Fitness Seller

Sticky Beleggingen & De Beurs

Peiling Peiling Welke broker gebruik je?

• Bolero

Stemmen: 0 0,0%
  • Lynx

• MeDirect

• eToro

• Saxo Bank

• Easybroker

• Keytrade Bank

• Totaal stemmers
    10
  • Topic Starter Topic Starter
Gooi je schaduwprofiel eens vol met een handel Call opties op Super de Boer @ 4,40 voor Juni. ;)

Speelt eea rond die keten, dus dat kan wel eens leuk uitpakken. :)

heh..hey caes,ook weer aan het traden zie ik ;)

ik dacht paar weken terug..hey aex staat op 495,al flink gedaald..implied vola is lekker hoog..ergo hoge premies..ik dacht..laat me eens wat putspreadjes schrijven..5 long 470/ 10 short 460

kedeng..tieft die teringindex naar de 400...stond meteen op papieren verlies van 25k
denk dat ik maar weer wat calls ga inladen van vdm..voor herhaling van 2001 :)

lol..ik zie net die thread die je poste caes..

ik ben beroemd (ik ben dus die mark uit die thread):)

voor diegenen die zich afvragen of je met daytrading en opties wat kan verdienen..ik was van de 30.000 in een paar maandne tijd naar de circa 1.300.000 gegaan

had 1 week dat ik dagelijks meer dan een ton pakte

dat ik in een paar maanden daarna vrijwel alles weer verloor(ergste dag was 370.000 verlies in 1 ****ing dag) probeer ik nog steeds te vergeten :)

Laatst bewerkt:
heh..hey caes,ook weer aan het traden zie ik ;)

ik dacht paar weken terug..hey aex staat op 495,al flink gedaald..implied vola is lekker hoog..ergo hoge premies..ik dacht..laat me eens wat putspreadjes schrijven..5 long 470/ 10 short 460

kedeng..tieft die teringindex naar de 400...stond meteen op papieren verlies van 25k
denk dat ik maar weer wat calls ga inladen van vdm..voor herhaling van 2001 :)

Yep maar nu met een stuk minder er in bij het traden. Meer een beetje hobbyen eigenlijk.

Jij bent nog steeds niet echt risico avers zie ik al :D Denk je dat VDM dan nog veel potentieel omhoog heeft? Ze hebben wel een leuk EV per aandeel als je de huidige koers in aanmerking neemt. Maar het blijft toch een verliezengevende toko, ook al zijn dat dan weer vooral verliezen van de tak die is verkocht.

Fti @ 458. :)

Euronext Brussel: banken zetten herstelbeweging in
25-02-2008 10:00:30

BRON:
Pieter Suy
pieter.suy@tijd.be

Brussel (tijd) - Euronext Brussel is maandag sterk van start gegaan. De financiële waarden, die vrijdag nog flink terrein moesten prijsgeven, zetten een herstelbeweging in na berichten over een reddingsplan voor de Amerikaanse obligatieverzekeraar Ambac.

Na een half uur handel staat de Bel20-index 1,5 procent hoger op 3.718,63 punten. De 19 aandelen tellende beursgraadmeter telt slechts 1 daler: Ackermans & Van Haaren, dat 0,3 procent lager gaat tot 67,78 euro.

De bankwaarden, die vorige week nog verliezen tot 4 procent moesten slikken, gaan maandagochtend fors hoger na berichten over een mogelijk reddingsplan voor de Amerikaanse obligatiesverzekeraar Ambac. Een consortium van acht banken zou bereid zijn de noodlijdende obligatieverzekeraar 3 miljard dollar toe te stoppen. Daardoor zou Ambac zijn rating kunnen behouden, wat de banksector indirect voor verdere verliezen behoedt.

Vooral Dexia, van wie de Amerikaanse dochter FSA een sectorgenoot is van Ambac, profiteert van het positieve bankennieuws en gaat 4 proent hoger tot 16,4 euro. Dexia maakt vrijdag zijn jaarresultaten bekend. Fortis boekt een winst van 2,6 procent op 14,39 euro. KBC moet het stellen met een winst van 1,5 procent op 83,38 euro.

Pff dit is dus NIET goed voor mn shorts :D hij komt wel erggg dicht bij de SL..

Gooi je schaduwprofiel eens vol met een handel Call opties op Super de Boer @ 4,40 voor Juni. ;)

Speelt eea rond die keten, dus dat kan wel eens leuk uitpakken. :)

Super de boer:

Laatste 4,1700 10:58 500
+/- 0,2800 7,20% !!!!
Slot 3,8900 22-02-08
Open 3,9400 09:00
Hoog 4,1900 09:11
Laag 3,9400 09:00
Bied 4,1400 10:58 3.151
Laat 4,1700 10:58 3.795
Volume 276.217

+7,20% al :D

Hoge hefboom, snel uitgestopt. Deze markt staat op uitbreken of is al uitgebroken maar er kan nog steeds een goede tik omlaag komen als de obligatieverzekeraars niet gered worden. Dat hele gerucht over de redding van Ambac is tot nu toe niet meer dan een gerucht volgens mij. Mocht die redding er komen kan het nog steeds een 'sell on the news' worden.

Hoge hefboom, snel uitgestopt. Deze markt staat op uitbreken of is al uitgebroken maar er kan nog steeds een goede tik omlaag komen als de obligatieverzekeraars niet gered worden. Dat hele gerucht over de redding van Ambac is tot nu toe niet meer dan een gerucht volgens mij. Mocht die redding er komen kan het nog steeds een 'sell on the news' worden.

Jep idd, ik weet dat ik vaak met mn hoge hefbomen het hoge risico erbij moet nemen.. mja.. can't win them all :)

Bij zulke hoge hefbomen zou ik opties aanschaffen, ook al kan spelen met turbo's die vlakbij de stoploss noteren nog wel interessant zijn.

Die opties zijn iig een stuk duurder geworden vandaag.

Heb eindelijk een handel KPN turbo's kunnen verkopen met niet al te veel verlies en ben weer daarvoor in ING gegaan. Wel rond today's high gekocht maar zie ING de komende dagen wel doorstijgen. Zeker als Ambac gered gaat worden.

Succes met ING. Dit kan het begin zijn van een mooie rit naar de 28. Denk alleen dat alles echt omlaag flikkert als de obligatieverzekeraars niet te redden vallen.

Yep. Die kans is idd ook aanwezig.

Verkoop straks nog met winst turbo's op Paladium zodat als de cijfers uit de VS goed zijn ik nog wat extra bij kan kopen voor de rit naar boven. :)

Net een eerste storting gedaan op alex. Relatief klein bedrag om mee te beginnen. Wil nu ongeveer 25% iShares MSCI Emerging Markets stoppen en de rest in iShares DJ STOXX 50 Inc.

Goed of slecht idee?

Laatst bewerkt:
100 aandelen van super de boer BV gehaald op 4,24 € per aandeel. Nou J, hoop dat je gelijk hebt. :D

Heb verder voor Tom Tom gekozen. Ik denk dat deze wel zal stijgen en ik twijfel nog over de nederlandse bouw. Ik ga mij wat meer verdiepen in BAM.

So, ik ben rijk he! Tom Tom heeft mij zojuist al € 4,50 gegeven met een stijging van 0,13% :D

Terug
Naar boven