- Waardering
- 279
Toen ik zonet wat info zat op te zoeken over binckbank kwam ik dit artikel tegen
Worden er in deze turbulente tijden niet juist méér volumes verhandeld?In een stabiele markt houden mensen hun aandelen toch eerder bij? Momenteel wordt er constant gespeculeerd, kijk maar naar een fortis (http://www.tijd.be/beurzen/60011766?ret=graph) waar het volume bijv. duidelijk serieus verhoogd is. Ook de bel20 master unit enzovoort heeft enkel een steeds groter wordend volume. Of zijn er sectoren waar er serieus minder wordt verhandeld?
Wat is jullie mening hierrond? Binckbank heeft een mooi divend (winstkoersverhouding van goeie 7%), heeft heel wat groeipotentieel (kijk maar eens naar het groeiend aandeel aan klanten door hun marketingstrategie van een goede en voornamelijk goedkope service. bovendien bestaat het bedrijf slechts sinds 2 jaar in belgië.) en het aandeel staat op het laagste punt in 3 jaar. Bovendien hebben de meeste banken een buy-advies staan.
Zou het een slimme zet zijn om hier in te stappen waar ik zie dat de koers stabiliseert of begint te stijgen? 24 oktober geeft men de resultaten van het 3Q weer en ik ben van mening dat deze echt wel positief moeten zijn?
Iemand die een betere (technische) analyse wil maken of mij kan leren welke zaken ik verkeerd zie?![]()
Wat betreft je punt dat er nu grote volumes zijn is juist. Echter dit gebeurd vooral door de banken en grote investeerders. die handelen echter niet via binckbank maar via hun eigen systeem/bank

Veel aandelen staan nu behoorlijk laag. aantal op hun alltime low waaronder binkc maar ook tomtom bijv.
Op zich denk ik dat je met binckbank geen grote buil kunt vallen op dit koersniveau.
Misschien voor je gemoedsrust wachten tot de stemming gedaan is in amerika over de bailout.
Markt is op het moment enorm volatiel (beweeglijk) dus je zult voor jezelf moeten afwegen of je daar in mee wilt gaan of dat je wilt wachten tot er enige stabilisatie waarneembaar is.

In een stabiele markt houden mensen hun aandelen toch eerder bij? Momenteel wordt er constant gespeculeerd, kijk maar naar een fortis (

Ik had al zo'n vermoeden dat voornamelijk particulieren via binck traden. Nuja, dat is geen onoverkomelijk probleem daar wanneer de beurs stabiliseert dit aandeel idd ook weer mooi zal opveren en dit mij een vrij stevige en betrouwbare belegging lijkt voor de LT.