- Waardering
- 187
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Is niet van belang,Is dat van belang? In ieder geval voldoende om 10k per jaar te sparen.

heh..hey caes,ook weer aan het traden zie ik
ik dacht paar weken terug..hey aex staat op 495,al flink gedaald..implied vola is lekker hoog..ergo hoge premies..ik dacht..laat me eens wat putspreadjes schrijven..5 long 470/ 10 short 460
kedeng..tieft die teringindex naar de 400...stond meteen op papieren verlies van 25k
denk dat ik maar weer wat calls ga inladen van vdm..voor herhaling van 2001![]()
Denk je dat VDM dan nog veel potentieel omhoog heeft? Ze hebben wel een leuk EV per aandeel als je de huidige koers in aanmerking neemt. Maar het blijft toch een verliezengevende toko, ook al zijn dat dan weer vooral verliezen van de tak die is verkocht.
hij komt wel erggg dicht bij de SL..Gooi je schaduwprofiel eens vol met een handel Call opties op Super de Boer @ 4,40 voor Juni.
Speelt eea rond die keten, dus dat kan wel eens leuk uitpakken.![]()

Hoge hefboom, snel uitgestopt. Deze markt staat op uitbreken of is al uitgebroken maar er kan nog steeds een goede tik omlaag komen als de obligatieverzekeraars niet gered worden. Dat hele gerucht over de redding van Ambac is tot nu toe niet meer dan een gerucht volgens mij. Mocht die redding er komen kan het nog steeds een 'sell on the news' worden.

Gooi je schaduwprofiel eens vol met een handel Call opties op Super de Boer @ 4,40 voor Juni.
Speelt eea rond die keten, dus dat kan wel eens leuk uitpakken.![]()