XXL Nutrition

Sticky Beleggingen & De Beurs

Peiling Peiling Welke broker gebruik je?

• Bolero

Stemmen: 0 0,0%
  • Lynx

• MeDirect

• eToro

• Saxo Bank

• Easybroker

• Keytrade Bank

• Totaal stemmers
    10
ze vrezen failliet te gaan ja... Nog even en ze mogen niet alleen de russische maar de gehele wereldbeurs stil leggen voor enkele dagen. :o

Laatst bewerkt:
de russen hebben hun beurzen laatste week al meer gesloten dan open gehad volgens mij :D

Hong Kong 8% naar beneden, Tokyo bijna 9,5...
Zit er opnieuw een diepe crisis aan te komen zoals de jaren '30? Toen ging zowat alles 90% omlaag en iedereen leek failliet te gaan. Vele indexen zijn op ongeveer 10 maanden tijd al zo'n 40-50% verloren. Enkel goud en de dollar lijken nog stand te houden.

hm was ik nu maar in aegon gestapt vanmorgen

bijna 20% gestegen vanaf dieptepunt vanmorgen

Hong Kong 8% naar beneden, Tokyo bijna 9,5...
Zit er opnieuw een diepe crisis aan te komen zoals de jaren '30? Toen ging zowat alles 90% omlaag en iedereen leek failliet te gaan. Vele indexen zijn op ongeveer 10 maanden tijd al zo'n 40-50% verloren. Enkel goud en de dollar lijken nog stand te houden.

je moet wel snel zijn met het goud, dat gaat duurder worden lijkt mij

Wat denken jullie van RDS en Arcelor Mittal? Lijken mij ''goede'' bedrijven op het moment. Met olie en staal zal niet zoveel gebeuren, maar de koersen van Arcelor Mittal en RDS staan wel super laag, goed moment om in te stappen?

Wat denken jullie van RDS en Arcelor Mittal? Lijken mij ''goede'' bedrijven op het moment. Met olie en staal zal niet zoveel gebeuren, maar de koersen van Arcelor Mittal en RDS staan wel super laag, goed moment om in te stappen?

Ik zou met Arcelor Mittal toch een beetje oppassen. De bouwsector is immers een beetje stilgevallen waardoor de vraag naar staal gedaald is. De groeiverwachtingen zijn dus niet echt geweldig.

Langs de andere kant is het aandeel sinds midden juni wel spectaculair gedaald, dus er is zeker ruimte voor een stijging, maar ik denk dat het iets voor de langere termijn zal worden.

Ik zou met Arcelor Mittal toch een beetje oppassen. De bouwsector is immers een beetje stilgevallen waardoor de vraag naar staal gedaald is. De groeiverwachtingen zijn dus niet echt geweldig.

Langs de andere kant is het aandeel sinds midden juni wel spectaculair gedaald, dus er is zeker ruimte voor een stijging, maar ik denk dat het iets voor de langere termijn zal worden.

Op de lange termijn zal arcelor mittal een serieus rendement opleveren, daar ben ik van overtuigd.

Zo ook imtech, ing, omega pharma, nyrstar, ... Allen zeer stevige en ondergewaardeerde bedrijven die het al jaren heel goed doen maar meegesleurd zijn door de crisis. Maar de meeste hiervan kunnen nog lager volgens mij of zullen slechte (nyrstar, ing en arcelor mittal vooral?) kwartaalcijfers brengen waardoor ze nog een deukje krijgen.
Dat zijn degenen die ik momenteel min of meer opvolg maar natuurlijk zijn er veel meer te vinden in de benelux.

Ryu hoelang duurde het bij jou om je geld op de binckbank rek te krijgen?

okido thx

waar is je avatar?

Geen idee?

Niet hier iig

Ook niet hier :eek:

Hoop dat ik volgende week mn geld naar een belgisch rekeningnummer kan sturen voor binckbank, of ik kan nog een week wachten (niet dat dat perse slecht is in de huidige situatie..) om te beginnen. :D

Wat een drama.

Indexen een tijdje positief, uiteindelijk toch weer kopje onder.
Ik wacht op een double bottom om dan koopjes uit te zoeken.

aex zal openen rond 273-275.
weet alleen niet hoe plannetje van bos van 20 miljard gaat uitpakken

Terug
Naar boven