MuscleMeat

Sticky Beleggingen & De Beurs

Peiling Peiling Welke broker gebruik je?

• Bolero

Stemmen: 0 0,0%
  • Lynx

• MeDirect

• eToro

• Saxo Bank

• Easybroker

• Keytrade Bank

• Totaal stemmers
    10
@ Corazon: ik zie dat je value investing predikt, thats the way to go!

gouden tip: Kingspan aan de ISE
beste cijfers op DCF, FCF, Multi analyse en ratios etc. in de industrie en fantastische long term growth

wat betreft opties en andere derivaten; ik ken geen optiehandelaren op de Forbes 500 list
wel gasten zoals Slim en Buffett.. go figure out

Laatst bewerkt:
Lekker bezig de laatste 1 1/2 week. Gisteren bijna turbo's Corporate Express aangeschaft maar toch op het laatste moment niet doorgevoerd. Koers gisteren 1,36, vandaag 2,21 :headbang: Driemaal is scheepsrecht hoop ik dan maar, volgende keer toch maar even mijn pincode invoeren nadat ik een order fiatteer.

Tegelijkertijd, ooit die zooi verkocht vlak voordat ze een winstwaarschuwing gaven. Toen heette ze nog Buhrmann en stonden rond de 5,30, na de winstwaarschuwing was er bijna de helft vanaf.

--edit, de Turbo's knallen nog even door naar een koers boven de 3 euro. Had denk ik wel uitgestapt met een plukje maar bijna 200% missen is een beetje pijnlijk. Ben nog roestig met traden merk ik, normaliter had ik gisteren gewoon die orderknop ingedrukt.

Laatst bewerkt:
Lekker bezig de laatste 1 1/2 week. Gisteren bijna turbo's Corporate Express aangeschaft maar toch op het laatste moment niet doorgevoerd. Koers gisteren 1,36, vandaag 2,21 :headbang: Driemaal is scheepsrecht hoop ik dan maar, volgende keer toch maar even mijn pincode invoeren nadat ik een order fiatteer.

Tegelijkertijd, ooit die zooi verkocht vlak voordat ze een winstwaarschuwing gaven. Toen heette ze nog Buhrmann en stonden rond de 5,30, na de winstwaarschuwing was er bijna de helft vanaf.

--edit, de Turbo's knallen nog even door naar een koers boven de 3 euro. Had denk ik wel uitgestapt met een plukje maar bijna 200% missen is een beetje pijnlijk. Ben nog roestig met traden merk ik, normaliter had ik gisteren gewoon die orderknop ingedrukt.

Shit, een mooie kans misgelopen! Volgende keer beter. Te snel en ondoordacht op die orderknop drukken is niet goed. Twijfelen is sowieso niks voor traders, dan blijf je aan de kantlijn staan ;)

Heb vorige week ook een rekening geopend bij Alex, ben nu ook bezig in Beleggen voor Dummies. De meeste termen in dit topic klinken nu nog als abracadabra :) Waar houden jullie al het nieuws bij?

• Topic Starter Topic Starter
Mijn binck accountje is nu wel geopend, duurt helaas weer een paar daagjes voor een overboeking erop staat.

Volgende week dus eea gaan bekijken.

Misschien verkoop ik alle fondsen wel (2500,- verlies over 1 jaar) om het resterende bedrag ook te gebruiken.

• Topic Starter Topic Starter
Heb vorige week ook een rekening geopend bij Alex, ben nu ook bezig in Beleggen voor Dummies. De meeste termen in dit topic klinken nu nog als abracadabra :) Waar houden jullie al het nieuws bij?

Eerst een virtuele portefeuille aanmaken is ook wel een aanrader.

Belegger.nl; Beleggen, AEX index, koersen, aandelen, beleggingsfondsen, rendement of IEX.NL: van beleggers, voor beleggers -columns, realtime koersen, nieuws, forums,agenda en meer-. Beleggen aandelen, beurs, AEX kan je een portefeuille aanmaken en een beetje aankloten, maar wel tegen de echte beurskoersen, is zeker wel leerzaam.

De DOW 370 punten lager, op weg naar een nieuwe bottom? Ik verwacht dat ie deze week nog terug onder de 12.000 duikt of daar z'n support krijgt.

Alex... tss binckbank is beter ;)

Waar hou ik het nieuws bij?

Hmm.. beursduivel of analist of belegger? finance yahoo? de tijd/telegraaf? (hoewel ik dit vaak geen nieuws noem want het is al een dag oud eigenlijk..) en binckbank geeft ook zelf de laatste nieuwtjes ;)

Laatst bewerkt:
Chambers said it is possible January's order rates were an "aberration," but then he added the words Wall Street did not want to hear. "Given the uncertainties of the global financial markets and the cautiousness we are seeing from some of our customers and our peers, we believe that the proper approach to guidance, with our usual caveats at this point in time, is to assume that January's order growth rates may continue over the next several months."

Oftewel morgen de hele techsector naar de t*fus. :D Helaas voor wie long zit maar de Nasdaq futures zijn nabeurs omlaag geknald door de vooruitzichten van Cisco.

Oftewel morgen de hele techsector naar de t*fus. :D Helaas voor wie long zit maar de Nasdaq futures zijn nabeurs omlaag geknald door de vooruitzichten van Cisco.

Yep, Cisco is na beurssluiting gisteren, 8% naar beneden gedonderd.

Het valt nog mee in Europa. Het blijft hier al dagen lang goed liggen terwijl USA al 4 dagen op rij gedaald is. Europa ging in eerste instantie harder omlaag, USA maakt nu dus de inhaalslag. Een up-dagje in USA en ze gaan hier weer als een gek rallyen waarschijnlijk, tot er weer slecht nieuws komt en alles nog harder omlaag gaat. Ik wacht de nieuwe uptik maar eens af.

jep jep aex short heeft het lekker gedaan :D

voor de rest ben ik vandaag ook long in de brent crude oil gegaan om me in te dekken tegen mn shorts enzo

t*ring, mijn binck aanmelding laat wel opzich wachten...

Terug
Naar boven