- Waardering
- 187
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Naja, heb maar mijn stoploss op 5 gezet voor een order die duurt tot het einde van de week. Mocht ik de 5 raken dan speel ik gelijk.

"Met de groep Fortis zal een conventie worden gesloten waarbij aan de aandeelhouders van deze groep het recht wordt toegekend op het deel van de meerwaarde en het resultaat dat hoger ligt dan de financiële last van de totale investering van de staat, vermeerderd met een redelijke risicopremie, volgens te bepalen modaliteiten die door de ministerraad moeten worden goedgekeurd",
De modaliteit zal wel zijn dat er geen ruimte is voor een risicopremie. Als er al een premie wordt geboden kom je misschien aan de 3 euro. Voor iedereen verlies dus.De Fortis NV is helemaal gestript en wat er over blijft is een verzekeringsbedrijfje met een 66% belang in alle giftige activa van wat voorheen Fortis was.
Leuk he.![]()

Could be, maar fortis blijft nog geschorst dus al bij al valt het hopelijk mee. Deze namiddag wrs een persbericht...