Fitness Seller

Sticky Beleggingen & De Beurs

Peiling Peiling Welke broker gebruik je?

• Bolero

Stemmen: 0 0,0%
  • Lynx

• MeDirect

• eToro

• Saxo Bank

• Easybroker

• Keytrade Bank

• Totaal stemmers
    10
Er zit meer risico aan een turbo met een hoge hefboom omdat deze dichter bij de stoploss manoevreert. Hoe verder van de stoploss verwijdert des te duurder de turbo en des te kleiner de hefboom. Andersom is dus een goedkope turbo dichtbij de stoploss en kent een hoge hefboom.

Er zit meer risico aan een turbo met een hoge hefboom omdat deze dichter bij de stoploss manoevreert. Hoe verder van de stoploss verwijdert des te duurder de turbo en des te kleiner de hefboom. Andersom is dus een goedkope turbo dichtbij de stoploss en kent een hoge hefboom.

Ik snap hem! Thanks :D

Damn had beter nog wat gewacht om telenet te kopen. :rolleyes:
Uit fouten leer je :p

• Topic Starter Topic Starter
ING even flink lager door winstnemingen vandaag. Heb het maar gezien als bijkoopmomentje. ;)

/edit:
Goud 971,6500 1,34%

De 1000 komt in zicht! :D

Laatst bewerkt:
Ik ga short in de turbo's, de aex valt ;)

Suc6. Niet huilen als we straks op 470 staan ok? :p

ING even flink lager door winstnemingen vandaag. Heb het maar gezien als bijkoopmomentje. ;)

/edit:
Goud 971,6500 1,34%

De 1000 komt in zicht! :D

Jep, dat goud gaat me lekker :)

Alleen een vraagje.. ik ben mijn short op de aex kwijt.. :mad: maar ik vind precies niet terug wanneer de aex juist de 465 heeft geraakt.. kan iemand mij helpen?

Mijn goud turbo gaat ook goed. Sta op 9% in de +. :D

Jep, dat goud gaat me lekker :)

Alleen een vraagje.. ik ben mijn short op de aex kwijt.. :mad: maar ik vind precies niet terug wanneer de aex juist de 465 heeft geraakt.. kan iemand mij helpen?

De 27ste, opende al boven de 465.

Liep zelf te k*tten en had moeten shorten op 460. Maar ja geen tijd om te volgen maakt traden lastig.

De 27ste, opende al boven de 465.

Liep zelf te k*tten en had moeten shorten op 460. Maar ja geen tijd om te volgen maakt traden lastig.

Ja het is wel tegenslag voor me.. Nu gaatie twee dagen achtereen onderuit.. vlak nadat mn SL werd geraakt..

maar ja.. mn goud staat +50% rendement dus dat maakt veel goed he :)

Heb jij je goud ook in turbo's , steven?

leuke dag voor mij geweest:

AEX 2xput 460 van 9.05 weggedaan op 18eur
1768 eur in de pocket.:D:D:D

Heb jij je goud ook in turbo's , steven?

Natuurlijk :D vind ik de lekkerste turbo's die er zijn, die hefbomen van goud zijn echt HEERLIJK, het is geen uitzondering dat ik een x15 ofzo bij goud heb :D
ben een beetje een golddigger aka goudkever :roflol:

Bag, ING flink verder gezakt. Naja, volgende week weer een ritje naar de 24/25 dan maar. :)

Wacht trouwens nog steeds tot Staples met hun 2e bod op CXP komt. Goud ed ging wel ok vandaag.

Wilde turbo short gaan, ben maar long gegaan... dom dom dom!

Iemand die mij een handleiding over opties kan geven? Ik wil daar namelijk ook mee beginnen...

ik ben mijn short op de aex kwijt.. :mad: maar ik vind precies niet terug wanneer de aex juist de 465 heeft geraakt.. kan iemand mij helpen?

Actuele Technische Analyse updates de gehele dag door.

Klik boven op 'ta.nl visie', dan op 'indices', dan op 'aex'

Linksboven kan je uur-, dag, week- en maandgrafiek opvragen.

Eruit gegooid door een klote stoploss van een klote turbo??
Das geen leergeld meer maar gewoon geld weggegooid !
En dat wanneer je perfect juist zat met je shortpositie...

AEX - Euronext Amsterdam

Bezint voor je begint ! EERST op papier traden !!
Je moet de optiepremiedeviaties leren kennen en juist inschatten. Je gaat anders als onervaren trader teveel leergeld betalen !
Suc6

Actuele Technische Analyse updates de gehele dag door.

Klik boven op 'ta.nl visie', dan op 'indices', dan op 'aex'

Linksboven kan je uur-, dag, week- en maandgrafiek opvragen.

Eruit gegooid door een klote stoploss van een klote turbo??
Das geen leergeld meer maar gewoon geld weggegooid !
En dat wanneer je perfect juist zat met je shortpositie...

AEX - Euronext Amsterdam

Bezint voor je begint ! EERST op papier traden !!
Je moet de optiepremiedeviaties leren kennen en juist inschatten. Je gaat anders als onervaren trader teveel leergeld betalen !
Suc6

Hahaha, wat een comment :roflol:
Precies of jij verliest nooit niets?
Het is een spijtige zaak dat ik hem kwijt ben ja, maar ik besefte op voorhand perfect dat ik dat risico nam, niets onervaren, niets weggegooid geld..
Zo een dingen gebeuren, als jij een portefeuille van 100% succes hebt, ga dan solliciteren bij een broker of stop met werken en steek al je geld in de beurs zou ik zeggen!! ;)

Je moet mij hier echt geen commentaar geven van bezint eer je begint, turbo's vind ik perfect materiaal om mee te traden en met mijn portefeuille van over de hele lijn 85% rendement op een dik half jaar heb ik nu eens niets problemen mee ;) want blijkbaar is dat vele leergeld dat ik moet betalen volgens je dan toch niet zo hoog he ;) :roflol:

In plaats van u uitspraak bezint eer je begint, zou ik beter kunnen zeggen:

bezint eer je een comment post ;) :roflol:

Hahaha, wat een comment :roflol:
Precies of jij verliest nooit niets?
Het is een spijtige zaak dat ik hem kwijt ben ja, maar ik besefte op voorhand perfect dat ik dat risico nam, niets onervaren, niets weggegooid geld..
Zo een dingen gebeuren, als jij een portefeuille van 100% succes hebt, ga dan solliciteren bij een broker of stop met werken en steek al je geld in de beurs zou ik zeggen!! ;)

Allez, Steven. Ik heb het hier niet over u maar over die turbo. Je zet een mooie trade op, short AEX, en moet dan onderweg vaststellen dat ze door de broker verkocht is omdat de stoploss (intraday ! ) is geraakt. Als ge moet verlies maken op een juiste trade vind ik al erg. Nog erger vind ik dat je turbo aan een om het even welke prijs werd verkocht. Deze verkoop zal zeker en vast aan 'bid' zijn uitgevoerd, als het al niet lager is...Ook hier verlies je geld omdat je het recht hebt op een prijs gegarandeerd aan bid of beter, tussen ask en bid. Niet plezant.
Je had dit kunnen vermijden door een turbo met hogere uitoefenprijs ( zal dus later de stoploss bereiken ) maar dit vind ik niet kunnen omdat je zelf wel bepaalt met welke hefboom je in de markt wil gaan.
Vind dit sneu voor je vandaar m'n reactie naar die turbo.;)

Opties beveel ik niet iedereen aan maar wel aan iemand die reeds werkt met hefboomproducten en als student TEW ruim voldoende in z'n mars heeft om deze ten gronde te begrijpen en de risico's ervan te kunnen inschatten.
Maar BOVENAL omdat jij in staat bent om de verschillende geavanceerde mogelijkheden van opties vroeg of laat in jouw voordeel te kunnen gaan gebruiken, juist vanwege je kennis! Vandaar mijn gezeur naar u...:D

Begrijp nu ne keer dat ik 'bezint voor ge begint, eerst op papier traden' er moet bijzetten omdat het hier gaat om zeer risiscovolle producten, zeker wanneer gebruikt zonder voldoende kennis ervan. Onverantwoord om dat niet te doen, dus niet persoonlijk interpreteren hé.;)
Laat u gewoon niet vangen door die stoploss-regeltjes van turbo's. Jij bepaalt toch zelf wel wanneer je uitstapt en tegen welke prijs. Of niet?
Suc6 met je trades!

Laatst bewerkt:
FTI 439,3500 -1,77%

Dude......

Terug
Naar boven