XXL Nutrition

Sticky Beleggingen & De Beurs

Peiling Peiling Welke broker gebruik je?

• Bolero

Stemmen: 0 0,0%
  • Lynx

• MeDirect

• eToro

• Saxo Bank

• Easybroker

• Keytrade Bank

• Totaal stemmers
    10
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.321
Handel Fortis naar verwachting in middag weer open - CBFA 08:54:00

Biedboekje staat op 2,00.

• #1.322
Naja, heb maar mijn stoploss op 5 gezet voor een order die duurt tot het einde van de week. Mocht ik de 5 raken dan speel ik gelijk.

Die wordt uiteraard geraakt en je verkoopt ze dus voor de hoogste biedkoers. Nu 2,00. Speel je dus niet gelijk. :)

okee, wat ik nu dus niet snap is dat alle aandelen van fortis straks verdwijnen ofzo? fortis is nu van de overheid , dus als ik het goed begrijp is het dan straks niet meer beurs genoteerd? Wat gebeurd er dan met alle aandeelhouders van fortis? Die worden afgekocht voor een bodemprijsje?

"Met de groep Fortis zal een conventie worden gesloten waarbij aan de aandeelhouders van deze groep het recht wordt toegekend op het deel van de meerwaarde en het resultaat dat hoger ligt dan de financiële last van de totale investering van de staat, vermeerderd met een redelijke risicopremie, volgens te bepalen modaliteiten die door de ministerraad moeten worden goedgekeurd",

Erg duidelijk toch :roflol: De modaliteit zal wel zijn dat er geen ruimte is voor een risicopremie. Als er al een premie wordt geboden kom je misschien aan de 3 euro. Voor iedereen verlies dus.

• #1.326
De Fortis NV is helemaal gestript en wat er over blijft is een verzekeringsbedrijfje met een 66% belang in alle giftige activa van wat voorheen Fortis was.

Leuk he. :)

Fortis zal wel van de beurs verdwijnen nadat de aandeelhouder is gecompenseerd. De lopende zaken afhandelen en dan met stille trom verdwijnen van de beurs.

Aegon zal weldra volgen lijkt me maar dan met een grotere knal. Althans op de beurs, zie die koers nog wel richting de pennystock gaan.

De Fortis NV is helemaal gestript en wat er over blijft is een verzekeringsbedrijfje met een 66% belang in alle giftige activa van wat voorheen Fortis was.

Leuk he. :)

In het aandeel van Fortis zit toch ook nog een pakketje cash van een aantal miljarden???

Ik kan nergens duidelijk vinden wanneer die persconferentie is van Fortis. Ik weet dat hij vandaag is, maar hoelaat?

Een pakketje cash dat ook nog gebruikt moet worden om schulden en structured products af te lossen. Er zal wel eerst een hoop gegoocheld worden en met een beetje geluk blijft er nog een schrale premie over voor de aandeelhouder.

Nja, denk ook eerder dat het is om de huidige aandeelhouders een beetje kalmer te krijgen...

Wie gebruikt er hier een tradingsysteem? Maw met size positioning, stoploss, ... . Of doen de meesten hier lukraak wat? :D

Zou zelf beginnen met een simpel value-systeem. Moet er echter eerst nog wat meer over lezen. Nu zou ik lukraak steunen gaan aanduiden om een stoploss te noteren en dergelijke vrees ik. :P

t*ring, dit wordt een zeer zwarte woensdag. Ik denk dat we wel onder de 300 komen.

Could be, maar fortis blijft nog geschorst dus al bij al valt het hopelijk mee. Deze namiddag wrs een persbericht...

Phoe je hebt gelijk hoor... bel20 op 2348 al en aex op 291,76. Niet normaal :o

Ben AEX short gegaan. + 33% , maar jammer dat het een schaduw was. :D

RBS is drama, maar ik wil hem nog niet wegdoen. Is nog maar 1 euro per aandeel.

hoeveel geld ben je al kwijt ryu?

#1337 :cool: :P

Valt mee. 50 euro. Had niet zoveel aandelen in RBS.

benieuwd welk fonds als volgende omvalt. aegon onder de 4 al!

IJsland gaat failliet. Nu wordt het ECHT erg. Ik begin me nu echt zorgen te maken. Gelukkig heb ik geen spaartegoeden.

Terug
Naar boven