Dit heb ik dus ook maar weer aan AI voorgelegd. En die kwam met Artificial Intelligence & Quantum Computing, Semiconductors & Chips, Cybersecurity, Biotechnologie & Gezondheidszorg, Small Caps en Emerging Markets. De eerste 3 zijn misschien wel interessant, maar ik vind dat ik die hoek al af gedekt heb met mijn Tech (en een klein beetje) Defensie ETF, Biotechnologie & Gezondheidszorg vind ik wel de moeite waard om verder te onderzoeken evenals Small Cap, maar daarvoor geeft AI dat het eerste wachten is op renteverlagingen, ook dat vind ik wel de moeite waarde op verder te onderzoeken.
Wat Emerging Markets betreft geeft AI als voorbeeld een Argentijnse ETF (Global X MSCI Argentina ETF), die presteert het laaste jaar echt heel goed, ik weet niet of ik ht nu nog wel aandurf om daar in te stappen, maar ik heb me ruim een jaar geleden wel het volgende voorgenomen:
Dus heb ik dit keer aan Perplexity Labs (voor het eerst dat ik die optie gebruik) het volgende voorgelegd:
Het antwoord direct linken heeft alleen maar zin als andere ook perplexity pro hebben, maar dit is wat hij zonder doorvragen heeft gegenereerd: