Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed bezig! Spijkers met koppen slaan.
Kende je die begeleider al? Ik zit er ook aan te denken, maar heb geen idee hoe ik iemand vind die ik genoeg vertrouw om alles uit handen te geven. ..
Dat is ook zeker erg eng ! Vooral als je zo eigenwijs bent als ik. Hij heeft me geadviseerd 3000 Cals te nemen en met die training zou ik niet vet worden maar gespierd . Vind het erg veel hoor! Ik ben ook meer voor 4 dagen trainen en dan een ub/lb split dan voor elke spier maar 1x per week trainen. Dadelijk om droog te worden vertrouw ik er meer op. Ik moet over 2 mnd terugkomen en ga dan echt begeleiding krijgen .
Ik hou het op 2600 Cals, kan altijd nog omhoog.
325 gram kh , 130 gram vet , 86 gram vet gaat het worden. Ben bezig met schema's om zo gezond mogelijk te bulken. Vandaag heb ik de hele dag zitten eten , schoon eten is wat anders dan slecht eten.
---------- Toegevoegd om 21:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:10 ----------
Oh ik kende hem niet . Via sportvoedingswinkel in Geleen ben ik er terechtgekomen .
Ja dat heeft hij , denk antwoord even voor me beurtIk kon mack al niet berichten, heeft ie een ban of zo? Bij Bardolino in Born ben ik geweest, bij een Belgische man.
Thanks Nicky! Waar kom jij vandaan dan ? Waar train je ?

Zittend pak je bijna alleen je soleus mee en niet je gastrocnemicus, is zonde. Sowieso vind ik dat je iedere spier toch wel tweemaal per week moet trainen.Die doe ik vrijdag tijdens lowerbody , 1 kuitoefening per keer leek me genoeg?