StevenG
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 123
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nee daar geloof ik niet zo in.
veel koersen zijn daar enorm onderuit gegaan. banken omgevallen. niets meer waard.
Benieuwd hoe men straks het plan gaat onthalen. absturz als het niet zo bevalt..

258,5 is weerstand van de vorige top in januari en dus de 100% fibonacci correctie op daling 258,5-241,7. Tevens ligt er direct daarna een weerstand van de dalende toppenlijn op 260.
Ik verwacht een ommekeer vanaf volgende week, waarmee de laatste grote daling moet worden ingezet. Worst case scenario is een daling tot ongeveer 85-90, realistisch gezien gok ik dat die op 200 kan uitkomen.
Dit alles uiteraard onderhevig aan fundamenteel nieuws.
http://www.iex.nl/forum/popupimage.asp?id=3837804

****ing massive sell-off. Het blijft wel moeilijk om op mijn handen te blijven zitten maar het patroon van steeds lagere toppen is in stand gebleven. Nieuwe lows op komst.

gaat de aex nog eens verder dalen naar 220 of denken jullie dat het er toch boven zal blijven? Ik ben namelijk niet kunnen instappen omdat ik nog altijd die map niet ontvangen heb van binckbank. Net nog een mailtje gestuurd dus ik hoop nog mijn kans te kunnen pakken. En vooral hopen dat sidmar weer naar de 12 gaat!! want ik wil sidmar as low as possible![]()

gaat de aex nog eens verder dalen naar 220 of denken jullie dat het er toch boven zal blijven? Ik ben namelijk niet kunnen instappen omdat ik nog altijd die map niet ontvangen heb van binckbank. Net nog een mailtje gestuurd dus ik hoop nog mijn kans te kunnen pakken. En vooral hopen dat sidmar weer naar de 12 gaat!! want ik wil sidmar as low as possible![]()
Ik ben mezelf ook een beetje aan het inlezen, omdat ik het wel interessant vind wat geld te beleggen. Alleen wil ik niet gelijk met een paar duizend, maar liever een paar honderd euro beginnen. Wat adviseren jullie mij?