XXL Nutrition

Sticky Beleggingen & De Beurs

Peiling Peiling Welke broker gebruik je?

• Bolero

Stemmen: 0 0,0%
  • Lynx

• MeDirect

• eToro

• Saxo Bank

• Easybroker

• Keytrade Bank

• Totaal stemmers
    10
Ik begin nu toch wel steeds minder in die klap naar beneden te gelofen.
Het begint er steeds meer op te lijken dat er een dikke bodem wordt gstampt.
Hoe slecht het nieuws ook is, het wil niet meer zakken en de uitslagen worden ook steeds kleiner.
Ik geloof nu meer in een senario dat we richting 300 gaan en daar een anderd half jaar blijfen kwakkelen tot de boel weer wat aantrekt of stabiliseerd, of we komen in een lang durige recessie aka depressie om vervolgens toch nog af testorten naar de 100 150 punten.

morgen sell the fact dagje? of stomen we door?
plannen vs helaas pas aan einde van de handelsdag dus waarschijnlijk een net zo afwachtend houdingkje als amerika vanavond :/

Begin me nu al dik te ergeren aan die Barrak met zijn uitlatingen.
Als we nu dit niet doen, dan gebeurt er dat, gewoon de mensen bang maken is dat.
En die reddings plannen kosten naar mijn iedee veel teveel geld, dan komt de klap als nog als je het mij vraagt.

bad bank bad bank bad bank bad bank :D

Wordt de beurs in de VS gemanupileerd?

Wat vinden jullie..........

in welk opzicht?

nee daar geloof ik niet zo in.
veel koersen zijn daar enorm onderuit gegaan. banken omgevallen. niets meer waard.

Benieuwd hoe men straks het plan gaat onthalen. absturz als het niet zo bevalt..

nee daar geloof ik niet zo in.
veel koersen zijn daar enorm onderuit gegaan. banken omgevallen. niets meer waard.

Benieuwd hoe men straks het plan gaat onthalen. absturz als het niet zo bevalt..

Het is onder zocht door verschillende personen die toch echt de laatste jaren een opmerkelijk patroon in de koersen zien.
De VS stat bijana aan de voor avond van een depressie en we staan notabene boven de 8000:rolleyes:

Tja het is een prijsindex en er zitten maar 30 aandelen in dus ik denk dat je niet teveel af moet gaan op het aantal punten maar meer moet kijken naar de fundamentele aspecten van de bedrijven die er in zitten en wat de verwachtingen zijn.
Lang niet alle bedrijven hebben slechte cijfers gepresenteerd.

edit: het is dus een selloffje geworden.
dj nu op -/- 3.67

Laatst bewerkt:
watn dagje weer!

Was er vandaag niet bij helaas, les enzo.

258,5 is weerstand van de vorige top in januari en dus de 100% fibonacci correctie op daling 258,5-241,7. Tevens ligt er direct daarna een weerstand van de dalende toppenlijn op 260.
Ik verwacht een ommekeer vanaf volgende week, waarmee de laatste grote daling moet worden ingezet. Worst case scenario is een daling tot ongeveer 85-90, realistisch gezien gok ik dat die op 200 kan uitkomen.

Dit alles uiteraard onderhevig aan fundamenteel nieuws.

http://www.iex.nl/forum/popupimage.asp?id=3837804

Toch een uitschieter naar 264 gezien, ik dacht dat we nog wel even konden opveren tot 270 max. tot morgen maar blijkbaar denkt de markt daar anders over.

****ing massive sell-off. Het blijft wel moeilijk om op mijn handen te blijven zitten maar het patroon van steeds lagere toppen is in stand gebleven. Nieuwe lows op komst.

gaat de aex nog eens verder dalen naar 220 of denken jullie dat het er toch boven zal blijven? Ik ben namelijk niet kunnen instappen omdat ik nog altijd die map niet ontvangen heb van binckbank. Net nog een mailtje gestuurd dus ik hoop nog mijn kans te kunnen pakken. En vooral hopen dat sidmar weer naar de 12 gaat!! want ik wil sidmar as low as possible :D

gaat de aex nog eens verder dalen naar 220 of denken jullie dat het er toch boven zal blijven? Ik ben namelijk niet kunnen instappen omdat ik nog altijd die map niet ontvangen heb van binckbank. Net nog een mailtje gestuurd dus ik hoop nog mijn kans te kunnen pakken. En vooral hopen dat sidmar weer naar de 12 gaat!! want ik wil sidmar as low as possible :D

Hm lastig te beantwoorden. laatste dagen is er redelijk veel negatief nieuws niet verwerkt in de koersen en zie je dat de indexen extra hard dalen als reactie het rapport waarvan we overigens bij voorbaat al konden uitgaan dat het de kou niet uit de lucht zou halen.
De bodem uit 2003 is een vrij stevige lijkt mij overigens.
btw jij koopt straks enkel aandelen op de bel20? of ook op aex?
De bel20 volg ik zelf nauwelijks eigenlijk ;)

Instappen instappen... Goed gek als je nu al voor de lange termijn instapt.

Ik zeg het hier al een tijdje, maar het wordt altijd half weggelachen : We kunnen echt wel nog een heel pak lager. Of dat effectief gebeurd of alsnog verholpen wordt, dat is de vraag, maar al de indicatoren staan gloeiend rood.

Ik koop niets zolang we boven de 220 staan of we eens een echte top doorbreken, die kunstmatige up-bewegingen zorgen er enkel voor dat de val veel groter wordt.

Ik ben mezelf ook een beetje aan het inlezen, omdat ik het wel interessant vind wat geld te beleggen. Alleen wil ik niet gelijk met een paar duizend, maar liever een paar honderd euro beginnen. Wat adviseren jullie mij?

Ik ben mezelf ook een beetje aan het inlezen, omdat ik het wel interessant vind wat geld te beleggen. Alleen wil ik niet gelijk met een paar duizend, maar liever een paar honderd euro beginnen. Wat adviseren jullie mij?

Meer sparen. Met een paar honderd € kan je tweemaal niets, en ook met een paar duizend is het al krap.
Een andere leuke tip is : denk niet te snel dat je de markt snapt of marktsentiment en ontwikkelingen kan aanvoelen.

Terug
Naar boven