Ik bedoel te zeggen dat hij toch ook de keuze heeft gemaakt om Meesman Indexfonds Aandelen Wereldwijd Totaal te gaan kopen, dat heeft hij dan toch ook moeten uitzoeken?Gemak dient de mens. Maar dat gaat niet op voor geld.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik bedoel te zeggen dat hij toch ook de keuze heeft gemaakt om Meesman Indexfonds Aandelen Wereldwijd Totaal te gaan kopen, dat heeft hij dan toch ook moeten uitzoeken?Gemak dient de mens. Maar dat gaat niet op voor geld.
Dat bedoel ik. Hij zoekt het gemak op, maar is uiteindelijk toch net zoveel tijd kwijt maar nog meer geld als hij zichzelf daarmee inlaat.Ik bedoel te zeggen dat hij toch ook de keuze heeft gemaakt om Meesman Indexfonds Aandelen Wereldwijd Totaal te gaan kopen, dat heeft hij dan toch ook moeten uitzoeken?
Pak jij die op Tradegate?
Geen idee wat je precies bedoelt met "pak jij die op Tradegate". Ik koop al mijn ETF's bij ABN.Pak jij die op Tradegate?
Heb een order op Parijs staan, die staat in de kernselectie namelijk.
Je kan dezelfde ETF op verschillende beurzen kopen. Die sluiten op bepaalde tijden. Tradegate is altijd open maar daar betaal je dan wel een hogere prijs voor tov de gewone beurs.Geen idee wat je precies bedoelt met "pak jij die op Tradegate". Ik koop al mijn ETF's bij ABN.
In elk geval niet TDG want het is 24/7 te verhandelen. Euronext Amsterdam blijkbaar.Je kan dezelfde ETF op verschillende beurzen kopen. Die sluiten op bepaalde tijden. Tradegate is altijd open maar daar betaal je dan wel een hogere prijs voor tov de gewone beurs.
er zou dan een afkorting TDG moeten staan.
Ik vermijd die liever door de prijs die best veel scheelt tov van Xet (Xetra) en andere beurzen. Je betaalt dan voor de mogelijkheid om 24/7 te kunnen kopen.
Alleen op TDG kun je 24/7 handelen. De rest sluit rond 1700 uur( Europa dan)In elk geval niet TDG want het is 24/7 te verhandelen. Euronext Amsterdam blijkbaar.
Meesman zoekt het uit, de verhoudingen van welke fondsen die ze kopen. Ik leg gewoon een vast bedrag per maand in.Geen fondsen uitzoeken? Maar dat heb je nu toch feitelijk ook gedaan?
Ja, maar je bent toch niet gedwongen om bij Meesman de "Meesman Indexfonds Aandelen Wereldwijd Totaal" aan te kope, dat heb je toch ook uitgezocht en je hebt toch zelf ook bepaald hoe hoog dat vaste bedrag per maand is dat je inlegt. Dat is imo ook uitzoeken.Meesman zoekt het uit, de verhoudingen van welke fondsen die ze kopen. Ik leg gewoon een vast bedrag per maand in.
Als je dit via ABN Amro of zo doet moet je zelf bepalen welk fonds je gaat kopen en in welke verhoudingen je je portefeuille samenstelt.
Maar ieder zijn ding, ik vind Meesman wel handig en de extra kosten zijn het mij wel waard.
Volgens mij kopen ze deze fondsen om zo in de wereldwijde handel te kunnen indexbeleggen.Ja, maar je bent toch niet gedwongen om bij Meesman de "Meesman Indexfonds Aandelen Wereldwijd Totaal" aan te kope, dat heb je toch ook uitgezocht en je hebt toch zelf ook bepaald hoe hoog dat vaste bedrag per maand is dat je inlegt. Dat is imo ook uitzoeken.
Verder, voorzover ik het kan zien heeft Meesman bij de start van "Meesman Indexfonds Aandelen Wereldwijd Totaal" eenmalig bepaalt welke 3 NT fondsen ze kopen en dat doen ze nu gewoon braaf zonder tussentijds te reflecteren of ze wellicht daar iets in moeten veranderen.
IK beschouw het ook niet als slecht. Maar van die 40K koop ik liever een chaletje na 20 jaar ipv dat meneer Meesman een paar keer leuk op vakantie gaat van die centjes, jouw centjes.Meesman zoekt het uit, de verhoudingen van welke fondsen die ze kopen. Ik leg gewoon een vast bedrag per maand in.
Als je dit via ABN Amro of zo doet moet je zelf bepalen welk fonds je gaat kopen en in welke verhoudingen je je portefeuille samenstelt.
Maar ieder zijn ding, ik vind Meesman wel handig en de extra kosten zijn het mij wel waard.
2-3k is het verschil als je met 'zelf beleggen' de verhoudingen ook goed hebt. Als je dat niet goed doet zal je 'zelf beleggen' rendement zelfs lager zijn dan Meesman.IK beschouw het ook niet als slecht. Maar van die 40K koop ik liever een chaletje na 20 jaar ipv dat meneer Meesman een paar keer leuk op vakantie gaat van die centjes, jouw centjes.
Maar het is iig beter als sparen.✌️✌️
Maar wat als je het goed doet en kiest voor beter presterende fondsen. Wat is jouw achterliggende gedachte om voor dit Meesman product te kiezen?2-3k als je zelf de verhoudingen ook goed hebt. Als je dat niet goed doet zal je 'zelf beleggen' rendement zelfs lager zijn dan Meesman.
Zoals ik al een paar keer heb gezegt, gemak, en dat is me die 2-3k op 20 jaar (170k) wel waard.Maar wat als je het goed doet en kiest voor beter presterende fondsen. Wat is jouw achterliggende gedachte om voor dit Meesman product te kiezen?
Je maakt je druk om die 15% dividend lekkage maar niet om die 8000€, 10% annual return van de markt a 20 jaar?2-3k als je zelf de verhoudingen ook goed hebt. Als je dat niet goed doet zal je 'zelf beleggen' rendement zelfs lager zijn dan Meesman.
En vergeet niet elk jaar je dividendbelasting terug te vragen van de US, anders ga je al helemaal niet in de buurt komen van Meesman.
Maar met hetzelfde gemak koop je maandelijks een equall weight all world ets en heb je wellicht over 20 jaar €250k ipv €170k.Zoals ik al een paar keer heb gezegt, gemak, en dat is me die paar 2-3k op 20 jaar (170k) wel waard.
NEe ik snap het niet dat je vele tienduizenden euros wil laten liggen voor gemak, is dat zo raar?Snappen jullie het nu echt niet? of gewoon aan het trollen?
het zijn geen vele tienduizenden euro's, zie plaatje wat ik later heb toegevoegd.NEe ik snap het niet dat je vele tienduizenden euros wil laten liggen voor gemak, is dat zo raar?