AndroidHealthClinic

Sticky Beleggingen & De Beurs

Peiling Peiling Welke broker gebruik je?

• Bolero

Stemmen: 0 0,0%
  • Lynx

• MeDirect

• eToro

• Saxo Bank

• Easybroker

• Keytrade Bank

• Totaal stemmers
    10
sewerday ofzo :D

lekker het is echt gekkenhuis op de beurs :D

money-to-burn.jpg

:roflol:

We kunnen misschien een andere benaming kiezen voor Black Monday? Tegenwoordig zien ze allemaal nogal 'black' :D

Panic Day......
Gelukkig helpen de Nederlandse media en onze enorm intellligente minister van Economische zaken lekker mee aan de val van Nederland.

Fortis is gewoon hetzelfde gebleven. Mijn winst shizzle was ook voor fun. RBS is wel gezakt en de AEX is helemaal om te huilen. Misschien maar short gaan. :D

Ik snap er niks van. Ik kan helemaal niet zien hoe de koers van Fortis NV vandaag verlopen is. Hoe zit het nu dan met bestaande aandeelhouders nu de overheid fortis heeft overgenomen?

er werd vandaag ook niet gehandeld in fortis :P daarom bleef ie hetzelfde

fortis is een en al mistig gebied op het moment. Volgens mij weet niemand exact de waarde meer van dit bedrijf.
Benieuwd of morgen handel weer hervat gaat worden. zal wel procentje of 30-40 zou het misschien wel kunnen zakken.
Overigens plakte vs nog wel weer een rally aan elkaar op het einde. Maar sluiten nog altijd redelijk in de min.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.313
Afwachten wanneer ze weer open gaan.

Beleggen is alleen nog een positieve term als het over brood gaat. Zo'n driedubbele shake-out binnen 10 jaar kan nooit goed zijn voor het lange termijn vertrouwen. Natuurlijk zullen grote instituten blijven beleggen maar op den duur is de beleggende burger wel een keer kaal geplukt natuurlijk.

fortis is een en al mistig gebied op het moment. Volgens mij weet niemand exact de waarde meer van dit bedrijf.
Benieuwd of morgen handel weer hervat gaat worden. zal wel procentje of 30-40 zou het misschien wel kunnen zakken.
Overigens plakte vs nog wel weer een rally aan elkaar op het einde. Maar sluiten nog altijd redelijk in de min.

Hoe kom je bij die 30 a 40 %?

Voor het 'Belgische' deel van Fortis schat men de waarde nu op €3,5-€4. En 't aandeel noteerde vrijdag nog aan €5,4 ofzo... Ben ook benieuwd wat ze vannacht gaan beslissen over Dexia. Dat aandeel wordt morgen misschien ook geschorst.

Leuk al die bespiegelingen over een geschatte waarde van een bedrijf dat in feite op de beurs geen waarde meer heeft. Het geld dat binnengehaald is met de verkoop van onderdelen is een pak pleisters om de dodelijk getroffen patient te redden.

Naja, heb maar mijn stoploss op 5 gezet voor een order die duurt tot het einde van de week. Mocht ik de 5 raken dan speel ik gelijk.

Dat word even spartaans leven tot de koers weer omhoog gaat

Terug
Naar boven