BoTo
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 81
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hong Kong 8% naar beneden, Tokyo bijna 9,5...
Zit er opnieuw een diepe crisis aan te komen zoals de jaren '30? Toen ging zowat alles 90% omlaag en iedereen leek failliet te gaan. Vele indexen zijn op ongeveer 10 maanden tijd al zo'n 40-50% verloren. Enkel goud en de dollar lijken nog stand te houden.
de russen hebben hun beurzen laatste week al meer gesloten dan open gehad volgens mij![]()
Wat denken jullie van RDS en Arcelor Mittal? Lijken mij ''goede'' bedrijven op het moment. Met olie en staal zal niet zoveel gebeuren, maar de koersen van Arcelor Mittal en RDS staan wel super laag, goed moment om in te stappen?
hm was ik nu maar in aegon gestapt vanmorgen
bijna 20% gestegen vanaf dieptepunt vanmorgen

Ik zou met Arcelor Mittal toch een beetje oppassen. De bouwsector is immers een beetje stilgevallen waardoor de vraag naar staal gedaald is. De groeiverwachtingen zijn dus niet echt geweldig.
Langs de andere kant is het aandeel sinds midden juni wel spectaculair gedaald, dus er is zeker ruimte voor een stijging, maar ik denk dat het iets voor de langere termijn zal worden.
Ryu hoelang duurde het bij jou om je geld op de binckbank rek te krijgen?
Ryu hoelang duurde het bij jou om je geld op de binckbank rek te krijgen?