MuscleMeat

Sticky Beleggingen & De Beurs

Peiling Peiling Welke broker gebruik je?

• Bolero

Stemmen: 0 0,0%
  • Lynx

• MeDirect

• eToro

• Saxo Bank

• Easybroker

• Keytrade Bank

• Totaal stemmers
    10
Super, zoiets zocht ik, bedankt :)

Laat het nog maar ff wat zakken die koersen, binnenkort stap ik er weer in want je kunt er vanuit gaan dat ze binnen 5 jaar minimaal 25%-35% hoger staan;).....zo'n dippie als dit is altijd zeer voordelig voor de inkoop:cool:.

Laat het idd nog maar wat zakken zolang ik nog niet kan instappen (binck-informatiemap mss vandaag in de bus ;p). financials schieten weer de lucht in.

Is er een serieus mogelijk gevolg voor de europese beurs moest het injectieplan in amerika wederom geweigerd worden? Ik acht die kans klein maar toch..

Heb fortis gekocht op 4.5 per aandeel.

Dat denk ik ook ja. :) Moest ik al kunnen, zat er ook al in.

Best gek dat KBC zelf daalt, hoewel zij blijkbaar veel onafhankelijker en steviger lijken te staan op de belgische markt dan een fortis en een dexia. Maarja, die laatste twee zijn wel toe aan een correctie.

Wat denken jullie van ING trouwens? Lijkt dat wat moest de koers nog wat dalen? Heeft ook een mooie dividenduitkering tegenover de koers.

finan.'s staan erg laag gewaardeerd.
Fortis lijkt zich in elk geval te herstellen. paniek lijkt er uit. Dus als je port. een goede spreiding heeft kun je wel plukje oppikken. Maar beslissing moet je zelf nemen ;)

(fortis rt 4,75 )

Fortis staat nu op 13,5 in de + voor moi. Ik ga er denk ik volgende maand maar weer eens naar kijken.

Mensen nog tips en idieen over andere mogelijkheden? Zit nog te twijfelen om in de AEX index te stappen of olie.

Ben in de Royal Bank of Scotland gestapt.

Oeeh fortis al op + 23 :D

hoeveel heb je er gekocht ryu?

Blijkbaar door de US blijkbaar toch wat winst moeten afgeven bij fortis. Als de amerikaanse beurs morgen in het rood staat zal fortis en co imo toch ook weer iets zaken naar mijn gevoel.

Er zullen in elk geval nog genoeg koopjes gedaan kunnen worden, momenteel is het iets teveel speculeren precies.

Laatst bewerkt:
Je moet nu ook Fortis op lange termijn kopen. Dus gewoon aandelen en geen turbo's. Heb nu ook RBS voor 2,20 binnengekregen.

Toen ik zonet wat info zat op te zoeken over binckbank kwam ik dit artikel tegen

Problemen BinckBank door zwakke beurs
05/08/2008 07:30
BinckBank heeft in de eerste helft van dit jaar EUR 15,5 miljoen verdiend. Dit is volgens ABN Amro ongeveer gelijk aan wat de markt had verwacht.

De resultaten in het tweede kwartaal waren wat lager dan in het eerste, omdat klanten door de slechte beursontwikkelingen minder en kleinere beursorders plaatsten. Daarentegen blijft het aantal klanten fors groeien en verloopt de integratie van Alex boven verwachting.

ABN Amro gaat ervan uit dat de aandelenbeurs voorlopig wispelturig zal zijn, waardoor de vooruitzichten voor BinckBank moeizaam blijven. Voor de lange termijn zijn de analisten van de bank positief over het aandeel, vanwege de uitstekende groeimogelijkheden. Door de onzekerheden op de korte termijn handhaven zij echter het advies houden.

Worden er in deze turbulente tijden niet juist méér volumes verhandeld? :o In een stabiele markt houden mensen hun aandelen toch eerder bij? Momenteel wordt er constant gespeculeerd, kijk maar naar een fortis (http://www.tijd.be/beurzen/60011766?ret=graph) waar het volume bijv. duidelijk serieus verhoogd is. Ook de bel20 master unit enzovoort heeft enkel een steeds groter wordend volume. Of zijn er sectoren waar er serieus minder wordt verhandeld?

Wat is jullie mening hierrond? Binckbank heeft een mooi divend (winstkoersverhouding van goeie 7%), heeft heel wat groeipotentieel (kijk maar eens naar het groeiend aandeel aan klanten door hun marketingstrategie van een goede en voornamelijk goedkope service. bovendien bestaat het bedrijf slechts sinds 2 jaar in belgië.) en het aandeel staat op het laagste punt in 3 jaar. Bovendien hebben de meeste banken een buy-advies staan.

Zou het een slimme zet zijn om hier in te stappen waar ik zie dat de koers stabiliseert of begint te stijgen? 24 oktober geeft men de resultaten van het 3Q weer en ik ben van mening dat deze echt wel positief moeten zijn?

Iemand die een betere (technische) analyse wil maken of mij kan leren welke zaken ik verkeerd zie? :o

Laatst bewerkt:
hoe zit het nu met Fortis en de verkoop van ABN Amro?

Indien hier geen koper voor is zal de koers misschien terug een duik nemen.
Ook is volgens Leterme de bank nog niet uit te problemen.
Ik koop nog niet direct.

De verkoop zou even uitgesteld zijn dacht ik.

Met de huidige berichtgevingen, de kwartaalcijfers die gaan uitkomen en de mogelijke verkoop van abn amro, .. zou ik inderdaad afwachten met aankopen. Tenzij je duidelijk een winst op KT zoals de afgelopen dagen zou kunnen realiseren ntr.

Terug
Naar boven