Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Short gaan, tja jij durft. Ik heb geen geld achter de hand om misgelopen shorts te betalen.
Mss moeten we eens een beursclubje opstellen![]()
) Dit kan wél met geschreven opties, dit raad ik zéker af aan beginners. 
Daar heb je een punt natuurlijk, het is miniem, maar €1000 over 3 turbo's verdeeld, kan al diversificatie genoemd worden heMoet je natuurlijk niet de pech hebben dat ze alle 3 falikant aflopen. Steven, ik vind dat je voor 19 jaar al best wat afkent van de beurs, wat ik hier lees tenminste. Welke studies heb je gevolgd als ik vragen mag? Ik gok op economie of aanverwante.
@Alien: Dat beursclubje zou geen slecht idee zijn nee!
maar besef goed dat je op een beurs op gevaarlijk gebied zit, niemand maar dan ook niemand kan voorspellen hoe het loopt, anders was die iemand al lang rijk zo diep als de zee
Maar ja, ik wil niemand schrik aan jagen want je kan er ook een centje mee bijverdienen als je wat slim belegt 
En down het weekend in, het sentiment is nog steeds vrij slecht. Van 455 naar 438 is een aardige swing. Zat nog te twijfelen over puts vandaag maar toch maar aan de zijlijn gebleven.

Thanks Steven.
Heb trouwens mijn overstap pakket binnen van Binck. Even invullen en weer opsturen en dan maar eens aan de slag gaan.![]()
een hefboom lijkt me wel vet, maar dat kan zeker niet op elk aandeel ?

zo zie je maar, mijn goud stond daarnet even in het rood 
AEX mede onderuit door de banken. Vooral Fortis klapte in elkaar op geruchten dat ze een miljard moeten afboeken en misschien zelfs wel meer. Divided zou ook op de tocht staan. Bankencrisis begint hier dus ook en kan voor aardige averij zorgen op de AEX. Financials zijn voorlopig een no-buy.
Voor de rest vnv amerika afwachten! Voor de beleggers, volgende week fed
heb net wat zitten lezen en rondvragen, een cut van 0,25% minimaal is inbegrepen in de markten.Hoezo ben je eigenlijk gestopt, Eric? Want als ik dit zo lees weet je er aardig wat vanaf.

Had mijn geld nodig voor andere zaken en ik was het ook gewoon zat om iedere dag naar een monitor te staren. Ik volg het nu wel weer maar toch afstandelijker dan een jaar of 5 geleden.
Heb in de tussentijd ook een groot gedeelte van mijn geld verbrast, kan ik het in ieder geval niet meer verliezen![]()

) En naar mijn denken zal nu ook als de beurs echt zware klappen gaat krijgen, veel beleggers goud als een toevluchtsoord zien.

leg deze turbo even uit aub.
Goud turbo long ref.882,80 fin.niv.830,20 stoploss 847 hefboom 16,78 bied 5,37 laat 5,52
Ik verwacht een stijging van het goud. Betaal ik dan het verschil 882,20-830,2 (50 per turbo). leg ook even uit wat die verschillende zaken zijn ref, fin niv,bied,...
Alvast bedankt.
Overigens denk ik op een stijging van fortis terug.

thx, man.
dus stel dat ik deze zou kopen, betaal ik 5.52x100stuks = 552euro.
daalt de koers tot 847, ben ik die 552euro kwijt?
stijgt de koers tot 900 heb ik ...winst?
als ik nu zie op beursduivel.be, zie ik de koers van goud noteren aan 874.25. Waarom dan de ref. waarde.
Turbo's zijn nieuwe shit voor mij![]()
Maar ik ga verder leren, belastingrecht en handelsrecht mijn laatste vakken, maandag examen, dus vanaf dinsdag zal ik nog wat helpen of toch proberen te helpen..
Zou ik niet doen...Eens kijken of ik een put 400 en call 460 ga combineren. In deze volatiele markt kan dat lonen als we rond de 430 staan.

Overigens denk ik op een stijging van fortis terug.

thx, man.
dus stel dat ik deze zou kopen, betaal ik 5.52x100stuks = 552euro.
daalt de koers tot 847, ben ik die 552euro kwijt?
stijgt de koers tot 900 heb ik ...winst?
als ik nu zie op beursduivel.be, zie ik de koers van goud noteren aan 874.25. Waarom dan de ref. waarde.
Turbo's zijn nieuwe shit voor mij![]()
goud is gisteren bijna 2% gestegen dus met je hefboom zal je nu al iets van een kleine 30% hebben ofzo? Ik zit op 52,5% dus das al wel lekker he 
heb idd wat gekocht, maar ben er niet helemaal uit. Ze zijn wel +3% gestegen, maar om te zeggen via die hefboom naar 30%Hoe cash ik die hefboom in
?
Als er weer een rentedaling komt morgenavond, stijgt goud dan nog meer? Dat lledit ik toch af uit die laatste alinea.

maar pas op niet winstgeil worden, het kan niet eeuwig blijven stijgen