XXL Nutrition

Bello "veel eten en zware dingen optillen" Log

• Topic Starter Topic Starter
Als je nog een squat, maak dan eens een filmje van 10x140. Ik vind het namelijk echt bruut!

Zal is kijken volgende woensdag;)

---------- Toegevoegd om 15:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:23 ----------

BTW: gisteravond een mijlpaal gehaald. Mijn weegschaal gaf voor het eerst 100 kg aan!
Woog met kleren aan gisteravond 100,5 kg.

****ing hell gast! jij gaat zeer netjes!

genetic ****:P

kijk nu komt de aap uit de mouw:O gaat lekker bello! vooral mooi hoe je de bar weer terugdondert in het squatrek, en het net lijkt alsof dat hele rek omflikkert! zo doorgaan!

Haha, ja het laatste waar ik aan denk na een setje is het voorzichtig zijn, dan wil ik gewoon zo snel mogelijk dat ding uit me nek:D.

Vanmorgen getraind:

Rug
DL
Techniek geoefend met 130 kg, dat ging goed, daarna 150 gepakt, dat ging al niet meer... Ellende, ik breng eerst mijn heupen omhoog daarna pas mijn schouders terwijl dit tegelijk moet, iemand een goede methode om dit zo snel mogelijk te trainen dat het goed gaat?

Lat pulldown Full stack = 114kg
114 x 10
114 + 5 x 8 PR
114 + 5 x 6

BOBR
90 x 10 (voelde hem alleen maar in mijn armen, vanwege spierpijn)
Even wat anders proberen.

Dumbbell row
38 x 8
34 x 8
34 x 6 (voelde deze eigenlijk ook vooral in me armen, maargoed...)

Close grip pulldowns
91 x 10
91 x 8
91 x 6 (rug kakt hier altijd heel snel in kwa kracht..)

Schouders
OHP
50 x 10
55 x 8
57,5 x 6 (laatste 3 waren push press)

Front plate rase? gewoon schijf front raises
25 x 10
25 x 8
25 x 8

Upright rowing supersetted met cable front raises twee cables op voethoogte, schouderbreedte bij een multistation
Telkens 5 uprights, dan 5 front raises, dan weer 5 uprights. Dat alles 3 keer. Gewicht stond op 41 kg.
Krijg je echt rare verzuring van, heel apart. Kan het niet echt uitleggen probeer maar gewoon:).
Kuiten
Barbel raises
140 x 10
150 x 8
150 x 6

Commentaar: Beetje lamme training, voelde me niet echt top en het was heet. Ook had ik last van het feit dat ik nog spierpijn in me armen had en daardoor me rug niet echt goed heb gevoeld, behalve bij lat pulldown, daar voelde ik hem wel goed.
Verder:
Deadlift tips graag, word een beetje verdrietig omdat ik niet kan deadliften...

Nette pulldownds.. Deadliften gewoon laag beginnen, ik ben ook geneigd te hoog gewicht te pakken..

Gewicht is in de beginpost geupdate. Vanmorgen 95,2 kg.

Ik zit momenteel op 4300 kcal. Met ekv = 39/39/22 (40/40/20 principe dus)

Toen ik vanmorgen opstond had ik superveel last van mijn onderrug, heel de dag krom gelopen, ellende!

Squat
70 x 10 (even kijken of het ging ivm mijn rug, het ging, sterker nog, de pijn was weg:cool::D)
140 x 10 (dus gas erop)
150 x 8
160 x 3 PR ik dacht nog wel niet gaan te squaten:rolleyes:

Leg press
180 x 10
190 x 8
200 x 1 fail... kreeg hem echt niet weg
200 x 2 fail.. eerste met hulp van spotter, tweede ging totaal niet, helemaal ingekakt...
150 x 10 heel gecontroleerd uitgevoerd, dan maar zo

Leg curl doe ik nog maar 1 x per maand, ivm Taekwon-do, merk dat mijn hams te kort worden.

Leg extension
114 x 1 AUW, iets schoot niet goed in me knie, even rust gepakt maar het ging niet helemaal weg. Ik heb deze even overgeslagen, heb totaal geen zin in blessures..

Barbell curl EZ-stang
40 x 10
45 x 8 (laatste was gooien)
45 x 6

Dumbbell curls even stapje zwaardere dumbbells gepakt (stapjes van 2 kg)
16 x 10
18 x 8
20 x 10 PR (had veeeel te lang rust gepakt, was aant buurten, ik was de set aant doen en bij 6 voelde ik nog niks, kreeg er gewoon 10 uit, normaal eindig ik op 18 x 6:D)

Reverse Curl
35 x 10 PR
40 x 8
40 x 6

Cable curls
10 x een stapel gewicht
8 x een iets grotere stapel gewicht
6 x een belachelijk grote stapel met gewicht!!!!!111one!eleven

Barbell calf raises
140 x 10
150 x 8
160 x 6 (ik heb laatste tijd niet verzwaard op deze oefening, ik merk dat ik hem nu pas eigenlijk helemaal top (helemaal strek), dat ik dus een full ROM krijg, nu ga ik dus wss verhogen ;))

Kuiten machine
Gewoon leeggepompt

Tussen de sets van de squat in had ik even (na opwarming van borst) mijn 1RM op BP getest:

BP
115 x 1 (mijn oude PR)
120 x 1 Fail... Scheelde een haartje, als ik me goed opfok kan ik hem pakken!

Commentaar: Heel blij dat ik gesquat heb, mijn rugpijn is er zelfs van weggegaan! Lower back problems, I refer to the squatrack. Verder waren mijn db curls ineens sterk, lekker!

Net getraind, vooral borst was geniaal! Kijk en huiver:

BP
90 x 10 (makkelijker dan ik had verwacht)
105 x 6 (dit is het geniale: ik dacht dat er 95 aan hing in totaal, omdat we steeds schijven aant wisselen waren, na de 6e herhaling kon ik al niet meer, 7 en 8 met hulp gedaan. Ik zo: dat ging K*t die 95, mijn spotter: neeje man dit is 105!, nageteld en idd het was 105) eindelijk weer op oud niveau op BP, na gaan er PR's komen!
120 x 4 (de eerste lukte net niet zelf, dus alles negatief)

Incline dumbbell press
30 x 10
34 x 8
38 x 4

Cable Crossover
42 x 10
42 x 8
46 x 6

CGBP (wil eigenlijk mijn schema aanpassen, ik vind borst en triceps in 1 training niks, als ik triceps apart pak, pak ik op CGBP 85 kg...)
70 x 8
65 x 8
65 x 8 (lang rust)

Triceps Pushdown
100 x 10 PR (laatste 2 waren allebij met 2 sec rust tussendoor)
100 x 7
96 x 6

Lying dumbbell triceps extension
14 x 11
16 x 7
16 x 5

Kickback
8 x 10
9 x 8
10 x 6

Hierna nog even wat Dragon flags en crunches op het apparaat gedaan.

Commentaar: heel lekkere BP, nu MOET mijn borst wel gaan groeien, eindelijk... Merk echt dat ik nu veel sterker aan het worden ben, de bulk gaat goed!

Ben benieuwd hoe het morgen gaat met me spierpijn. Ik ga vanavond hakken in Time Out Gemert. Ga wat drinken en ik weet uit ervaring dat dat bij me niet bevorderlijk is voor het herstel.

Morgenvroeg weer om 10 uur lessen (auto), haha, ellende!
Hopen dat ze dit nummer draaien, zo vet:
http://www.youtube.com/watch?v=ujgewcalibY

flinke trainingen man, ik ga je volgen!

Zal proberen ff snel te doen

Dl puur technisch, ivm mijn slechte technie;)
70 x 10
100 x 10
130 x 8 (so far so good, zoals altijd op lage gewichten)
150 x 8 (eindelijk ging de techniek nu goed, normaal ging het vanaf hier slecht)
150 x 5 (bij 5 werd het slecht, volgende keer eens kijken of ik met de zwaardere gewichten ook nog een fatsoenlijke techniek heb)

Lat pulldown FS = full stack = 114 kg
FS + 5 x 10 PR
FS + 7,5 x 8 PR
FS + 7,5 x 6

BOBR
90 x 10
95 x 8
100 x 6 PR

CGPulldown
96 x 10 (tussen laatste 2 wat rust:D)
96 x 8 (laatste 2 waren weer met rust)
96 x 6

OHP
55 x 10 PR
60 x 8 (laatste 2 waren push press)
60 x 6 (laatste 2 waren push press)

Front-side raises
15 x 10
16 x 8
17 x 6

Upright rowing
91 x 10 (auw!, misselijke pijn in me trap, even iets vervangends zoeken)

Shrugs (lukken normaal niet ivm rugpijn, dit keer wel, hield de stang nu achter me rug ipv voor)
100 x 10
200 x FAIL (damn Jeffa040, dat is nog meer dan ik dacht!:D)

Kuiten barbell raise
140 x 10
160 x 8 PR
170 x 6 PR zoals beloofd

Hierna nog even kuiten gedaan om machine.

Commentaar: Gaat echt top laatste tijd, elke training wel ergens progressie op. Motiveert echt!

Lekkere training Bello :thumbup:

Ga je Max-en volgende keer of reppen met zwaarder ?

En heb je je waanzinnig sterke squat gefilmpt :D?

Terug
Naar boven