iemand mee neemt om je te coachen. Om o.a. bij het opwarmen het halter te laden en je beurtkaartjes door te geven voor je wedstrijdbeurten.

Inschrijfgeld is zoals eerder vermeld €5 en er zullen wat snacks (bananen, mueslirepen etc) en sportdrankjes zijn voor de lifters.

Er is een mogelijkheid om in te kunnen schrijven bij de NPB na de wedstrijd als je dat zou willen, en er komt ook
een kraam van Ergomax .

Het adres is:

Papendallaan, Arnhem.
Als je aan komt rijden op het terrein van Papendal moet je na de slagbomen (die open staan) naar rechts en daar is het sportcentrum met parkeerplaats.
Bij binnenkomst staan er bordjes aangegeven naar de krachtruimte en daar zal dan ook de wedstrijd plaats vinden.

Kleding(!!!):
Zorg dat je een korte broek aan hebt en een t shirt. Geen lange broek, want dat is voor de scheidsrechter slecht te jureren.
Er wordt ook gewoon gelift op schoenen, dus geen blote voeten of sokken.
Als je normaal op sokken deadlift, probeer een paar deadlift slippers of ballet/turn schoentjes te halen.

Verder mag je polsbanden, kniebanden en een riem gebruiken.

Op de wedstrijd zelf zal nog uitgelegd worden hoe de lifts uitgevoerd moeten worden, heb je hier van te voren vragen erover stel ze hier.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f32/beginnerswedstrijd-powerliften-16-juni-2012-a-303721/

Allemaal succes gewenst bij de laatste voorbereidingen en zorg dat je fit bent op de wedstrijd!

Met sportieve groet,

Organisatie beginnerswedstrijd (Pjotr en Ziyed

Terug
Naar boven