Brotoscience
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 114
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 12%
Olie duikt opnieuw onder 60 dollar.
Dat betekent lagere inflaties voor eu
En dus groter kans op een bazooka.
Zowel ericr als ik hadden verkeerd voorspeld.
Wel zei ik om ing te kopen toen het op 10 euro stond. Maw, tis met 8% gestegen in 1,5 maand tijd. Thats investment.
En mn koersdoel van 13 euro verleg ik tot 22 januari.
ALS ecb staatsobligaties opkoopt, voor laten we zeggen 50 miljard euro per maand, dan gaan alle financials skyhigh.
22 januari
Check em
---------- Toegevoegd om 19:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:24 ----------
Its a free country my man. Wel zal ik wel nog steeds gwn aandeel gerelateerd nieuws posten.
Jij voorspelt bear, ik voorspel bull.
May the best man win.
Ook wil ik wel een uitdaging met u aangaan. Allebei een fictieve portefeuille openen en eens zien wie het meeste rendement haalt. Jij mag spelen op passieve etfs, ik haal wel shitloads apples, ageas, kbc en ing op.
Dat betekent lagere inflaties voor eu
En dus groter kans op een bazooka.
Een vat Brent-olie (159 liter) op de Londense markt koste woensdag ongeveer 56 dollar.
Daarmee zit de prijs van de ruwe olie op zijn laagste niveau sinds mei 2009. Bovendien is december 2014 met een verlies van 20 procent de slechtste maand voor de oliehandelaars sinds oktober 2008, de maand die volgde op de ondergang van de financiële groep Lehman Brothers, die de start van de financiële crisis inluidde. In oktober 2008 kreeg de Brent een klap van 33,5 procent
Huh, ing hoort toch 13+ te staan Waar is die 13+ nou??
Zowel ericr als ik hadden verkeerd voorspeld.
Wel zei ik om ing te kopen toen het op 10 euro stond. Maw, tis met 8% gestegen in 1,5 maand tijd. Thats investment.
En mn koersdoel van 13 euro verleg ik tot 22 januari.
ALS ecb staatsobligaties opkoopt, voor laten we zeggen 50 miljard euro per maand, dan gaan alle financials skyhigh.
22 januari
Check em
---------- Toegevoegd om 19:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:24 ----------
Ik ben ook wegh. Ik kom weer terug zodra jij uit dit topic(en hopelijk van dbb) bent verbannen.
Its a free country my man. Wel zal ik wel nog steeds gwn aandeel gerelateerd nieuws posten.
Jij voorspelt bear, ik voorspel bull.
May the best man win.
Ook wil ik wel een uitdaging met u aangaan. Allebei een fictieve portefeuille openen en eens zien wie het meeste rendement haalt. Jij mag spelen op passieve etfs, ik haal wel shitloads apples, ageas, kbc en ing op.

).