MuscleMeat

Sticky Beleggingen & De Beurs

Peiling Peiling Welke broker gebruik je?

• Bolero

Stemmen: 0 0,0%
  • Lynx

• MeDirect

• eToro

• Saxo Bank

• Easybroker

• Keytrade Bank

• Totaal stemmers
    10
haha had ik dus juist nog aegon aandelen gekocht voor 3,68 he :D

wtf aegon en ing :o
en ik maar hopen dat de beurs lekker verder zou blijven dalen
Ik ga morgen pas mijn brief versturen voor een rekening bij binckbanck te openen. En ik ging pas beleggen als de aex onder de 220 ging duiken :D hoop dat er veel slecht nieuws komt zodat hij daalt :D

Lol... Het is niet omdat we 1 dag een flinke plus hebben dat alle problemen van de baan zijn hoor.
Technisch gezien stond er zelf een vlag naar de 85 punten, al is dat een worst case scenario en zullen er eerst nog wat meer rampberichten moeten voor voorvallen. We zitten alleszins nog even in de bearmarket. Zolang we niet boven de 270 komen is er op lange termijn alleszins geen houvast voor een degelijk herstel van de indices.

Ik wil je trouwens ook wel inschrijven voor binckbank, dan krijgen we elk 125€ gratis transactiekosten. Stuur gerust je gegevens via pm. ;)

Lol... Het is niet omdat we 1 dag een flinke plus hebben dat alle problemen van de baan zijn hoor.
Technisch gezien stond er zelf een vlag naar de 85 punten, al is dat een worst case scenario en zullen er eerst nog wat meer rampberichten moeten voor voorvallen. We zitten alleszins nog even in de bearmarket. Zolang we niet boven de 270 komen is er op lange termijn alleszins geen houvast voor een degelijk herstel van de indices.

Ik wil je trouwens ook wel inschrijven voor binckbank, dan krijgen we elk 125€ gratis transactiekosten. Stuur gerust je gegevens via pm. ;)

Inderdaad dat is een erg leuke actie. Heb zonet geregeld dat mijn neef me via mij opgeeft :D

Alleen in de USA al 75.000 banen verloren en ING en Philips doen het ook lekker met hun ontslagen. Rallyen maar!! Al die werklozen gaan de economie een grote boost geven :roflol:

zal ik je laten weten als ik mijn rekeningnummer ontvangen heb.
Is die 125 euro trouwens veel? de vorige actie was 3 gratis transacties. Was die beter of ben je meer met de 125 euro en kan je ook meerdere mensen opgeven zodat je dan meerdere keren 125 euro krijgt? en moet je die opgeven voordat je je account aanmaakt of erna?

Is die 125 euro trouwens veel? de vorige actie was 3 gratis transacties. Was die beter of ben je meer met de 125 euro en kan je ook meerdere mensen opgeven zodat je dan meerdere keren 125 euro krijgt? en moet je die opgeven voordat je je account aanmaakt of erna?

€125 is ongeveer 10 transacties. ;)

Ik ben trouwens bezig met een werkstuk over beleggen, als ik klaar ben upload ik hem wel. :D

Je kan het meerdere keren doen ja. Ik moet wel je gegevens krijgen voordat je een rekeningnummer aanmaakt, want via mij sturen ze jou dan een map op, erna kunnen we niet meer aan elkaar gelinkt worden. Kan het vanavond nog doen dan heb je die woensdag in de brievenbus. ;)

Ik ben trouwens bezig met een werkstuk over beleggen, als ik klaar ben upload ik hem wel. :D

Zeker doen. ;)

Je kan het meerdere keren doen ja. Ik moet wel je gegevens krijgen voordat je een rekeningnummer aanmaakt, want via mij sturen ze jou dan een map op, erna kunnen we niet meer aan elkaar gelinkt worden. Kan het vanavond nog doen dan heb je die woensdag in de brievenbus. ;)

Zeker doen. ;)

damn, dan moet ik wrs nog lang wachten eer ik een account kan aanmaken. En als meerdere mensen dat doen dan krijg ik dat meerdere keren ofzo? Bascross wil jij ook? :D

Bos: risico was te groot dat ING zou omvallen

UTRECHT - De Nederlandse Staat moest maandag wel ingrijpen bij bankverzekeraar ING omdat ,,het risico te groot was dat ING anders zou omvallen''. Dat zei minister Wouter Bos van Financiën maandag in een toelichting op zijn besluit om ING te helpen.
Volgens Bos hoeft de Nederlandse belastingbetaler niet op te draaien voor de steun. De kans dat de belastingbetaler er juist op verdient, is volgens Bos 70 procent. De kans op verlies schat hij op 30 procent.
Volgens Bos was het onvermijdelijk dat ,,één van de grootste bronnen van onzekerheid binnen ING werd weggenomen''. Hij noemde de constructie waarvoor nu is gekozen ,,uniek in de wereld''. Bos krijgt geen juridisch eigendom, maar wel economisch eigendom. De risico's voor ING zijn nu afgedekt en de bank kan weer geld gaan uitlenen, hoopt Bos.

http://www.ad.nl/binnenland/2948969/Bos_risico_was_te_groot_dat_ING_zou_omvallen.html

Logisch dat er 30% er bij komt natuurlijk. Een bank die bijna dood is, kopuhhhhhhhhhhh. Ervaring leert dat die halfdode banken constant nieuwe lijken uit de kast toveren.

damn, dan moet ik wrs nog lang wachten eer ik een account kan aanmaken. En als meerdere mensen dat doen dan krijg ik dat meerdere keren ofzo? Bascross wil jij ook? :D

Lol nee dat gaat dus niet. ;) Je kan maar 1x 125€ krijgen voor je eigen aanmelding. Vervolgens kan je elke keer 125€ krijgen als je anderen aanmeldt met je eigen account.

http://www.ad.nl/binnenland/2948969/Bos_risico_was_te_groot_dat_ING_zou_omvallen.html

Logisch dat er 30% er bij komt natuurlijk. Een bank die bijna dood is, kopuhhhhhhhhhhh. Ervaring leert dat die halfdode banken constant nieuwe lijken uit de kast toveren.

Het feestje is nog niet over nee. :x

ik kan nog 3 mensen aanmelden, pm me maar ;) ik heb bascross indertijd aangemeld :D

Wat vinden jullie van Unilever en Ahold op dit moment.
Ik zelf denk dat de beurs nog wel een opdonder krijgt en voorlopig laag blijft maar deze lijken mij interresant te worden.
Graag jullie mening.

ik zit momenteel in:

-kbc (rond de 10 gekocht)
-omega pharma (gekocht na de opdonder van -10% die onterecht was volgens mij, coecke verkocht deel van zn aandelen etc etc)
-goud sprinter long 706 (goud heeft een belangrijke weerstand doorbroken, go go go!!)
-swiss hawk (****ing penny stocks, zit ik al meer als een jaar in maja blijft laag hangen, ik laatm gwn zitte, zit er ook met bijna geen geld in)

ik zit momenteel in:

-kbc (rond de 10 gekocht)
-omega pharma (gekocht na de opdonder van -10% die onterecht was volgens mij, coecke verkocht deel van zn aandelen etc etc)
-goud sprinter long 706 (goud heeft een belangrijke weerstand doorbroken, go go go!!)
-swiss hawk (****ing penny stocks, zit ik al meer als een jaar in maja blijft laag hangen, ik laatm gwn zitte, zit er ook met bijna geen geld in)

duimen maar:D

Begin toch wel zenuwachtig teworden, lijkt wel dat het steeds slechter gaat wereld wijd.

Terug
Naar boven