AndroidHealthClinic

Ben er toch niet klaar mee

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ben vanmiddag even naar muscle totaal gereden want ik loop natuurlijk al 2 bijeenkomsten achter en wilde geen dag langer iets verkeerds doen. Maar goed dat ik dat heb gedaan want nu moet ik dus cutten. Heb een voedingsschema op maat gekregen en een trainingsschema . Hebben foto 's gemaakt en vet gemeten (29,1%!!!!). Nu flink trainen zodat ik de 22e al resultaat ga hebben .

Thx!

---------- Toegevoegd om 21:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:44 ----------

Mijn postuur spreekt me nu ook niet aan daarom is dit natuurlijk perfect om hieraan te werken,je moet ergens beginnen. Heb tot 6 december de tijd .

En op hoeveel zit je nu met je voeding of krijg je dat nog? Je hebt nog even tot december:P

Beetje minder dan eerst , zo'n 1750 cals :-) .

---------- Toegevoegd om 22:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:27 ----------

Dat klopt , heb nog even. Wordt wel pittig , om de 3 uur eten en 5 dagen per week trainen maar dat gaat me lukken. Het vergt even wat planning ivm werk etc maar ik ben er al uit. Strak schema , ben ik niet gewend als flierefluiter !

Heeel anders! Dit kan ik wel een stuk beter en ook fijner met het oog op de zomer.

Vandaag en gisteren flink getraind ,ik train nu 5 dagen per week en het zijn pittige maar lekkere trainingen. Het werd op prijs gesteld als ik m'n schema s hier niet neer zou pennen dus dat doe ik dan ook niet. De 22e moet ik terug ,dan is er weer een groepsbijeenkomst en hopelijk kan ik dan al iets laten zien. Ik heb ergens gelezen dat wat je eet je een week later pas ziet zitten :-0. Eten gaat ook goed ,het is een stuk gevarieerder dan m'n cut van 2011.

Ik ben weleens benieuwd naar je eetschema!

Zou je die willen plaatsen?

Oh hey ik zag al in de FBgroep dat er een nieuw iemand bij was! Leuk :)
in welke groep zit je?

Ik ben ook nog scheel , zit toch wat hoger in cals . Nu maak ik met cardio het verschil.

He blondje ,het is een schema op maat en het werd op prijs gesteld geen schema hier neer te zetten. Zal ook wel oor de voeding kloppen.

Hmm nu ben ik nieuwsgierig naar je! Ik zit bij die van 15.00u. En jij? Zeker leuk! Motiveert nog meer om elke keer voluit te gaan. Jij ziet er al top uit! Ga nog eens neuzen bij de dames hier. Doen er nog meer van hier mee?

Die maken ze ja .

Oh tof, ik zit ook in de groep van 15:00! Ik heet Loes trouwens. En thanks!
Voor zover ik weet zijn er geen andere vrouwen van hier die mee doen. Wel nog wat mannen geloof ik, maar ik daarvan weet ik de nicknames niet :p

Patje........ Gaat goed hier zie ik
Volhouden is nu het belangrijkste ;)

Patje........ Gaat goed hier zie ik
Volhouden is nu het belangrijkste ;)

Inderdaad voeding is alles. Succes met je voorbereiding zal een pittige weg worden als je nu al op 1750 kcal zit! Maar als je op het podium staat ben je dat allemaal weer vergeten! Knallen!

Ik had me vergist , het doel word 1750 ik zit nu nog in een andere fase met 2200 kcals. Jij had ook meegedaan las ik? Ik ga je ff checken.

Heel veel succes P! Ben echt benieuwd hoe het zal gaan!
Lekker dat je nu begeleiding hebt i.p.v. dat je alles zelf uit moet zoeken.

Ik had me vergist , het doel word 1750 ik zit nu nog in een andere fase met 2200 kcals. Jij had ook meegedaan las ik? Ik ga je ff checken.

Klopt ik heb afgelopen jaar in de physique klasse meegedaan. Was een super leuke ervaring en ben nog steeds hartstikke blij met mn tweede plek.

Thx Cynthia ! Idd Grosje , nu heb ik een doel dat scheelt enorm . Eerst deed ik maar wat ...

Je zag er super uit Naomi! Je hebt echt veel bereikt in korte tijd.

Overal pijn maar das goed! Vandaag borst en triceps gedaan en het was echt killing. Gisteren benendag met sprongsquats erin ...pff zwaar maar lekker! Heb wel echt een conditie van niks. Daar word ook aan gewerkt en begin deze week met hardlopen. Eten gaat goed , steeds meer structuur en wordt ook gemakkelijker met voorbereiden. Zal zaterdag nieuw schema krijgen met een pak minder cals erin.

De hele week keihard getraind maar geen gram kwijt! Hopelijk wel wat vet eraf en spier erbij al is het maar een minibeetje. Morgen is m'n eerste meeting en meting, ben benieuwd !

Wat had je dan verwacht in 1 week? :D

Iets!! Ja ik weet dat het kort is..

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven