Fitness Seller

Ben er toch niet klaar mee

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Yep, echt vrouwenlijf :D

Ik zou op onderhoud eten ; snoeihard trainen ( lotsasquats ) en per 3/4 weken kijken wat er gebeurt. Word je strakker, dan blijf je eten, word je vadsig ga je naar beneden. Simple as that.
Je kunt in 12 weken echt goed vp droppen als het moet, dus ik zou zelf focus leggen op bouwen, omdat er simpelweg te weinig zit nog.

Als je nu diep gaat dan verlies je alleen maar vorm ( je had gelijk vwb bil, die wordt helemaal plat zo )
Prima basis overigens, dus ik zou er vooral gebruik van maken!

• Topic Starter Topic Starter
Ben wel al gezakt in vet en in gewicht en cm maar ik merk gewoon dat het niet mooier wordt.

Ik ga het proberen en gewoon goed opletten wat er gebeurt. Idd een vrouwenlijf met de beruchte zones :-P . Platte billen vind ik echt horror dus flink squaten etc.

Heb niet je hele topic door gezocht, maar is je eet schema nog hetzelfde als in je openings post?

Hè ceska, nee ik eet nu volgens iifym dat is beter vol te houden . Gebakken eieren,kaas etc kan allemaal zolang het binnen m'n macro's past. Ik eet zo veel mogelijk goede dingen en ook af en toe wat lekkers,ideaal.

Mijn god wat een honger heb ik ! Ik eet nu m'n onderhoud 1950 cals maar zou het dubbele wel opkrijgen. Heb wel een tijdje extreem weinig gegeten en het lijkt nu wel hoe meer ik eet hoe meer honger. Geen trek maar echt een lege maag.. Help! Negeren of meer eten?

Negeren. Moet wennen.

daten? vergeet je je honger van :D

Hè ceska, nee ik eet nu volgens iifym dat is beter vol te houden . Gebakken eieren,kaas etc kan allemaal zolang het binnen m'n macro's past. Ik eet zo veel mogelijk goede dingen en ook af en toe wat lekkers,ideaal.

Ok de reden dat ik het afvroeg was dat je nog best hoog in carbs zat, opzich niks mis mee, maar er was 1 maanltijd met geloof ik 200gr rijst, dat terwijl je het beter kan verdelen over meerdere maaltijden.
IIFYM is een goed principe, maar het wordt vaak gebruikt om "slechte" dingen te eten onder het motto van "omdat het in mijn macro's past". Probeer het nog zo clean mogelijk te houden. Je eet liever 500kcals aan iets goeds dan aan een rotzooi :)

water drinken, water drinken, water drinken en dan nog meer water drinken

geloof het of niet, daar gaat je honger van over

Dan heb je nooit echt honger gehad ;)

Groenten! Of je voeding eens anders indelen.

nee... heb altijd genoeg gedronken ;)

Inderdaad ceska ,dat probeer ik ook zo goed mogelijk. In m'n andere dieet was een gebakken ei of kaas ondenkbaar terwijl het niet zo slecht is qua voedingswaarden. Dat soort dingen past er nu wel in .

Groenten vullen inderdaad goed ,daar kan ik er wel meer van eten abfab en water drinken dinkytoy dat kan ook meer ,dank jullie voor de tips.

---------- Post toegevoegd 12 August 2013 om 10:15 ----------

Zal inderdaad ook moeten wennen natty .

he, pat82 ben je er weer? hoe gaat het met je

He surrender ! Ja weer terug en met jou ??

Net getraind en ik merk met trainen dat ik beter eet nu .Vanaf donderdag eet ik echt fatsoenlijk en eerst had ik mega honger maar vandaag niet meer gelukkig . Hopelijk blijft het zo!

Chest press 1x8x12kg 1x8x14kg 3x8x16kg
Dumbell fly. 5x8x3kg

Mp. 1x8x4kg 5x8x5kg
Side raise 1x8x3kg. 4x8x4kg
Front raise. 1x8x3kg. 4x8x4kg. (Kilo erbij bij elke oefening,jeey)

Bicep curl 1x8x3kg. 1x8x4kg 1x8x5kg 2x8x6kg
Hamer curl. 5x8x4kg

Dippen bodyweight. 5x8
Tricep achter hoofd dumbell. 1x8x3kg 4x8x4kg
Tricep pushdown. 1x8x8kg 1x8x11kg. 3x8x9,5kg

Sit Ups 18 kilo. 1x60

Training van vandaag:

Full squat. 5x8x20
Lunges 5x8x20
Walking lunges 5x5x15
Sl deadlift 1x8x15. 1x8x25. 3x8x35
Leg extension. 1x8x18. 1x8x22 1x8x25. 1x8x29. 1x8x32
Leg curl 1x8x18. 1x8x22. 1x8x25. 1x8x29. 1x8x32

Heb toch besloten ub en lb te gaan doen . Kan ik de spieren 2x per week pakken en als ik zin heb vaker. Denk dat ik dan het meeste resultaat heb. Qua eten gaat het nu beter,ik drink meer en ben het ook gewend dus de honger is zo goed als weg. Helemaal clean eet ik niet dat komt straks wel weer.

Doe je de squat niet te licht als je met hetzelfde gewicht lunges kunt?

Misschien wel,doe het nu alleen nog met de stang zodat ik de juiste beweging maak . Heb ik nog wat moeite mee ,kiep soms bijna om.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven