MuscleMeat

Ben er toch niet klaar mee

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Mack wil weten wie je begeleider is.

hey je komt uit de buurt zie ik!
Heel veel succes met je doelen, ik zie dat je een begeleider ingeschakeld hebt: spannend!

• Topic Starter Topic Starter
Ik kon mack al niet berichten, heeft ie een ban of zo? Bij Bardolino in Born ben ik geweest, bij een Belgische man.

Thanks Nicky! Waar kom jij vandaan dan ? Waar train je ?

Parkstad, maar ik doe (schelden in de kerk) CrossFit ;)

Goed bezig! Spijkers met koppen slaan.

Kende je die begeleider al? Ik zit er ook aan te denken, maar heb geen idee hoe ik iemand vind die ik genoeg vertrouw om alles uit handen te geven. ..

Kijk een beetje wie ze begeleid hebben en naar de fysieke en of de begeleider je aanspreekt. Je moet alles los kunnen laten en 100% vertrouwen. Zelf weet ik dat het heel moeilijk is ookal weet je wat voor resultaten de begeleider behaald heeft of andere atleten. Maar zolang je dat niet kunt zul je er niet t gewenste resultaat uit halen.
Iig succes. Komt vast wel wat passends tegen

---------- Toegevoegd om 11:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:13 ----------

Dat is ook zeker erg eng ! Vooral als je zo eigenwijs bent als ik. Hij heeft me geadviseerd 3000 Cals te nemen en met die training zou ik niet vet worden maar gespierd . Vind het erg veel hoor! Ik ben ook meer voor 4 dagen trainen en dan een ub/lb split dan voor elke spier maar 1x per week trainen. Dadelijk om droog te worden vertrouw ik er meer op. Ik moet over 2 mnd terugkomen en ga dan echt begeleiding krijgen .

Ik hou het op 2600 Cals, kan altijd nog omhoog.
325 gram kh , 130 gram vet , 86 gram vet gaat het worden. Ben bezig met schema's om zo gezond mogelijk te bulken. Vandaag heb ik de hele dag zitten eten , schoon eten is wat anders dan slecht eten.

---------- Toegevoegd om 21:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:10 ----------

Oh ik kende hem niet . Via sportvoedingswinkel in Geleen ben ik er terechtgekomen .

Maar hij is dus jouw begeleider. Waarom dan niet op de 3000 nog en kijken wat dat doet? Of weet hij dat je nog op de 2600 zit?

Ja dat is ook zo natty , hij zei in feite ga maar bouwen en kom dan terug. Hij heeft niet gemeten of zoiets dergelijks. Eerst wilde ik het gewoon opvolgen maar 3000 cals is echt veel en het lijkt me niet echt op mij persoonlijk gericht. Ik wilde eerst gewoon een schema en begeleiding maar dat komt straks pas. Nu moet ik het toch zelf in elkaar zetten,hij heeft alleen richtlijnen gegeven. Ik heb zelf een beetje zitten rekenen en volgens mij heeft het geen zin om boven de 600 cals te gaan zitten met bulken,dan krijg je te veel vet erbij. Fysiek is het gewoon onmogelijk om zoveel spieren te gainen, naturel dan, dus heeft ook geen zin zoveel te eten. Vandaar dat ik het niet op durf te volgen.

Net getraind :

Deadlift. 4x12x27,5kg
Bor. 4x12x27,5kg
Reverse fly 4x8x15
Lat pulldown 8x26kg 8x28kg 8x31kg 8x33kg

Bp dumbell 8x6kg. 3x8kg
Close grip bp 8x20kg

Mp 8x 6kg. 3x8x7kg
Side raise 8x4kg. 3x8x6kg
Up row. 8x12,5kg 3x8x17,5kg

Barb curl. 4x8x15kg
Tricep hoofd 4x8x4kg

Ik kon mack al niet berichten, heeft ie een ban of zo? Bij Bardolino in Born ben ik geweest, bij een Belgische man.

Thanks Nicky! Waar kom jij vandaan dan ? Waar train je ?
Ja dat heeft hij , denk antwoord even voor me beurt :)
succes verder met u log, ziet er nog steeds goed uit allemaal ;)

Ray...

Apart dat je niet gemeten bent. Zou dat idd eerst doen en dan verder kijken. Je kunt wel op of iets boven je onderhoud gaan eten als je die weet en dan zijn richtlijn aanhouden. Is maar 2 maand ja;)

Iig succes. :)

Weet je natty ,dat heb ik altijd gedaan ,op onderhoud eten of eronder dus ben nu toch echt benieuwd wat dit doet. Hou het wel in de gaten natuurlijk.

Het voelt alsof ik de hele dag aan het eten ben pfff haha weinig eten is vele malen makkelijker . Dadelijk lekker trainen. Gebruik nu ook een pre workout, pff wazig word je ervan maar wel sterk, een postworkout en een weightgainer in de ochtend .

---------- Toegevoegd om 18:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:12 ----------

Crossfit schijnt toch erg goed te zijn nicky!

Boh ik zit zo vol ,dat kan toch niet goed zijn . Moest net bijna overgeven in de sportschool. Toch maar wat minderen naar 2200 . Misschien straks wat opbouwen , m'n lijf is zoveel eten niet gewend volgens mij.

Helemaal total loss getraind.

Full squat 2x8x17,5 kg. 1x8x22,5 kg. 2x8x27,5 kg
Dl. 8x12,5 kg. 8x22,5 kg. 8x27,5 kg. 8x32,5 kg. 8x37,5 kg
Step up 3x8x10 kg
Hip trust. 8x12,5 kg. 3x8x17,5 kg
Schuine lunges 3x5x10 kg
Leg extension. 8x14 kg. 8x18 kg. 8x23 kg. 8x 27 kg. 8x 32 kg
Seated calf. 8x36 kg. 8x 45 kg. 8x 54 kg. 8x 64 kg. 8x 73 kg

Waarom alleen seated calf raises en geen standing of andere variant waarbij je knie niet ver gebogen is?

Die doe ik vrijdag tijdens lowerbody , 1 kuitoefening per keer leek me genoeg?

Die doe ik vrijdag tijdens lowerbody , 1 kuitoefening per keer leek me genoeg?
Zittend pak je bijna alleen je soleus mee en niet je gastrocnemicus, is zonde. Sowieso vind ik dat je iedere spier toch wel tweemaal per week moet trainen.

Waarom gelijk minder? Zoals je zelf aangeeft is het wennen. Geef dat tijd. Ik kreeg ook niet alles gelijk op. Maar probeer wel.

Ik doe nu een vierdaagse split ub / lb en train m'n spieren 2x per week. Hmm die namen zeggen me niks, het moge duidelijk zijn dat ik nooit veel kuiten heb getraind ... Staand is dus beter? Gewoon dezelfde oefening dan doen de 2e keer?

Ja natty , ik was er behoorlijk ziek van, ik zag dat als een slecht teken. Vandaar dat ik wilde minderen. Heb net toch m'n kwark en noten naar binnen gekieperd en nu gaat het weer.

Heb me ingeschreven voor de flexcup :-)) .

Ik zie toch al verbetering in mn armen, in rust zijn ze al steviger. Ik begin langzaam wat uit te dijen her en der. Qua gewicht blijf ik hetzelfde maar ben natuurlijk pas sinds zondag nog meer aan het eten. Hoe kom ik te weten welke trainer welke atleet heeft begeleid?

Dadelijk weer lekker trainen.

foto (22).jpg

foto (23).jpg

foto (24).JPG

Vragen...?

Ja inderdaad!

Het is gelukt,ik had al geprobeerd om mee te doen met de flexchallenge maar ik was net te laat ! Nu mag ik toch meedoen! Helemaal top , Harry de Jong en zn team vertrouw ik helemaal. Hun resultaten heb ik gezien en die zijn echt top.

Wauw gaaf dat je je hebt ingeschreven! Ben benieuwd naar je progressie! :D armen zien er idd al goed uit!

FF snel je logje door gelezen, ik ga je zeker volgen:)

Respect dat je je hebt ingeschreven! Lijkt mij ook lastig om 3000 kcal te eten, omdat de kans groot is dat je veel kweekt wat er uiteindelijk weer af moet. Ik hou het nu lekker op veilig en wedstrijd ambities heb ik niet (dat heeft meer met mijn postuur te maken, want het trekt me wel heel erg aan).

Hoelang heb je nog de tijd?

Iig suc6 :)

Super! Heel veel succes.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven