Toen ik vanmorgen opstond had ik superveel last van mijn onderrug, heel de dag krom gelopen, ellende!
Squat
70 x 10 (even kijken of het ging ivm mijn rug, het ging, sterker nog, de pijn was weg

)
140 x 10 (dus gas erop)
150 x 8
160 x 3
PR ik dacht nog wel niet gaan te squaten
Leg press
180 x 10
190 x 8
200 x 1 fail... kreeg hem echt niet weg
200 x 2 fail.. eerste met hulp van spotter, tweede ging totaal niet, helemaal ingekakt...
150 x 10 heel gecontroleerd uitgevoerd, dan maar zo
Leg curl doe ik nog maar 1 x per maand, ivm Taekwon-do, merk dat mijn hams te kort worden.
Leg extension
114 x 1 AUW, iets schoot niet goed in me knie, even rust gepakt maar het ging niet helemaal weg. Ik heb deze even overgeslagen, heb totaal geen zin in blessures..
Barbell curl EZ-stang
40 x 10
45 x 8 (laatste was gooien)
45 x 6
Dumbbell curls even stapje zwaardere dumbbells gepakt (stapjes van 2 kg)
16 x 10
18 x 8
20 x 10
PR (had veeeel te lang rust gepakt, was aant buurten, ik was de set aant doen en bij 6 voelde ik nog niks, kreeg er gewoon 10 uit, normaal eindig ik op 18 x 6

)
Reverse Curl
35 x 10
PR
40 x 8
40 x 6
Cable curls
10 x een stapel gewicht
8 x een iets grotere stapel gewicht
6 x een belachelijk grote stapel met gewicht!!!!!111one!eleven
Barbell calf raises
140 x 10
150 x 8
160 x 6 (ik heb laatste tijd niet verzwaard op deze oefening, ik merk dat ik hem nu pas eigenlijk helemaal top (helemaal strek), dat ik dus een full ROM krijg, nu ga ik dus wss verhogen

)
Kuiten machine
Gewoon leeggepompt
Tussen de sets van de squat in had ik even (na opwarming van borst) mijn 1RM op BP getest:
BP
115 x 1 (mijn oude PR)
120 x 1 Fail... Scheelde een haartje, als ik me goed opfok kan ik hem pakken!
Commentaar: Heel blij dat ik gesquat heb, mijn rugpijn is er zelfs van weggegaan! Lower back problems, I refer to the squatrack. Verder waren mijn db curls ineens sterk, lekker!