XXL Nutrition

Bello "veel eten en zware dingen optillen" Log

• Topic Starter Topic Starter
Yepyep, weer wat gewicht erbij. Vanmorgen gewogen: 95,5 kg
Mooi tempo dacht ik zo...

Net benen, kuiten en schouders getraind, heb mijn schema veranderd omdat ik het niet fijn/goed vind om triceps en borst op 1 dag te trainen. Dus als volgt:

Wo
Benen
Schouders
Kuiten

Vr
Borst
Biceps

Zo
Rug
Triceps
Kuiten

Training:

Squat
70 x 10
145 x 8 (toch niet x 10, kwam door verkeerde mindset, raakte afgeleid, mijn mp3 speler is kapot...
150 x 8
160 x 3
170 x 1 PR

Leg press
180 x 10
190 x 8
200 x 6

Leg extensions
70 x 0 ,gaat weer niet door last van mijn knie, heb er nooit last van, alleen bij deze oefening.

Dumbbell Lunges 2 dumbbells van 30 kg
60 x 10
60 x 10
60 x 8 (sooow, ook zwaar hoor, eerste keer dat ik hem fatsoenlijk doe eigenlijk, volgende keer alleen wel met bar denk ik, kun je toch wat meer pakken)

OHP
55 x 10
60 x 8 (laatste paar waren Push Press) na deze had ik gruwelijke last van mijn pols (is inmiddels gelukkig weg) dus had ik even dit gedaan:

Dumbbell OHP zittend
30 x 9

Front/side db raises
16 x 10 (pijn in me linkertraps...)
16 x 1 (opgehouden door de pijn, voelde niet goed)

Bent over raise
8 x 10
8 x 10
10 x 8 (weer pijn in me traps...)

Shrugs
130 x 1 (auw, pijn in me traps, ditmaal in het midden...:rolleyes:)

Calf raises
150 x 10
160 x 8
170 x 6

Commentaar: Squat ging lekker! verder: ik ga er een deload week tegenaan gooien, heb overal pijntjes en kwaaltjes. Ben dan ook al sinds september volop bezig... Tijd voor rust, zo voelt het.

Dus komende tijd even wat softe trainingen, je weet dan waarom;).

P.s.: weet zo ff niet meer wie het vroeg, maar ik heb geen filmpje kunnen maken van mijn 145 x 8 squat, maar dat komt wel goed.

mooie squat man! en idd niet verkeerd om even te deloaden als alles pijn gaat doen :)

170 x 1 PR

Dude :bow: Freakin' awsome hahah..

netjes, vind het zelf alleen niet relaxt om op schijfjes te gaan staan... draagt niet echt bij aan de stabiliteit vind ik.

netjes, vind het zelf alleen niet relaxt om op schijfjes te gaan staan... draagt niet echt bij aan de stabiliteit vind ik.

Ik gebruik schijfjes om onderrugblessures te voorkomen, gaat goed nu zo, dus daarom laat ik het zo;).

Maar inderdaad zonder schijfjes is stabiliteit wel wat makkelijker.

Ik gebruik schijfjes om onderrugblessures te voorkomen, gaat goed nu zo, dus daarom laat ik het zo;).

Maar inderdaad zonder schijfjes is stabiliteit wel wat makkelijker.
ok, maar niet liever een plankje dan ofzo? of in elk geval iets dat minder wiebelt :D

Ik hou mijn hart vast met die gevaarlijke stand op die schijfjes. Je moet het zelf weten natuurlijk maar dit gaat geheid ooit een fout. Ook een balkje is een ramp geloof me.

Als je zo'n problemen aan je hamstrings hebt zou ik je deze schoenen adviseren.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze pl-schoen is heel stabiel en je hak staat hoog precies zoals jij graag wilt met die schijfjes. Voor jou een hele goede investering.

Ik hou mijn hart vast met die gevaarlijke stand op die schijfjes. Je moet het zelf weten natuurlijk maar dit gaat geheid ooit een fout. Ook een balkje is een ramp geloof me.

Als je zo'n problemen aan je hamstrings hebt zou ik je deze schoenen adviseren.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze pl-schoen is heel stabiel en je hak staat hoog precies zoals jij graag wilt met die schijfjes. Voor jou een hele goede investering.

Heb niet het gevoel dat het gevaarlijk is eerlijk gezegd. Maar toch bedankt voor de tip;)

Naar de gamma, 2 euro voor een plakje en gewoon daar naar leggen :D!

Lekker bezig Bello, nog gekke dingen doen op borst/biceps morgen ? haha
Tnx. Ik doe 1 week deloaden, dus niet iets spectaculairs;). Ik zit er wel aan te denken om 1 x 120 bankdrukken te doen, proberen ff nieuw PR te zetten. Maar voor de rest dus softe training.

Daar zat meer in! Maar toch, wat ben je verschrikkelijk sterk zeg, zeker voor je leeftijd.

Ja maar ik ga niet meteen alles pakken wat ik kan, op deze manier heb ik binnen 2 weken weer een PR. Stiekem houd ik me altijd in en doe ik alsof het zwaar is...:D
Thx

Nou veel suc6 dan verder.

Net een deload training gehad. Was ff vergeten hoe saai soft trainen was, ellende!

Ik ga niet alles posten, tis allemaal pussyweight.

Heb wel het volgende gedaan:

BP
70 x 10

Hierna had ik mijn 1RM getest. Met 120 kg. Ik had tegen de spotter gezegd dat hij pas moest helpen als het echt niet meer lukte, alleen die pannekoek zat al meteen met zijn handen rond de stang. Dus deze telde ik niet mee.

Daarna nogmaal gedaan met een andere spotter. Duidelijk uitgelegd dat hij pas moet helpen als de stang niet meer omhoog ging. Ook hij begon al te vroeg te helpen.

Kortom: officieel niet gelukt, alleen weet ik dat ik het wel zelf had gekund. Zal het de volgende training bewijzen:D.

Mijn zusje van 12 was ook een keer mee trainen (eigenlijk alleen wat cardio), maar ik had haar ook even wat laten liften, ze is nog best sterk vind ik:

BP
1 x 40

OHP
1 x 30

Leg press
155 kg (220 is full stack)

Commentaar: mijn zussie had een gruwelijke pomp in der biceps!!!!1one1eleven!

Respect voor je zusje +1 pics ?

j/k

Ik geloof je bench wel hoor, je hoeft je niet te bewijzen :kiss: hahah..

Ik geloof je bench niet, filmpje aub.

:kiss:

Terug
Naar boven