AndroidHealthClinic

Bello "veel eten en zware dingen optillen" Log

Wat ik trouwens vergeten was te melden:

Ik had na de biceps training even mijn armen opgemeten: 43,5 cm. Triceps koud, dus als die ook pumped zijn zal het ong op 44 uitkomen.

Damn, had ik maar gewoon constant een pomp..

Idd pomp ziet er zo goed uit altijd..
Bello heeft in real life een flinke bulk kop maar oogt dan ook wel buff.

Ik heb er zelf ook last van een bulk kop. ;)

Ik heb ook een dik hoofd nu :p

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet zeker dat als mensen die me niet kennen me zien lopen in een vest/jas, dat ze gewoon denken dat ik dik ben.

Ze vroegen een keer aan mijn vriendin, toen ze een foto van me zagen: "Niet lullig bedoeld, maar is jouw vriend dik?" Toen zei ze: "Nee wallaaa, ma n**ga is gewoon fokking breed, jeweetzielluf!!!11o1o1eleven

t*ring bruute foto's en keiharde training hier ga zo door man!
Succes met je cut!

t*ring bruute foto's en keiharde training hier ga zo door man!
Succes met je cut!

Thx!

Vandaag shuttle run (piepjesloop) gehad. Daarmee kan ik goed meten in hoeverre mijn conditie slechter is geworden door de bulk. Voorheen liep ik altijd trap 14,5, vanmorgen kwam ik niet veel verder dan 12.
Ik heb mijn leraar gevraagd of we hem in maart nogmaals doen. Dan wil ik 14,5 verbeteren. Dus minstens 15 lopen.

Vanavond borst, triceps, kuiten trainen. En 45 minuten cardio.

Een bulk kop is echt ****ed up van lief schattig jochie die alle chimaids kan krijgen naar dikke endo boy met vochthoofd en dikke asser en een buik waarbij het lijkt alsof hij over je onderbroek hangt :( :(

Een bulk kop is echt ****ed up van lief schattig jochie die alle chimaids kan krijgen naar dikke endo boy met vochthoofd en dikke asser en een buik waarbij het lijkt alsof hij over je onderbroek hangt :( :(

Ik vind het niet zo erg allemaal. Hoort erbij.
Ik weet toch dat het maar tijdelijk is.

Net getraind:

BP
105 x 5
105 x 5
105 x 5 (3 spots)

Incline dumbbell press
34 x 7
34 x 7
34 x 6

Meteen gevolgd door, zonder rust:
Incline dumbbell flyes
14 x X, gewoon tot failure

CGBP
70 x 8
75 x 2 (?, ingekakt)
70 x 5

Triceps pushdown
114 x 6
114 x 3, 91 x 5 (even snel tussendoor gewisseld)
105 x 6

Calf raises
150 x 8
150 x 7

Hierna nog op het apparaat.

Cardio
30 minuten
485 kcal

Comment: Lekker was kapot.

Net rug en schouders getraind:

DL
70 x 10
125 x 10
155 x 8
175 x 6 (kon eindelijk weer wat zwaarder gaan met behoud van goede techniek, nu komen de zware deadlift sessies er weer aan!)

Lat Puldown
114 + 10 (schijf) x 5
114 x 5
114 x 5

BOBR
100 x 5
100 x 5
100 x 5

OHP
60 x 5
65 x 5 (1 push press)
65 x 5 (3 push presses)

Ahnuld Pwessis eerste keer
30 x 0 fail..
26 x 2 fail...
17 x 10 (per arm 5)
17 x 10
17 x 10 (voelt goed, had alleen wel verwacht dat ik hem heel wat zwaarder kon, dit waren echt Barbie en Ken gewichtjes)

BB Shrugs
100 x ?.. veel
140 x 10
140 x 10

Cardio/Conditietraining
30 min
+- 450 kcal

Commentaar: Lekker, zeer tevreden over mijn deadlift techniek. Die arnold presses ga ik zeker vaker doen, wel met heel wat meer gewicht...

Nette deadlift.. wat is je 1rm?
Voor de rest mooie training waarom geen side raises bij je schouders trouwens?

Nice :roflol:

Goed log man, je bent echt een beest geworden met die 70'er poten!

Tnx. Benen zijn btw net geen 70 he;). Als ze warm zijn trouwens wel...

Nette deadlift.. wat is je 1rm?
Voor de rest mooie training waarom geen side raises bij je schouders trouwens?

1RM weet ik eigenlijk niet, heb laatst 200 getrokken alleen weet ik zeker dat ik veel meer kan. Ik zal dit binnenkort wel een keer gaan testen, heb alleen een hele slechte techniek bij 1RM vandaar dat ik daar bij DL altijd voorzichtig mee ben.

Ik ben aant cutten, daarom laat ik wat oefeningen weg zodat ik wat meer tijd heb voor cardio. De krachttraining doe ik nu op minder reps, zwaardere gewichten. Niet meer zoveel tot failure en niet meer negatief trainen.

Vanmorgen gewogen: 96,4 kg

Zojuist benen en biceps getraind
Voor de training even een 4-puntsmeting laten doen: 15,1%

Squat
70 x 10
160 x 5
175 x 5
190 x 1 PR die 200 voor eind maart moet wel lukken

Leg press
214 (full stack) x 3645 (trainde eerst benen ergens anders, hier is de leg press echt met p*ssy full stack, dus deze doe ik niet meer) weet iemand een leuke oefening die deze goed kan vervangen?

Leg extensions
114 (full) x 8
114 x 8

EZ-Barbell Curls
47 x 7
47 x 6
50 x 5

Alternate Dumbbell Curls
18 x 12
19 x 10
20 x 10

Hammer Curls
20 x 8 (per arm)
20 x 8

Cardiovasculaire Workout
45 mins
3 min. Roeien kcal?
20 min. Treadmill 333 kcal
22 min. Loopband 250 kcal

Comment: klote dat ik nu geen goede leg press meer kan doen ivm het wisselen van gym.. Maar wel lekker die PR op de squat!

Net even getraind. Had last van mijn elleboog dus was bang dat ik geen drukbewegingen kon doen. Maar is toch gewoon goed gelukt. Ik heb triceps alleen vandaag niet gedaan ivm mijn elleboogblessure.

BP
105 x 5
125 x 1 fail.. zonder rust meteen:
100 x 5
105 x 5 (2 spots)

Incline Flys\
19 x 8
19 x 8

Cable Crossover
51 x 8
41 x 10

Barbell Calf raises
100 x 12
100 x 13
130 x 8

Hierna heb ik een uur Taekwon-do gedaan. Even sTvormen geoefend en explosief geeindigd om toch nog even mijn hart te laten werken.

Commentaar Ik denk dat ik morgen spijt krijg van het benchen ivm mijn elleboog. Maar het ging wel lekker!

Waarom ga je 1 RM testen als je last hebt van je elleboog?

Trouwens echt zieke squats man!

Bevalt de cut je een beetje ?

Trouwens echt zieke squats man!

Bevalt de cut je een beetje ?

Tnx

Ben nu vooral veel vocht kwijt en dat zie ik al meteen, beetje meer aflijning op schouders, aanhechtingen borst beter zichtbaar, 2-3 kg kwijt.

Nu begint het vetverlies denk ik (hoop ik).
Ik vind het best goed te doen aangezien ik toch nog 3500-3600 kcal eet. Alleen vind ik het s'avonds k*t, dan heb ik echt zin in alles wat maar koolhydraten is:D, chips, jus d'orange, crackers, energy drink, etc.. Maar ik houd het wel vol.

Argh waarom ben jij 10x sterker dan mij :mad: :D

Haha ja dat is zeker wel een groot nadeel. Als je resultaat ziet is het ook beter uit te houden :D!

Trouwens over die legpress, ik weet niet hoe je je voeten zet, maar misschien frontsquat een idee?

Argh waarom ben jij 10x sterker dan mij :mad: :D

Melk?

---------- Toegevoegd om 00:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:59 ----------

Haha ja dat is zeker wel een groot nadeel. Als je resultaat ziet is het ook beter uit te houden :D!

Trouwens over die legpress, ik weet niet hoe je je voeten zet, maar misschien frontsquat een idee?

Ik deed inderdaad leg press altijd met nadruk op quads. Ik vind front squats zeer lastig. Maar deze oefenen is zeker de moeite waard. Zal dat eens proberen eerstvolgende beentraining.

Terug
Naar boven