Brotoscience
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 114
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alleen een domme belegger is 24/7 bezig met zijn BAH portefeuille. Traden daarentegen is wel bijna 24/7 bezig zijn. Als je belegt doe je dat omdat je vertrouwen hebt in de koersontwikkeling van het bedrijf waarin je belegt. Stoploss aanleggen om evetueel koersverlies op te vangen of puts te kopen of calls te schrijven dient hooguit de strategie te zijn om je risico te beperken.
Veel handelen in een BAH-portefeuille is een recept voor verliezen. Dividenddata zijn data die je kan noteren net zoals data kwartaal of jaarcijfers. Op ieder nieuwsfeitje handelen maakt je geen belegger dan ben je gewoon niet meer dan een trader.

Heb je ooit substantieel gehandeld of belegd of zit je hier gewoon met droge voeten wat onzin te verkopen Brotoscience? Gooi er eens enkele tienduizenden euro tegenaan of nog beter een pak meer en kijk of je nog zulke praatjes verkoopt.
of je betaald gewoon geen 400 euro per jaar voor nieuws wat ook gewoon op internet staat. trek dat maar eens van je rendement af. heb je een flinke portfolio nodig om zoiets te rechtvaardigen

Eerst 20 k
Nu 10k
Later zal dat wel 1 miljoen k zijn (als ik ballen heb en of het verstandig is), anders 100-200k. Das geen klein geld om zomaar aankoopjes mee te doen.
Kzou op dit moment nooit meer dan 50k doen. Ik ben nog een zware noob.
Als mensen zeggen dat nu een slecht moment is om te kopen, dan is dat wat anders dan Schiller die zegt dat het niet uitmaakt dat aandelen een periode wat slechter presteren.
En je commentaar op mijn vorige punt zou je beter kunnen onderbouwen. Dit rammelt een beetje. Ook je spelling laat te wensen over, jammer, want van iemand die een nobelprijswinnaar voor idioot uit maakt had ik meer verwacht.
Eerst 20 k Nu 10k Later zal dat wel 1 miljoen k zijn (als ik ballen heb en of het verstandig is), anders 100-200k. Das geen klein geld om zomaar aankoopjes mee te doen. Kzou op dit moment nooit meer dan 50k doen. Ik ben nog een zware noob. ---------- Toegevoegd om 22:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:22 ---------- 200 euro zie ik als een investering voor later. Kvind detijd ook gewoon beste shit in belgie. Een alternatief bestaat niet. En detijd biedt echt wel een meerwaarde boven andere gratis nieuwssites. Ma kga niet mn abbonement keuze aan u rechtvaardigen![]()
Dus je hebt 1 miljoen om te beleggen voorhanden?
Handelen op nieuwsfeiten is gewoon totaal onnodig als je een juiste strategie volgt waarbij je de risico's afdekt. Je bent juist een noob als je een portefeuille moet managen door op nieuws te moeten handelen.
Risico's afdekken kost ook wat tijd en dient periodiek herhaalt te worden maar dat is veel minder werk dan als een achterlijke op nieuws te jagen terwijl je feitelijk geen trader bent. Waar je toch al het gaat afleggen tegen de HFT-trades en grote handelshuizen die zoveel meer edge hebben dat korte termijn traden amper lonend is.

Shiller zegt ook, koop internationale aandelen.
Mensen die zeggen dat stocks duur zijn, volgen amerikaanse markten. Het is niet overal duur.
Belgie is amerika niet, en amerika is zuid afrika niet.
Kan Brotoscience ook een topicban krijgen? Of moeten we gewoon nog een paar maanden wachten voordat hij al zijn geld kwijt is?
Virtueel geld verdampt nooit.
Heeft nu 1 miljoen naar het schijnt terwijl hij voorheen krap 10k had, zeker alles Imtech advies gevolgd van Jeroen.
I dont understand ericr, dus kzal het nog concreter maken.
Nu ist resultatenseizoen he. Ik moet toch van elk organisatie toch opvolgen hoe goed ze het gedaan hebben? Ik moet toch de analistenreacties lezen? Mening van andere beleggers. De shortposities van anderen (kheb thromogenics gedumpt opt moment dat ik in de tijd las dat er zoveel shorters daarop waren. Nu ja, khad mn huiswerk niet gemaakt en kon zonder detijd ook het geweten hebben, maar dat soort nieuws zijn lifesaving).
Het nieuws dat kbc en ing hun staatsschulden vervroegd afbouwen geeft mij ook het signaal dat ze goed bezig zijn. Dus potentieel buy aandeel.
Jij zegt nu dat dit allemaal dom is?
...
Nahhh
En 1 miljoen is alles wak heb.