Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)
.mooie squat man! en idd niet verkeerd om even te deloaden als alles pijn gaat doen![]()
netjes, vind het zelf alleen niet relaxt om op schijfjes te gaan staan... draagt niet echt bij aan de stabiliteit vind ik.
.ok, maar niet liever een plankje dan ofzo? of in elk geval iets dat minder wiebeltIk gebruik schijfjes om onderrugblessures te voorkomen, gaat goed nu zo, dus daarom laat ik het zo.
Maar inderdaad zonder schijfjes is stabiliteit wel wat makkelijker.

ok, maar niet liever een plankje dan ofzo? of in elk geval iets dat minder wiebelt![]()
Is inderdaad denk ik beter ja, zal een kijken wat ze daar hebben liggen.
!Hier zal even mijn filmpje droppen van mijn 1 x 170 PR:
http://www.youtube.com/watch?v=OntD3lj7TMc&feature=channel
Tips zijn welkom.
Ik hou mijn hart vast met die gevaarlijke stand op die schijfjes. Je moet het zelf weten natuurlijk maar dit gaat geheid ooit een fout. Ook een balkje is een ramp geloof me.
Als je zo'n problemen aan je hamstrings hebt zou ik je deze schoenen adviseren.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Deze pl-schoen is heel stabiel en je hak staat hoog precies zoals jij graag wilt met die schijfjes. Voor jou een hele goede investering.

Tnx. Ik doe 1 week deloaden, dus niet iets spectaculairsNaar de gamma, 2 euro voor een plakje en gewoon daar naar leggen!
Lekker bezig Bello, nog gekke dingen doen op borst/biceps morgen ? haha
. Ik zit er wel aan te denken om 1 x 120 bankdrukken te doen, proberen ff nieuw PR te zetten. Maar voor de rest dus softe training. Daar zat meer in! Maar toch, wat ben je verschrikkelijk sterk zeg, zeker voor je leeftijd.

.Respect voor je zusje +1 pics ?
j/k
Ik geloof je bench wel hoor, je hoeft je niet te bewijzenhahah..