AndroidHealthClinic

Ben er toch niet klaar mee

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Gisteren naar de meeting geweest en m'n vet was gelijk gebleven . Nu deze komende maand flink knallen en vet droppen. Ben erg benieuwd naar m'n nieuwe eetschema ! Het trainingsschema zag er pittig uit maar heb er zin in!
Ik bleek wel de grootste vetvlek te zijn op de challenge oftewel het hoogste vetpercentage!! Tenminste wat ik zo om me heen hoorde van de dames. Gelukkig heeft het me niet ontmoedigd maar juist meer drive gegeven.

---------- Toegevoegd om 21:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:13 ----------

Net benen getraind met het nieuwe schema , kan nu al amper nog lopen , dat belooft wat voor morgen !

Gisteren naar de meeting geweest en m'n vet was gelijk gebleven . Nu deze komende maand flink knallen en vet droppen. Ben erg benieuwd naar m'n nieuwe eetschema ! Het trainingsschema zag er pittig uit maar heb er zin in!
Ik bleek wel de grootste vetvlek te zijn op de challenge oftewel het hoogste vetpercentage!! Tenminste wat ik zo om me heen hoorde van de dames. Gelukkig heeft het me niet ontmoedigd maar juist meer drive gegeven.

---------- Toegevoegd om 21:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:13 ----------

Net benen getraind met het nieuwe schema , kan nu al amper nog lopen , dat belooft wat voor morgen !

goedzo!
en lekker dat je nu amper kunt lopen. Belooft wat voor morgen, maar meer nog voor overmorgen haha

Net benen getraind met het nieuwe schema , kan nu al amper nog lopen ��, dat belooft wat voor morgen !

Iemand die er nu goed uitziet kan er straks zelfs minder goed uitzien. Lekker bezig houden met jezelf en dr voor gaan.

Hoe ist met de beentjes?

Net benen getraind met het nieuwe schema , kan nu al amper nog lopen ��, dat belooft wat voor morgen !

Zo is het maar net :) jij gaat er harder tegenaan, waar hun al denken dat ze er zijn :)

Ja ik heb flink pijn gehad !
Idd Natty dat klopt ,alles kan nog veranderen natuurlijk.

Ik moet er nog flink tegenaan en dat gaat lukken! En mocht ik niet klaar zijn dan wordt het in maart , open kampioenschappen.

Heb m'n nieuwe eetschema en dat is ongeveer 1750 cals dus nu ga ik zeker droppen. Flink wat cardio erbij en gas erop. Ik ga voor 2,5 procent eraf deze maand.

Succes met de 1750 :O kcal en cardio :O !!!

Thx!
Komt goed , tenminste niet vet in de zomer op deze manier .

Vandaag armen getraind , 21en jeetje ze stonden in de fik!
Vorige maand kon ik 0x opdrukken en gisteren al 10x . En er is 5,5 cm af sinds vorige week,jeey!! Doe nu 2 x hiit en 2 x spinning als cardio. Verder nog tabata's met m'n buik,biceps,triceps en squats als ik thuis ben.
Dadelijk lekker junken ,kijk er echt naar uit ..hmmmm..

Wow supergoed dat je al zoveel verschil ziet en merkt! Good busy :D geniet van je junkmeal!

Goed bezig! !!:D

Ken je me nog?
Succes!

Thx !!

Ja natuurlijk ken ik je nog! Hoe is het?

Deze week overal pijn , keihard getraind en dat gaat lekker .
Alleen eten niet altijd, smokkel smokkel of liever gezegd smikkel smikkel.

ken je mij nog ?
succes weer , gaat wel lekker zo te zien...

Nee wie ben je eigenlijk? Jullie zijn allemaal zo anoniem als wat.

suc6 :thumb:

Thx!

Net lekker getraind, biceps en triceps . 21en is echt killing!
Wat kan ik doen tegen snoepzin? Ik haal het niet in huis maar als ik bijv ga tanken koop ik toch wat!! Iemand tips ?

Komkommer, snoeptomaatjes, kauwgom! :D

Thx!

Net lekker getraind, biceps en triceps . 21en is echt killing!
Wat kan ik doen tegen snoepzin? Ik haal het niet in huis maar als ik bijv ga tanken koop ik toch wat!! Iemand tips ?
Zorgen dat je voeding je bloedsuikerspiegel stabiel houdt, veel groene groentes als opvulmateriaal, en voldoende slapen. Ik merk dat ik er het meeste behoefte aan heb als ik moe word, en niet zozeer een lege maag heb

Enne als je steeds dezelfde verlangens hebt qua eten, kan het ook op een tekort duiden. Chocolade is vaak iets van calcium/magnesium

Tanken bij een onbemande pomp!

Heb gelukkig nooit wat in huis behalve pindakaas.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven