MuscleMeat

Sticky Beleggingen & De Beurs

Peiling Peiling Welke broker gebruik je?

• Bolero

Stemmen: 0 0,0%
  • Lynx

• MeDirect

• eToro

• Saxo Bank

• Easybroker

• Keytrade Bank

• Totaal stemmers
    10
Kbc ook

Beiden eigenlijk ruimschoots.

Morgen ing en kbc plus 1000% procent. Hop on that train phaggots

---------- Toegevoegd om 17:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:18 ----------

Als je alleen maar denkt in termen als 'fags', 'shit' etc is welk advies ook gewoon zinloos.

Lees je in hoe je spreads, straddles, strangles, butterflies, condors kan gebruiken om risico's af te dekken of in te spelen op koersbewegingen. Niet geheel risicoloos maar in volatiele tijden zijn veel van die strategieën al snel lonend, beste blijven de strategieën waar je gedekt bent door aandelen in portefeuille te hebben, scheelt ook aanzienlijk in marge.

Wat je eerste zin betreft: will do
Wat je 2de zin betreft: wat bedoel je met strategien waar ik gedekt ben door aandelen ???

15:20 uur: Het communiqué van de Nationale Bank nog meegeven. Die merkt in de marge van de stresstests op dat ze zorgelijk is over de structureel beperkte winstgevendheid van een aantal Belgische banken. Ze merkt dat op dat die beperkte winstgevendheid te wijten is aan het pad dat die banken noodgedwongen na de crisis gevolgd hebben: terugplooien op geld ophalen bij spaarders en dat ontlenen aan consumenten en bedrijven.

alsof hij optiestrategieën zou begrijpen

Mark whitehouse van bloomberg heeft ook zn eigen tabelletje. Cute
https://pbs.twimg.com/media/B0tuJHKCcAAs5mr.png:large

---------- Toegevoegd om 19:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:06 ----------

13:57 uur: Peter Vanden Houte, hoofdeconoom van ING België, put hoop uit het bericht dat 'maar' 9,47 miljard euro bijkomend kapitaal moet worden opgehaald door alle gebuisde banken samen.

---------- Toegevoegd om 19:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:12 ----------

13:34 uur: 'Wat vertelt u aan de klanten met spaargeld bij gefaalde banken?', vraagt een Nederlandse journalist. 'Morgen geld afhalen?' Danièle Nouy: 'Neen, die banken gaan zich herpakken volgens de afgesproken schema's.' Vitor Constancio: 'Het was ook de bedoeling van deze tests om zaken te repareren. Dat zal gebeuren.'

13:19 uur: Een reporter van El Pais vraagt waarom het hevigste stressscenario rekening houdt met een inflatiecijfer van 1 procent, terwijl die vandaag op 0,3 procent ligt. Vitor Constancio geeft toe dat sommige criteria ondertussen achterhaald zijn, maar zegt wel dat ze eerlijk zijn opgesteld op basis van prognoses die maanden geleden gangbaar waren.

13:08 uur: Vitor Constancio: 'De gezondheid van de banken zal de kredietverstrekking niet bemoeilijken. Maar er moet wel vraag zijn.'

13:02 uur: De vragenronde op de persconferentie van de ECB is begonnen. Waarom zijn de banken niet getest op deflatie? Vitor Constancio: 'We hebben niet getest op deflatie, omdat we ervan uitgaan dat er zich geen deflatoir scenario zal voordoen.'

Imtech kopen?

Behalve de zwakke groei blijft ook de lage inflatie een aandachtspunt van de ECB, hoewel het risico van deflatie volgens Praet beperkt is. 'We moeten waakzaam zijn. Tijdens een lange periode van lage inflatie is er een risico dat een economische schok negatieve inflatie veroorzaakt.'

Zal de ECB extra maatregelen treffen om de te lage groei en inflatie op te krikken? Praet laat niet in zijn kaarten kijken, maar beklemtoont dat de ECB alert is. 'Laat er geen twijfel over bestaan: als het nodig is, zullen we niet aarzelen. Niets is uitgesloten.'

Zegt genoeg.
Kuuuppppeeeeuhhh

---------- Toegevoegd om 21:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:24 ----------

Bankaandelen ruim 2 procent lager na stresstest
De afronding van de doorlichting van de Europese banksector leidde niet tot de verwachtte rally van de bankaandelen. De problemen met hoofdzakelijk Italiaanse banken maakte de markt diets dat er nog veel werk op de plank ligt.

Muh muh muh stocks
Volgende week 200%
Nog eventjes wagten

---------- Toegevoegd om 21:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:27 ----------

16.42 uur. Terwijl in de VS het stimulusprogramma op zijn laatste benen loop (zie vorige post), treedt de Europese Centrale Bank nu pas volop in actie. Vorige week kocht Frankfurt voor 1,7 miljard euro aan obligaties op bij banken. Dat maakte de centrale bank maandag bekend. De ECB gaf begin deze maand al aan vanaf medio oktober door onderpand gedekte obligaties ('covered bonds') op te gaan kopen. Op die manier wil de centrale bank de kredietverlening in de eurozone aanjagen en de binnenlandse vraag in de eurolanden een impuls geven. Later dit jaar wordt het programma uitgebreid met de opkoop van herverpakte leningen ('asset backed securities', ABS). De totale omvang van het programma is nog niet bekendgemaakt. De markt voor covered bonds die in aanmerking komen om door de ECB te worden gekocht heeft een totale omvang van zowat 600 miljard euro. De ABS-markt waaruit de centrale bank vist, heeft een waarde van ongeveer 400 miljard euro.

16.19 uur: Nu de stresstesten voor de Europese banken achter de rug zijn, kan de aandacht naar de overkant van de plas verschuiven. Woensdag maakt de Federal Reserve bekend of hij een einde maakt aan het inkoopprogramma van staatsobligaties en rommelhypotheken. Nu pompt de Fed maandelijks nog 15 miljard dollar in de Amerikaanse economie, maar naar verwachting zal voorzitster Jannet Yellen woensdag het einde van het programma aankondigen. Na jaren van ongebreidelde stimulus zal het aanpassen worden, zeker voor Wall Street.

---------- Toegevoegd om 21:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:29 ----------

B0BdqLCIAAEdjeS.jpg

It sick

ing staat nog op 11 euro

Deadline 1 november.
2De deadline 7 november.

Ok, we zullen zien, tot volgend jaar en de jaar daarop. Ik doe het vooral om de dividenden. Als ik een aandeel koop, dan koop ik het van een sterke merk. Als de koers niet beweegt of daalt, dan behoud ik het zolang als ik maar wil en dividenden ontvang. Ing gaat nergens heen, kan ik mooi geld opstrijken. Ik voorspel dat ing richting 13 zal gaan tegen eind oktober. Dit is een duidelijke voorspelling. Kom keer terug in dit thread op 28/29/30 oktober, ok ---------- Toegevoegd om 13:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:51 ---------- Ik vraag er juist naar. Via mn ugent kan ik tot van alles geraken op web of science en google scholar, dus geef eens paar mooie grote reviews
:roflol: kneusje

We zijn vandaag niet 28/29/30 oktober.

ing +30% dan morgen?

Eind oktober, dus 28,29 en 30. Eventjes wachten.

dus ing +30% voor begin november?

5 a 10 procent max, maar niet enkel door stresstest masr ook als reactie op de positieve resultaten binnenkort, of de verwachtingen. Piek was dit jaar 11,85 euro dus binna 12 euro, ergens in september. 13 euro of close to zit er wel in. (Resultaten zijn toch ook in oktober, nie?)

Kheb mn eigen goed afgedekt.

ok 11 naar 13 is ruwweg 20%

+20% komende dagen dus?

dus ing +30% voor begin november?

30% begin november niet.
30% prolly tegen eind 2014.

Begin november zit 5% erin.
Na resultaten nog eens 5% (ik meende dat het in oktober was, mss begin november).

Zijn de predicties specifiek genoeg voor u?

je zegt zelf 13 euro, dat is geen 5%

weet je wel hoe procenten werken?

ok 11 naar 13 is ruwweg 20%

+20% komende dagen dus?

Neen, eerder 5 a 10 procent.

Ik dacht dat ing met hun resultaten in oktober zouden tonen. Ik hield daar ook rekening mee zoals je kan lezen in mn citaat.

Cant corner the dorner

---------- Toegevoegd om 22:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:45 ----------

je zegt zelf 13 euro, dat is geen 5%

weet je wel hoe procenten werken?

13 euro of close to.
Close to 13 euro is geen 13 euro.

Cant corner the dorner

---------- Toegevoegd om 22:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:46 ----------

Weet gewat close to 13 euro is? 12,7. 12,5. 12,4.

---------- Toegevoegd om 22:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:47 ----------

Minder nieuwe gebruikers voor Twitter
De kwartaalomzet van 361 miljoen dollar die Twitter gisteren bekendmaakte, oogt op het eerste gezicht rooskleurig. Toch kelderde het aandeel van de socialemediagigant naar 12 procent in de officieuze nabeurshandel.

Voor wie durft instappen.

Wel sinpel aandeel.
Stijgt tussen resultatenmomenten en dan daalt het fors opt dag van resultaat :roflol:.
Dus morgen/overmorgen kopen en terug verkopen dag voor het resultaat.

ING sub 10 eind 2014.

Kwartaalcijfers ing op 5 november. Eventjes wagten. 12-13 euro.

Nomsayan

dus ing minimaal 12,5 euro over een paar dagen?

Terug
Naar boven