Fitness Seller

Bello "veel eten en zware dingen optillen" Log

• Topic Starter Topic Starter
Je wilt het niet geloven, dat is iets anders..

Ik heb mijn laatste training btw niet gepost, wat deload. Aanstaande morgen is het ook nog deload, daarna weer gas erop.
Om jullie toch wat te vermaken:
Ik had afgelopen weekend 120 liter melk op de lopende band bij de Aldi staan, gaat de band bijna neit meer vooruit, haha. Volgende keer 160 liter en de band staat stil, dat zou echt meesterlijk zijn.

haha, nice
slopen die band!

Oja: woog vanmorgen 96,6.
In de rustweek kom ik toch wel wat meer aan:P

IK WORD DIK!!!!

Btw: zo als het nu op de planning staat ga ik januari beginnen met cutten. Ik heb namelijk in maart mijn 2e dan examen waarschijnlijk, vandaar. Tijdens een bulk is dat toch k*t.

Net getraind. Laatste deload training, niet echt boeiend allemaal dus. Heb wel mijn PR op de squat verbetert, gaat dan makkelijker, omdat je geen zware sets van te voren hebt gehad.

1 x 180

Was zonder nekbeschermer, en inderdaad, dat squat fijner. Veel stabieler.

Net getraind. Laatste deload training, niet echt boeiend allemaal dus. Heb wel mijn PR op de squat verbetert, gaat dan makkelijker, omdat je geen zware sets van te voren hebt gehad.

1 x 180

Was zonder nekbeschermer, en inderdaad, dat squat fijner. Veel stabieler.

:eek: Gratzz dude! Heel nice.

lekkere deload gast, ff een pr op 180 zetten :P netjes!

Nee. 1 zware rep brengt volgens mij niet zo veel schade aan. Ik verwacht morgen bijvoorbeeld geen spierpijn.

OK, ik dacht altijd dat een rep boven je huidige 1RM juist extra belastend was.
(neemt niet weg dat het natuurlijk altijd lekker is :D)

Heb het even niet bijgehouden, hier even de belangrijkste oefeningen van de laatste 2 trainingen:

Vrijdag:
BP
95 x 10
100 x 8 (2 spots)
105 x 6 (3 spots)

Incline DB press
30 x 10
34 x 8 (1 spot)
38 x 6 (2 spots)

Incline Flys
?

Preacher cur
37 x 10
42 x 8
42 x 6

Daarna nog wat oefeningen biceps

Zondag
DL techniektraining
120 x 10
140 x ?

Lat pulldown
Ging k*t, weet niet meer zo goed welke gewichten. Minder dan normaal iig.. Kwam door spierpijn in me armen. Rest van rug weet ik ook niet meer.

CGBP
70 x 10
80 x 8
85 x 6

Daarna nog wat triceps...

Dus tot zover;)

Harde shit baas! :thumbup:

Training van gisteren:

Below para Squat (ik ging zo diep als ik kon, maar dat mag je bij mij geen full squat noemen volges mij:rolleyes:
145 x 10 repPR
150 x 8
160 x 4

Lying leg press
180 x 10
190 x 8
200 x 6

Leg extensions
114 x 9
114 x 8
114 x 7

EZ barbell biceps curl
40 x 12
45 x 9
45 x 8

Reverse curl
35 x 10
40 x 8
45 x 6

Dumbbell curls
14 x 12
16 x 9
18 x 6

Dumbbell curls negatief (ik moest en zou een keer spierpijn in me biceps hebben, wat ik normaal niet heb)
20 x 10
20 x 8
22 x 6 (ik dacht echt, als ik nu morgen nog geen spierpijn heb...)

Calve raises barbell
150 x 10
160 x 8
170 x 6

Commentaar: Hele lekkere training, squat wat dieper dan normaal met zelfde gewicht ong. Biceps echt hard gepakt met de negatieve, moet ik denk ik altijd doen, want heb nu wél spierpijn in me biceps.

Ziet er goed uit man! :D

Heb even mijn log niet bij kunnen houden wegens tijdgebrek. Ik ga weer proberen het bij te houden.

Even korte samenvatting van de trainingen van afgelopen week: Ging best slecht allemaal, voelde me heel de tijd zwak, alsof ik ziek aan het worden was. En dat klopte ook, ben vandaag helemaal niet lekker. Ik hoop dat het niet (veel) erger wordt.

Ik heb gisteren een 4-punts vet% meting laten doen: 15,1 % (gewicht is 96-97 kg).

Ik ga begin januari cutten. Ik moet in maart op voor mijn II dan in Taekwon-do en dan moet ik toch wel iets droger staan dan dat ik nu sta (met mijn vochtkop). Na het examen ga ik weer terug bulken (clean) en dan misschien nog een cut voor de zomer. Even kijken hoe alles loopt.

Voor woensdag staan benen, biceps en kuiten weer op het programma. Hoop dat ik me dan goed voel en zwaar kan knallen eindelijk weer.

Ja weer wat dichter bij de 100 kg. Vanmorgen 97,5 kg.

Training van gisteren:

BP
95 x 10
100 x 8
105 x 5

Incline Dumbbell press
30 x 10
34 x 8
34 x 6

Cross cable flyes
12 x 41
8 x 46
10 x 41 (deze voelt met veel herhalingen beter)

CGBP
Weet gewicht echt niet meer, was niet veel. Is het nooit nadat ik borst heb getraind.

Triceps Pushdown
82 x 12
91 x 8
96 x 6

Reverse grip cable push down
23 x 10
23 x 9
27 x 6

Hierna nog wat dragon flags, en machine crunches.

Commentaar: Ging wel ok. Was weer de eerste training sinds ff dat het goed ging ivm ziekte.

Heb vandaag me PR BP verbroken. Momenteel: 120 x 1

Had ik even tussen de rug, schouders en kuiten training ingedaan.

hahaha congratz dude <3

Terug
Naar boven