Gast 174776
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 7.794
Wat doe jij in dit topic joh schooier. Jij jat nog bij de zelfscan.Nou, gistermiddag gingen mn PUTs van +7500 naar margin call in een uurtje![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat doe jij in dit topic joh schooier. Jij jat nog bij de zelfscan.Nou, gistermiddag gingen mn PUTs van +7500 naar margin call in een uurtje![]()
Dat kan ik onderbouwen als je dat zo graag wilt relnichtjeWat doe jij in dit topic joh schooier. Jij jat nog bij de zelfscan.
Wat als die al dat geld dat ie daarmee bespaart in een ETF stopt?Wat doe jij in dit topic joh schooier. Jij jat nog bij de zelfscan.
ik moet even de forum regels er op na slaan of ik dit wel kan gaan zeggen.Wat als die al dat geld dat ie daarmee bespaart in een ETF stopt?
Laat ik het er bij houden dat er enige combinatie van zijn door mij geschate afkomst benoemd word en een waarde ordeel wat ik hier aan kopel aan hem als levend organisme. Deze kan wel eens negatief uitvallen.Wat als die al dat geld dat ie daarmee bespaart in een ETF stopt?
"er bij houden" = "erop houden"Laat ik het er bij houden dat er enige combinatie van zijn door mij geschate afkomst benoemd word en een waarde ordeel wat ik hier aan kopel aan hem als levend organisme. Deze kan wel eens negatief uitvallen.
Ben geen fries en dat was kort na 2 open buik operaties waardoor ik zelf ook nog krap aan 50 kilo woog. Maar jij mag jezelf voor houden dat ik nogsteed 55 bench als je daar lekker bij slaapt."er bij houden" = "erop houden"
"word" = "wordt"
"waarde ordeel" = "waardeoordeel"
"kopel" = "koppel"
"wat ik hier aan kopel" = "waaraan ik dat koppel"
"deze kan" = "dit kan"
Bijzonder; een Fries bij de Nederlandse Marine met een 55 kg bench die vervolgens mij belachelijk maakt om mijn Nederlandse afkomst… in gebrekkig Nederlands
Zowel de S&P en de 2 ETF’s die ik nu wil aanschaffen lopen ene beetje tegen resistance aan. Dus ik koop gewoon voor 1 maandelijkse inleg en dan zie ik de komende weken wel.ga nu gewoon weer verder met DCA en dan is over 2 weken de volgend aankoop gepland, waarschijnlijk ook wel weer meer dan standaard 1 maand, maar dat. is wel afhankelijk van de koers.
Ik heb de extra aankopen nu opgeschort en we gaan hier gewoon verder met DCA, ondertussen stromen straks de vakantiegelden en belastingteruggaves werr binnen om die buffer weer lekker te spekken.Zowel de S&P en de 2 ETF’s die ik nu wil aanschaffen lopen ene beetje tegen resistance aan. Dus ik koop gewoon voor 1 maandelijkse inleg en dan zie ik de komende weken wel.
Ik heb hem "helaas" op. 8 april gekocht voor €29,00 terwijl hij de dag ervoor en erna nog bijna een euro lager stond, maar al met al is ruim 8% binnen een maand op een ETF wel erg lekker.Stoxxx600 wel de allermooiste koop is geweest met bijna 6% winst. Terwijl ik hem nog na jou aangeschaft had en toen had jij er al 6% rendement over dacht ik
Ik had een entry staan @€1205, hij is niet lager gekomen dan €1255, dus pech, even lokaal kijken naar een set-up.ETH houd ik wel in de gaten om zo hopelijk bij een kanteling en een gain een mooie spottrade te kunnen aangaan. Nog zo'n 15% lager, onder de $1300 zou er wel eens een mooie entry kunnen liggen.
We hebben allemaal gewoon lekker gekocht de afgelopen dip en we zijn nu alweer aan het genieten👍👍. De markt geeft als je op het juiste moment neemt.Ik heb hem "helaas" op. 8 april gekocht voor €29,00 terwijl hij de dag ervoor en erna nog bijna een euro lager stond, maar al met al is ruim 8% binnen een maand op een ETF wel erg lekker.
Mijn portfolio is nu al weer zo herverdeeld dat ik toch weer wat crypto ga aanschaffen van de winstneming die ik nog op Bitvavo heb staan. Mijn verdeling is nu 75% BTC, 23% ETH en 3% overige alt, dus ik denk dat ik toch wel een gokje ga wagen bij ETH, daar is de RR gewoon beter dan bij BTC.
Dat ligt ook in lijn met wat ik eerder deze maand had bedacht.
Ik had een entry staan @€1205, hij is niet lager gekomen dan €1255, dus pech, even lokaal kijken naar een set-up.
Ik trek nergens conclusies?Hoewel ik niet echt optimistisch ben over het beleid van Trump is 1 kwartaal 0.3% krimp een beetje weinig om conclusies over te trekken.
Daar kun je wel conclusies over trekken. Er is gewoon krimp na jaren exponentiële groei. Als je alle huidige trends en markten in de gaten houdt dan houdt de wereld momenteel een pas op de plaats.Hoewel ik niet echt optimistisch ben over het beleid van Trump is 1 kwartaal 0.3% krimp een beetje weinig om conclusies over te trekken.
Is dat niet al ingeprijsd met de daling van 20% bij de S&P500?Daar kun je wel conclusies over trekken. Er is gewoon krimp na jaren exponentiële groei. Als je alle huidige trends en markten in de gaten houdt dan houdt de wereld momenteel een pas op de plaats.
Het is een vraag toch?Ik trek nergens conclusies?
Benieuwd wat de beurs gaat doen.. in eerste instantie een negatieve reactie.
Komende tijd even kijken wat de beurs in gaat prijzen.
Inprijzen gebeurd mijns inziens langzaam en organisch met de markt mee. Dit waren paniekweken. Maar dat is mijn bescheiden gedachtegang.Is dat niet al ingeprijsd met de daling van 20% bij de S&P500?
Ik snap wat je bedoeld, maar zonder het tumult dat Trump heeft veroorzaakt is een daling van 20% wellicht wel wat overdreven. Nu de storm rond de tarieven weer wat is gaan liggen lijkt mij de huidige stand niet overdreven hoog.Inprijzen gebeurd mijns inziens langzaam en organisch met de markt mee. Dit waren paniekweken. Maar dat is mijn bescheiden gedachtegang.
Het is een vraag mbt tot de reactie op de beurs inderdaad. Geen conclusie en ook niet een conclusie over de tot dusver eenmalige krimpcijfers.Het is een vraag toch?
Valt me nog mee hoe negatief de reactie is, maar denk dat dit ook wel verwacht was.