Fitness Seller

Sticky Beleggingen & De Beurs

Peiling Peiling Welke broker gebruik je?

• Bolero

Stemmen: 0 0,0%
  • Lynx

• MeDirect

• eToro

• Saxo Bank

• Easybroker

• Keytrade Bank

• Totaal stemmers
    10
Damn, dit gaat lekker!

Maandag in ING gestapt, nu dik 60% rendement, vanochtend nog wat Corp. Express erbij gekocht, krijgen we nu eindelijk het verwachte overname bericht. Er waren zojuist zelfs geen bied/laatkoersen meer, alles stond op MKT :D, verwacht aan het einde van deze dag een rendement van zeker 200%.

Heb alleen vanochtend achteraf gezien veeeeeeeeeeeel meer moeten inkopen en niet moeten gokken op Palladium. :D

Nice one boy :D

btw: goud steeg vndg ook wel lekker, de big boys hebben gekocht? voor wat komen zal?!?!

• Topic Starter Topic Starter
Wat had je in CXP? Calls neem ik aan.

Goed gedaan in ieder geval, een overnamebod is altijd lekker.

Turbo's en helaas niet heel veel. Maar toch. :)

Vandaag had ik beter ING op een high kunnen verkopen en later vandaag moeten kopen ipv vast te houden. Naja, leermomentje weer.

Op het einde vandaag ook nog extra turbo's op TomTom gekocht, sta er nu wel een minnetje op (damn, ze bleven zakken, van 7% in de plus tot 2,5% in de min ofzo?) maar ze komen morgenochtend met goede cijfers en dan gaat alles de lift weer in (afkloppen ;) ).

PS: Zit (nog?) niet in opties, ben een beginner he, dus rustig met aandelen en turbo's werken. ;)

Nice one boy :D

btw: goud steeg vndg ook wel lekker, de big boys hebben gekocht? voor wat komen zal?!?!

Is in ene hard aan het bijtrekken ja. Dat mag van mij wel even doorgaan zo. :D

Topic even renamed. Geen black monday te zien de komende tijd. Zeker morgen is het weer aan de bulls. :p

Slotkoersen Nederlandse fondsen in New York
20-02-2008 22:21:55

Amsterdam (BETTEN FINANCIAL NEWS) - Hieronder volgt een overzicht van de slotkoersen van de in New York genoteerde Nederlandse fondsen op woensdag 20 februari 2008, in zowel USD als EUR.

FONDS KOERS NEW YORK VERSCHIL MET EUR/USD
USD EUR SLOT A'DAM 1,4711

Aegon 14,31 9,73 +0,13
ArcelorMittal 74,87 50,89 +1,55
ASML 24,83 16,88 +0,24
Corporate Express 11,70 7,95 +0,25
Elsevier* 34,13 11,60 +0,15
ING 32,17 22,24 +0,28
Shell* 70,89 24,09 +0,24
KPN 18,39 12,50 +0,12
Philips 39,09 26,57 +0,24
Unilever 30,63 20,82 +0,07

Verwachte opening AEX volgens pariteiten: 451,15

Ziet er goed uit dit voor morgenochtend!

Als ik met TomTom er een goede winst uithaal zal ik die nemen (en weer in ING stoppen ;) ). Zit alleen tot mijn nek in KPN wat niet echt vooruit wilt. Had er meer van verwacht aangezien het bedrijf er op zich goed bijstaat.

CE hou ik nog steeds aan, wacht het 2e bod van 9,50 wel af. :P

ha! ik had wat opties gekocht van Corporate Express, voor 3,5. Gaat lekker :D

De lichten staan op groen voor TomTom. Op naar de 44,-! :p

De seinen sprongen net op rood, TomTom -13%. Helaas Jeroen, die 44 zal nog wel even duren.

-13% ja. Daaaaaaaaaaaaaaamn. :(

Had je Turbo's?

Ja, gisteren zelfs nog bijgekocht. :(

Beide de stoploss aangetikt.....

*kras.

Dat is dan weer het nadeel van Turbo's, 1 goede tik omlaag en je bent alles kwijt.

True, maar dit verwacht je niet. Damn. :p

Geen Turbo's dicht bij de huidige koers kopen, dan maar minder hefboom. Turbo's gaan vrij snel knellen als je ze koopt vlak bij de huidige koers. Zeker in een volatiele beurs als deze.

Had zelf TS op de AEX maar heb ze gelijk verkocht toen de richting toch omhoog bleek te zijn. Nu denk ik dat het nog wel omlaag kan maar de markt ligt me er iets te sterk bij momenteel.

Zit zelf nu wel te loeren naar een ritje met TT maar er lijkt weinig leven te zitten in een stijging. fl**kers donderen toch alles op slot als er nog een knal omlaag komt en dan kan je gelijk het haasje zijn.

Geen Turbo's dicht bij de huidige koers kopen, dan maar minder hefboom. Turbo's gaan vrij snel knellen als je ze koopt vlak bij de huidige koers. Zeker in een volatiele beurs als deze.

True, maar deze klap was redelijk onverwacht.

Mijn TL op ING gaat echter wel lekker. ;)

Ik ben trouwens ingestapt op Fortis voor 14,29 voor de lange termijn. Geen opties of turbo's gewoon aandelen. Lagere koers/boekwaarde, lagere koers/winst en hogere dividend dan ING (alleen is het nog afwachten wat ze dit jaar met het dividend gaan doen).

Damn dat suckt ff, ik moest aan je denken toen ik in de grootste turbo dalers tomtom zag staan.. mja zown dingen zijn wel klote :) succes nog!

mijn goud is weer lekker bezig :)
mn aex short wel minder..

AEX short is nu wel listig, uitbraak naar boven ligt op de loer. Durfde het zelf niet meer aan om shorts aan te houden, het zou kunnen dat er een nieuwe tradingrange in de maak is tussen 460-480. Eerst maar eens door de 457 heen.

Wat een Joods gelul hier.

Terug
Naar boven