XXL Nutrition

Ben er toch niet klaar mee

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Hmm dat weet ik niet Natty .. Net foto s gemaakt en er moet toch nog heel wat gebeuren!

Flink spierpijn al dus dat belooft wat voor morgen. Net m'n vetpercentage gemeten dat is 27,2 bij een gewicht van 58,5. 2 weken geleden woog ik nog 56 dus hopelijk moet m'n lijf wennen aan het goed en regelmatig eten. Ik eet nu een week iets boven onderhoud en zo snel vet aanzetten kan niet. Even paar weken in de gaten houden hoe het gaat.

Voorkant gaat wel maar de achterkant is 1 grote probleemzone. Na het maken van de foto s twijfel ik toch, misschien toch eerst wat vet droppen ? Ben alleen bang dat er weinig overblijft .

Laatst bewerkt:
pat82 ik heb de foto even omgedraaid voor u (correct)..
me nek :p

Neem u'm over, haal ik u'm later weer weg..

Gaat het een beetje met "bulken" ?
verders veel succes weer meid ;)

Groet, Ray...

Laatst bewerkt:
Thanks Ray!

Ja haha veel eten gaat goed alleen de twijfels blijven :-) .

Niet teveel switchen. Je Lichaam Moet Wennen. Probeer het maand of 2. Ben je niet tevreden ga je cutten.

Voorkant gaat wel maar de achterkant is 1 grote probleemzone. Na het maken van de foto s twijfel ik toch, misschien toch eerst wat vet droppen ? Ben alleen bang dat er weinig overblijft .

Waarom richt je je dan niet op spieropbouw en geleidelijk je vet laten zakken?
Nu bulk je, wat voor een bikini onnodig is aangezien die al niet erg laag hoeven in hun vetpercentage, je kan zo blijven bouwen en makkelijk geleidelijk een tekort creëeren doordat je ook spier opbouwt.
Kwa bouw zit je trouwens niet verkeerd in elkaar, al helpt het door beter te poseren om een nog beter Beeld te krijgen.

Ja wil ook zeker zien wat het doet als ik meer eet maar over 2 maanden is het bijna zomer :-o . Na de zomer misschien handiger met experimenteren ...

Inderdaad het liefste beiden.Heb ook gelezen over zigzaggen en voor spieropbouw moet je elke week 5 dagen 250 Cals boven je onderhoud zitten en om vet te droppen of overbodig vet te minimaliseren dan 2 dagen 250 Cals onder je onderhoud. Dat lijkt me vrij veilig of niet?

Wanneer zijn die 2 lage dagen het handigst?

Zomer duurt nog wel even. Niet teveel op laten lopen.

Ik doe mijn best !

Ik heb trouwens drop gekocht , stevia drop en per 100 gram zit er slechts 175 Cals in en 8,2 gram eiwitten , niet slecht voor een tussendoortje , wel? Ik eet ook vaak noten tussendoor maar deze drop lijkt me ook niet verkeerd.

Net getraind. Heb toch wat toegevoegd naast stronglifts, denk dat ik zonder sl ook m'n doelen kan bereiken. Ik wil nu voorzichtig bouwen en ga het toch proberen met 4x 8 voor een tijdje in combinatie met strongcurves voor de onderkant.Geen overkill meer aan oefeningen maar wel tot het uiterste gaan. Veel compounds hou ik er zeker in. Ik heb nog nooit geprobeerd om meer te eten en hard te trainen,alleen onder onderhoud eten en trainen. Dus ik ben zeer benieuwd !

Squat ( tot bijna met m'n billen op de grond) 1x5x15kg 5x5x25kg
BP. 1x5x20kg. 3x5x25kg (fail ik zat vast lol) 3x8x20kg
Barbell row 1x5x10kg. 5x5x20kg

Barbell curl 1x5x10kg. 1x5x15kg. 3x8x10kg

Close grip bench press. 4x8x20

Leg curl 8x23kg. 8x27kg 8x32kg 8x36kg.
Barbel glute bridge 3x20x25kg

Lat pulldown 8x18kg. 8x21kg. 8x23kg. 8x36kg

Tricep push down 8x8kg. 4x8x11,25kg
Dippen bw 4x8

Mp 3x8x 5kg. ( kreeg ze amper nog omhoog)
Side raise 3x8x 4kg

Crunches 8x23kg 8x26kg. 8x28kg 8x31kg

Beetje door elkaar heen ,volgende keer weer in de juiste volgorde.

M'n eetschema :

Onzin
160ml melk
4 volkoren boterhammen
2 plakken kaas
50 gr achterham
Mayo
2 gekookte eieren
Shake
100 gr kipfilet
100 gram satesaus
Appel
Peer
250 gr kwark
Weightreep

2104 cals - 146 gr eiwit- 63,1 gr vet

---------- Toegevoegd om 18:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:45 ----------

Eetschema van vandaag ,heb elke dag een ander schema.

Ja wil ook zeker zien wat het doet als ik meer eet maar over 2 maanden is het bijna zomer :-o . Na de zomer misschien handiger met experimenteren ...

Inderdaad het liefste beiden.Heb ook gelezen over zigzaggen en voor spieropbouw moet je elke week 5 dagen 250 Cals boven je onderhoud zitten en om vet te droppen of overbodig vet te minimaliseren dan 2 dagen 250 Cals onder je onderhoud. Dat lijkt me vrij veilig of niet?

Wanneer zijn die 2 lage dagen het handigst?

Je kan bijv 3 weken iets boven onderhoud zitten en dat aankijken hoe je progressie daarmee is, dan 3 weken net onder onderhoud, daarna weer 3 weken net erboven maar dan iets meer dan de vorige keer als je progressie hebt gemaakt.
Teveel boven je onderhoud is imo minder makkelijk aan te passen tov een voorzichtige verhoging.
Op rustdagen kun je minder carbs eten, maar het kan in die 3 weken dat je boven onderhoud zit positief werken om ze juist op die rustdag extra te eten als je weet dat je de volgende dag rug of benen gaat doen.
Je training kan je er ook op aan passen door 3 weken iets te forceren op 6-8 reps en daarna 14-16 reps.

Heb schema gemaakt, wat vinden jullie hiervan?
3x per week fb

Dag 1
full squat 5x5
Deadlift 5x5
Bp 4x8
Bor 4x8
Mp 4x8
Upright row 4x8
Barbell glute bridge 3x20
Leg curl. 4x8
Tricep dip 4x8

Dag 2
Goodmornings 4x8
Close grip bp 4x8
Hip trust 3x20
Foot elevated lunges db 4x8
Schuine lunges db 4x8
Reverse fly 4x8
Side raise 4x8
Leg extension 4x8
Bicep curl 4x8

Dag 3
Boxsquat 5x5
Incl bp. 4x8
Deadlift. 5x5
Step up db 4x8
Barbell bridge 4x8
Leg press 4x8
One arm row 4x8
Front raise 4x8
Bicep curl. 4x8

Volgens mij train ik zo alle spieren of niet?

---------- Toegevoegd om 19:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:21 ----------

Nu doe ik 5x 2200 cals en 2 x 1700 cals. Gewoon 3 weken aankijken met 2200 en erna dus eronder. Klinkt ook ok. Stom he altijd dat getwijfel met wat is nu goed....

Laatst bewerkt:
Vanmiddag getraind en het was echt de dag van de pr's. Kan toch niet dat ik van die paar keer stronglifts al sterker ben geworden?? Of misschien door het goed en meer eten?

Squat 8x12,5kg 8x17,5kg 2x8x20kg
Dl. 5x17,5kg 2x5x27,5kg
Dumbell bp. 8x4kg. 8x5kg. 8x6 kg 8x7kg. 8x8kg (dacht probeer het even)
Bor 2x8x27,5kg 6x27,5kg 8x27,5kg
Mp 8x5kg. 8x6kg. 2x8x7kg
Ur barbell 8x7kg. 8x12kg. 8x17kg. 8x17kg
Barbell glute bridge 3x20 x25kg
Leg curl 8x34kg. 8x38kg. 8x43kg. 8x47kg. 7x50kg ( ff proberen)
Tricep dip. 4x8x bw

Wat was een PR dan?

Misschien vroeger altijd veel te licht getraind.

Db bp , mp en de leg extension.Denk het wel dan . Nu probeer ik gewoon zo zwaar mogelijk , terwijl ik wel op de uitvoering let . Oh en neem ook wat meer rust tussen sets.

Ik ben even in de war, gewicht is 200 gram gedaald , vet bijna 1 % gestegen, taille is 1 cm smaller geworden en benen en en armen zijn beiden bijna 2 cm gegroeid. Wat betekent dit ?

Geen idee. Kan je in de spiegel niet zien waar t aan ligt? Zijn je armen en benen vetter geworden of gespierder?

Ik zie eigenlijk niet echt wat ...

Ben net terug van een wedstrijdbegeleider,ipv zelf wat aan te klooien heb ik hulp ingeschakeld. Komende 2 maanden gaan we flink bouwen,veel en schoon eten , 5 daagse split kt en 5 dagen 1 uur cardio doen en dan gaan we cutten en voorbereiden voor de flexcup 2014 ! Jeey ,echt zin in. Dit keer geen zeurende partner maar gewoon vol knallen naar het doel wat ik voor ogen heb en gewoon supermooi vind.

Iifym ga ik aan de wilgen hangen, wil het risico niet nemen supervet te worden want ik ga niet een beetje bulken nu maar echt flink.

Goed bezig! Spijkers met koppen slaan.

Kende je die begeleider al? Ik zit er ook aan te denken, maar heb geen idee hoe ik iemand vind die ik genoeg vertrouw om alles uit handen te geven. ..

Dat is ook zeker erg eng ! Vooral als je zo eigenwijs bent als ik. Hij heeft me geadviseerd 3000 Cals te nemen en met die training zou ik niet vet worden maar gespierd . Vind het erg veel hoor! Ik ben ook meer voor 4 dagen trainen en dan een ub/lb split dan voor elke spier maar 1x per week trainen. Dadelijk om droog te worden vertrouw ik er meer op. Ik moet over 2 mnd terugkomen en ga dan echt begeleiding krijgen .

Ik hou het op 2600 Cals, kan altijd nog omhoog.
325 gram kh , 130 gram vet , 86 gram vet gaat het worden. Ben bezig met schema's om zo gezond mogelijk te bulken. Vandaag heb ik de hele dag zitten eten , schoon eten is wat anders dan slecht eten.

---------- Toegevoegd om 21:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:10 ----------

Oh ik kende hem niet . Via sportvoedingswinkel in Geleen ben ik er terechtgekomen .

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven