- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er zit meer risico aan een turbo met een hoge hefboom omdat deze dichter bij de stoploss manoevreert. Hoe verder van de stoploss verwijdert des te duurder de turbo en des te kleiner de hefboom. Andersom is dus een goedkope turbo dichtbij de stoploss en kent een hoge hefboom.

ING even flink lager door winstnemingen vandaag. Heb het maar gezien als bijkoopmomentje.
/edit:
Goud 971,6500 1,34%
De 1000 komt in zicht!![]()

maar ik vind precies niet terug wanneer de aex juist de 465 heeft geraakt.. kan iemand mij helpen?Jep, dat goud gaat me lekker
Alleen een vraagje.. ik ben mijn short op de aex kwijt..maar ik vind precies niet terug wanneer de aex juist de 465 heeft geraakt.. kan iemand mij helpen?
De 27ste, opende al boven de 465.
Liep zelf te k*tten en had moeten shorten op 460. Maar ja geen tijd om te volgen maakt traden lastig.

vind ik de lekkerste turbo's die er zijn, die hefbomen van goud zijn echt HEERLIJK, het is geen uitzondering dat ik een x15 ofzo bij goud heb 

ik ben mijn short op de aex kwijt..maar ik vind precies niet terug wanneer de aex juist de 465 heeft geraakt.. kan iemand mij helpen?
Iemand die mij een handleiding over opties kan geven? Ik wil daar namelijk ook mee beginnen...
Actuele Technische Analyse updates de gehele dag door.
Klik boven op 'ta.nl visie', dan op 'indices', dan op 'aex'
Linksboven kan je uur-, dag, week- en maandgrafiek opvragen.
Eruit gegooid door een klote stoploss van een klote turbo??
Das geen leergeld meer maar gewoon geld weggegooid !
En dat wanneer je perfect juist zat met je shortpositie...
AEX - Euronext Amsterdam
Bezint voor je begint ! EERST op papier traden !!
Je moet de optiepremiedeviaties leren kennen en juist inschatten. Je gaat anders als onervaren trader teveel leergeld betalen !
Suc6

want blijkbaar is dat vele leergeld dat ik moet betalen volgens je dan toch niet zo hoog he

Hahaha, wat een comment
Precies of jij verliest nooit niets?
Het is een spijtige zaak dat ik hem kwijt ben ja, maar ik besefte op voorhand perfect dat ik dat risico nam, niets onervaren, niets weggegooid geld..
Zo een dingen gebeuren, als jij een portefeuille van 100% succes hebt, ga dan solliciteren bij een broker of stop met werken en steek al je geld in de beurs zou ik zeggen!!![]()