Fitness Seller

Bello "veel eten en zware dingen optillen" Log

• Topic Starter Topic Starter
Net getraind (wegens tijdgebrek benen niet volledig kunnen trainen)

Below parallel Squat (zonder iets onder mijn hakken, low bar = beter, thnx McChick)
70 x 10
150 x 4 (bewust niet zwaar gegaan, wilde mijn PR vandaag verbreken:D)
185 x 1 PR (gelukt dus)

Biceps EZ barbell curls
40 x 12
40 x 11
40 x 10

Reverse curls
35 x 12
40 x 10
45 x 8

Dumbbell curls
16 x 12
16 x 12
18 x 10

Negative cable curls
FS x 10
FS x 10

Overhead cable curl
65 x ? (stuk of 15-20, was tot failure)

Commentaar: Lekkere korte training, jammer dat ik niet meer tijd had voor me benen.

Congrats met je PR.

Vanwaar die haast man?

Heb even alles opgemeten. Gaat goed. Benen zijn bijna 70, mijn linkerkuit is bijgetrokken en mijn armen zijn 42 en 41,5. Begin bijna met cutten, komt wel goed uit, want de striae op mijn armen/oksels begint steeds erger te worden. (zie eerste post voor de cm's)

Fijne kerst.

Net rug/schouders getraind:

Squat Ik had last van mijn onderrug, een setje squaten doet wonderen bij mij
100 x 10 (weg rugpijn:D)

DL
70 x 10
120 x 10
140 x 8
175 x 1
200 x 1 PR over techniek zullen we het maar niet hebben...

Lat Pulldown 114 = Full stack
114 + 5 x 10
114 + 5 x 8
114 x 6

BOBR
95 x 6 (mijn armen konden niet meer, voelde niets in mijn rug)

even wat anders proberen:

pre exhaustion met straigt arm pulldown meteen gevolgd door cable rows. Dit 2 setjes gedaan. Dit voelde ik ook heel erg in mijn armen en maar een klein beetje in mijn rug.

Overhead Press
50 x 10
55 x 8
60 x 6 (laatste paar waren push press) Hierna was ik echt ff dood, moest even gaan liggen..

Dumbbell front/side raises
14 x 10
15 x 8
16 x 6

Barbell shrugs
100 x 16
100 x 14
150 x 8 (is echt niet mijn oefening, voel hem nauwelijks in traps en me rug voelt verneukeratief aan..)

Commentaar: Lekkere training opzich, moest even die PR halen.

nice, je deadlift weer nieuw pr :D

nice, je deadlift weer nieuw pr :D

thx

Vanmorgen gaf de weegschaal 98,6 aan. Ben dus in 3 maanden bulken ongeveer 10 kg aangekomen. Kijken wat er na de cut die in januari start overblijft.

Mijn trainingsschema tijdens de cut wordt iets als:

WO
Borst, benen, biceps (reps: 12, 10, 8 of 10, 8, 6)
40 mins cardio

VR
Rug, schouders, triceps (reps: 12, 10, 8 of 10, 8, 6)
40 mins cardio

ZO
60 mins cardio (in de vorm van Kickboksen)
Fullbody (hoog in reps)

Daarnaast doe ik 2 x in de week Taekwon-do. Dat is elke keer 90 minuten. Dus ik krijg denk ik wel genoeg cardio.

Ik ga de cardio doen voor vetverbranding (natuurlijk) maar ook conditioneel ivm het feit dat ik in voorbereiding ben voor mijn 2e dan examen.

Even de zelfde tekst erbij als in de galerij:

18 jaar
180 cm
98 kg
15-16%
7 maanden serieuze training (ong. 2 jaar totaal)

BP 120
SQ 185
DL 200

arm L: 42, arm R: 41,5
Onderarmen: 39
Been L: 69, Been R: 69,5
Onderbenen: 44
Borst: 119

Ik weet dat het er niet uit ziet als 98 kg. Hoop na de cut er wel zo zwaar uit te zien als ik ben.

98 kg, 15-16% copy.jpg

Had zojuist maar 3 kwartier om mijn hele lichaam te trainen en nog wat cardio te doen.. Dus:

Squat
10 x 70
5 x 150
5 x 160
5 x 170 repPR

Bench press
5 x 105
5 x 100
5 x 100

Deadlift
10 x 70
5 x 140

OHP
5 x 60
5 x 60
5 x 60 (push press)

BOBR
50 x 10
100 x 5
100 x 5
100 x 5

Dit duurde minder dan een half uur, ik was kapot. Daarna nog even 190 kcal verbrand in 12 minuten. Op een loopband waarvan de linker en rechterhelft afzonderlijk van elkaar omhoog en omlaag bewegen. Treadclimber:
http://www.comparestoreprices.co.uk/images/na/nautilus-tc916-treadclimber.jpg
Fijn apparaat.

Commentaar: hele lekkere training! Had gewoon 15 minuten na het squaten al spierpijn in me benen. Heb dat enkel bij benen zo snel.

Heb na de kerstdagen mezelf niet zo strak aan me dieet gehouden moet ik zeggen...
Ben sinds gisteren weer helemaal strikt bezig met mijn cutdieet. Vanmorgen gaf de weegschaal 97,5 aan.

Morgen ga ik geen benen trainen omdat deze nog helemaal gesloopt zijn van mijn fullbodyworkout van zondag. Ook heb ik veel spierpijn in me erector spinae, altijd fijn!
Dus morgen: biceps + cardio = superdude!11

Barbell curls
47 x 9
52 x 5
47 x 8

Reverse curls
40 x 9
42,5 x 7
45 x 6

DB Curls
16 x 9
16 x 7
16 x 5

Hierna nog even 3 setjes overhead cable curl gedaan, weet gewicht niet meer.

Cardio/conditietraining
Speed interval. 20 minuten. 403 kcal (1209 kcal/uur)
Rustsnelheid: 9 km/h met 11 % incline
Snelheid: 15 km/h

Eindsprint van 15 op 15 % incline.. damn ik ging kapot, eindigde met een hartslag van 195, lekker!

Commentaar:Korte krachttraining ivm mijn spierpijn in mijn benen. De cardio/conditietraining was weer ff wennen maar komt goed, heb meteen mijn conditie zwaar geraakt.

Morgen ga ik een uurtje cardio doen, met waarschijnlijk een eindsprintje van een paar minuten om toch nog even mijn conditie te raken. Mijn conditie moet namelijk ook beter ivm Taekwon-do.

En ik denken dat ik nog best sterk in squats was, t*ring...

hehe, thx. Ben nu eigenlijk ook niet van plan kracht in te gaan leveren in de cut. Wil voor eind maart eigenlijk een keer 200 gesquat hebben... We zullen zien.

Hoe diep ga je cutten? Als ik jou was zou ik eigenlijk nog helemaal niet begonnen zijn met cutten maar ik weet niet hoe buff jij eruit ziet in real life. Voor eind maart 200 lukt wel.

Sterk bezig kerel.

Hoe diep ga je cutten? Als ik jou was zou ik eigenlijk nog helemaal niet begonnen zijn met cutten maar ik weet niet hoe buff jij eruit ziet in real life. Voor eind maart 200 lukt wel.

Ik ga nu cutten omdat ik eind maart examen heb voor II dan in Taekwon-do. Ik denk dat je begrijpt dat je daar niet met je dikke vochtkop aan kan komen zetten..:D

Over hoe diep ik ga cutten ben ik nog niet uit. Ik ga gewoon tot maart conditie/vetverlies gericht trainen, daarna ga ik weer bulken. Ik gok dat ik zo rond de 10 - 12 % uitkom?

Mensen die me in reallife hebben gezien zeggen dat ik in reallife buffer oog. Waarschijnlijk ben ik slecht in foto's maken ofzo..

Tnx

Ik ga nu cutten omdat ik eind maart examen heb voor II dan in Taekwon-do. Ik denk dat je begrijpt dat je daar niet met je dikke vochtkop aan kan komen zetten..:D

Over hoe diep ik ga cutten ben ik nog niet uit. Ik ga gewoon tot maart conditie/vetverlies gericht trainen, daarna ga ik weer bulken. Ik gok dat ik zo rond de 10 - 12 % uitkom?

Mensen die me in reallife hebben gezien zeggen dat ik in reallife buffer oog. Waarschijnlijk ben ik slecht in foto's maken ofzo..

Tnx

ooh vandaar, nouja je houd in ieder geval nog genoeg kilo over je zal vast niet echt skinny zijn na je cut.

Wat ik trouwens vergeten was te melden:

Ik had na de biceps training even mijn armen opgemeten: 43,5 cm. Triceps koud, dus als die ook pumped zijn zal het ong op 44 uitkomen.

Damn, had ik maar gewoon constant een pomp..

Bello heeft in real life een flinke bulk kop maar oogt dan ook wel buff.

Ik heb er zelf ook last van een bulk kop. ;)

Terug
Naar boven