- Waardering
- 187
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik zie het zeker niet als een spel en probeer zoveel mogelijk over bedrijven/bedrijfstakken te leren.Een vraag aan members hier die serieus beleggen, houden jullie de ontwikkelingen bij van bedrijven/bedrijfstakken waar je in belegd?Of zien jullie het als een spel?
Er is veel geld mee te verdienen, maar ook te verliezen. Zoek maar eens op hoeveel geld Warren Buffet heeftIs er serieus winst mee te maken, ik bedoel geen theorie, maar praktijk.Is er iemand hier die goed geld mee verdiend. Of is het meer van quite spelen en meestal (beperkte)verliezen?
. Ik ben persoonlijk nog geen expert, dus ik kan je niet veel vertellen over eigen ervaringen.Dat klopt inderdaad, de meeste grote beleggers zijn hier een voorstander van (o.a. Warren Buffet, Peter Lynch en Benjamin Graham).Ik hoor vaak van de "goeroe's" dat je alleen in zaken moet beleggen waar je zelf veel verstand van hebt.
Een vraag aan members hier die serieus beleggen, houden jullie de ontwikkelingen bij van bedrijven/bedrijfstakken waar je in belegd?Of zien jullie het als een spel?
Is er serieus winst mee te maken, ik bedoel geen theorie, maar praktijk.Is er iemand hier die goed geld mee verdiend. Of is het meer van quite spelen en meestal (beperkte)verliezen?
Ik hoor vaak van de "goeroe's" dat je alleen in zaken moet beleggen waar je zelf veel verstand van hebt.

Grappig. Ging alles vandaag flink onderuit vanwege de hoge dollar en olie, maakt Bernanke een positief praatje en alles gaat weer omhoog.
Zie ons nog wel in de plus eindigen ook vandaag.![]()
Dikke BULLLLLSHIT noem ik de beurs vandaag, zo reageren op praatjes = not good, aan elk positief dingetje trekken de beurzen zich op laatste tijd.. ik vraag me echt af of het uit schrik is voor de zware klappen nog gaan komen.. wat zijn jullie meningen daarop? Gaat er nog een "zware" klap komen?
Ik hoop het niet. Hebben jullie trouwens een vaste site met informatie waar jullie je aankopen of verkopen op basseren? Ik zelf kijk op binck en belegger.nl , maar daar lees je niet de meningen of views van andere mensen.
Ik ben een beertje en ik denk inderdaad dat er nog een megaklap komt. Nederlandse bedrijven doen het overigens goed maar de USA is gewoon een zeepbel die nu echt een keer gaat klappen.

Ik hoop het niet. Hebben jullie trouwens een vaste site met informatie waar jullie je aankopen of verkopen op basseren? Ik zelf kijk op binck en belegger.nl , maar daar lees je niet de meningen of views van andere mensen.
Hmmm soon ook es beginnen met beleggen als ik dit zo zieany pointers?
hoeveel beginnen? safe? risky? high profit?
Het lijkt me als beginner verstandig om je geld in een goed gespreide portefeuille aan te houden, dus bij voorkeur gewoon in een beleggingsfonds.