Fitness Seller

Sticky Beleggingen & De Beurs

Peiling Peiling Welke broker gebruik je?

• Bolero

Stemmen: 0 0,0%
  • Lynx

• MeDirect

• eToro

• Saxo Bank

• Easybroker

• Keytrade Bank

• Totaal stemmers
    10
Wat doe jij in dit topic joh schooier. Jij jat nog bij de zelfscan.
Dat kan ik onderbouwen als je dat zo graag wilt relnichtje

Ten eerste; begrijpend lezen. Nergens zeg ik dat ik zelf bij de zelfscan steel? Ik kan voldoende onderzoeken aanhalen waaruit blijkt dat een groot deel van NL dit doet om rond te komen

Ten tweede; CFA level 2 en meerdere WFTs

Tot slot; ik speculeer een beetje á la Wallstreetbets met een geinig bedragje. Niks serieus maar als je me toevallig wat kunt bijbrengen uit je indrukwekkende oorlogseconomie-portfoliotje dan zit ik op het puntje van m'n stoel d*ck Cheney

Laat ik het er bij houden dat er enige combinatie van zijn door mij geschate afkomst benoemd word en een waarde ordeel wat ik hier aan kopel aan hem als levend organisme. Deze kan wel eens negatief uitvallen.
"er bij houden" = "erop houden"
"word" = "wordt"
"waarde ordeel" = "waardeoordeel"
"kopel" = "koppel"
"wat ik hier aan kopel" = "waaraan ik dat koppel"
"deze kan" = "dit kan"

Bijzonder; een Fries bij de Nederlandse Marine met een 55 kg bench die vervolgens mij belachelijk maakt om mijn Nederlandse afkomst… in gebrekkig Nederlands

"er bij houden" = "erop houden"
"word" = "wordt"
"waarde ordeel" = "waardeoordeel"
"kopel" = "koppel"
"wat ik hier aan kopel" = "waaraan ik dat koppel"
"deze kan" = "dit kan"

Bijzonder; een Fries bij de Nederlandse Marine met een 55 kg bench die vervolgens mij belachelijk maakt om mijn Nederlandse afkomst… in gebrekkig Nederlands
Ben geen fries en dat was kort na 2 open buik operaties waardoor ik zelf ook nog krap aan 50 kilo woog. Maar jij mag jezelf voor houden dat ik nogsteed 55 bench als je daar lekker bij slaapt.

ga nu gewoon weer verder met DCA en dan is over 2 weken de volgend aankoop gepland, waarschijnlijk ook wel weer meer dan standaard 1 maand, maar dat. is wel afhankelijk van de koers.
Zowel de S&P en de 2 ETF’s die ik nu wil aanschaffen lopen ene beetje tegen resistance aan. Dus ik koop gewoon voor 1 maandelijkse inleg en dan zie ik de komende weken wel.

Zowel de S&P en de 2 ETF’s die ik nu wil aanschaffen lopen ene beetje tegen resistance aan. Dus ik koop gewoon voor 1 maandelijkse inleg en dan zie ik de komende weken wel.
Ik heb de extra aankopen nu opgeschort en we gaan hier gewoon verder met DCA, ondertussen stromen straks de vakantiegelden en belastingteruggaves werr binnen om die buffer weer lekker te spekken.

Ik ben de dip uitgekomen met iets minder BTC die even daarvoor nog wat had afgeladen rond de 75k EUR en daarvan heb ik twee nieuwe ETFs die ik al langer op het oog had gekocht en waarvan de Stoxxx600 wel de allermooiste koop is geweest met bijna 6% winst. Terwijl ik hem nog na jou aangeschaft had en toen had jij er al 6% rendement over dacht ik, dus daar lag gewoon over de hele afgelopen weken gewoon een hele mooie kans.

dus kort: portfolio wat herverdeeld🤣

Stoxxx600 wel de allermooiste koop is geweest met bijna 6% winst. Terwijl ik hem nog na jou aangeschaft had en toen had jij er al 6% rendement over dacht ik
Ik heb hem "helaas" op. 8 april gekocht voor €29,00 terwijl hij de dag ervoor en erna nog bijna een euro lager stond, maar al met al is ruim 8% binnen een maand op een ETF wel erg lekker.

Mijn portfolio is nu al weer zo herverdeeld dat ik toch weer wat crypto ga aanschaffen van de winstneming die ik nog op Bitvavo heb staan. Mijn verdeling is nu 75% BTC, 23% ETH en 3% overige alt, dus ik denk dat ik toch wel een gokje ga wagen bij ETH, daar is de RR gewoon beter dan bij BTC.

Dat ligt ook in lijn met wat ik eerder deze maand had bedacht.
ETH houd ik wel in de gaten om zo hopelijk bij een kanteling en een gain een mooie spottrade te kunnen aangaan. Nog zo'n 15% lager, onder de $1300 zou er wel eens een mooie entry kunnen liggen.
Ik had een entry staan @€1205, hij is niet lager gekomen dan €1255, dus pech, even lokaal kijken naar een set-up.

Ik heb hem "helaas" op. 8 april gekocht voor €29,00 terwijl hij de dag ervoor en erna nog bijna een euro lager stond, maar al met al is ruim 8% binnen een maand op een ETF wel erg lekker.

Mijn portfolio is nu al weer zo herverdeeld dat ik toch weer wat crypto ga aanschaffen van de winstneming die ik nog op Bitvavo heb staan. Mijn verdeling is nu 75% BTC, 23% ETH en 3% overige alt, dus ik denk dat ik toch wel een gokje ga wagen bij ETH, daar is de RR gewoon beter dan bij BTC.

Dat ligt ook in lijn met wat ik eerder deze maand had bedacht.

Ik had een entry staan @€1205, hij is niet lager gekomen dan €1255, dus pech, even lokaal kijken naar een set-up.
We hebben allemaal gewoon lekker gekocht de afgelopen dip en we zijn nu alweer aan het genieten👍👍. De markt geeft als je op het juiste moment neemt.

Slechte cijfers GDP groei.

Gaan we dan toch weer een downtrend in?

Hoewel ik niet echt optimistisch ben over het beleid van Trump is 1 kwartaal 0.3% krimp een beetje weinig om conclusies over te trekken.

Hoewel ik niet echt optimistisch ben over het beleid van Trump is 1 kwartaal 0.3% krimp een beetje weinig om conclusies over te trekken.
Ik trek nergens conclusies?
Benieuwd wat de beurs gaat doen.. in eerste instantie een negatieve reactie.

Komende tijd even kijken wat de beurs in gaat prijzen.

Daar kun je wel conclusies over trekken. Er is gewoon krimp na jaren exponentiële groei. Als je alle huidige trends en markten in de gaten houdt dan houdt de wereld momenteel een pas op de plaats.

Ik trek nergens conclusies?
Benieuwd wat de beurs gaat doen.. in eerste instantie een negatieve reactie.

Komende tijd even kijken wat de beurs in gaat prijzen.
Het is een vraag toch?

Valt me nog mee hoe negatief de reactie is, maar denk dat dit ook wel verwacht was.

Inprijzen gebeurd mijns inziens langzaam en organisch met de markt mee. Dit waren paniekweken. Maar dat is mijn bescheiden gedachtegang.
Ik snap wat je bedoeld, maar zonder het tumult dat Trump heeft veroorzaakt is een daling van 20% wellicht wel wat overdreven. Nu de storm rond de tarieven weer wat is gaan liggen lijkt mij de huidige stand niet overdreven hoog.

Het is een vraag toch?

Valt me nog mee hoe negatief de reactie is, maar denk dat dit ook wel verwacht was.
Het is een vraag mbt tot de reactie op de beurs inderdaad. Geen conclusie en ook niet een conclusie over de tot dusver eenmalige krimpcijfers.

een reactie van ca 2% is flink op een index. Dat zie je ook niet vaak als iets is ingeprijsd.

Maar goed niet dat ik er over in zit..
Gewoon benieuwd wat de algemene kijken erop is

Terug
Naar boven