XXL Nutrition

Ben er toch niet klaar mee

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
I'm in :)

Dank je pat! Beste training trouwens. Hoelang ben je daarmee bezig?

yo! succes

• Topic Starter Topic Starter
Thanks!

Een uur en 20 minuten ongeveer. Ben soms nog steeds te lang bezig, ben nog altijd bang dat ik te weinig doe.

Ik loop nu stage en heb het razend druk dus een week niks gedaan na een legday en eergisteren weer begonnen met benen.

leg extension 12x59kg 12x64kg 10x68kg 2xx73kg
leg curl 2x12x41kg 12x45kg 10x59kg
sumo squat 4x12x40kg
squat 4x10x50kg
barbell bridge 4x12x90kg

eergisteren

squat 10x20kg 4x8x60kg
sumosquat 12x40kg 3x12x45kg
deadlift 12x35kg 5x55kg 3x5x55kg
barbell bridge 4x8x100kg
lying leg curl 4x12x13,75kg
leg extension 3x12x64kg

Ik had een fit-test op de stage en ik was 8 seconden te langzaam, de tweede keer 4 seconden dus qua conditie is er werk aan de winkel. Het onderdeeltje kracht ging wel prima gelukkig. Ben weer begonnen met hardlopen. 2x per week rennen en 1x per week spinnen.

Voeding blijft op en neer gaan, best frustrerend. Ben er wel over uit dat ik nu gewoon lekker door ga trainen en redelijk op mijn voeding blijf letten. Iifym is voor mij het beste denk ik. Raar he dat dat zo blijft wisselen. Dan denk ik ja ik wil een sixpack en dan denk ik weer , wat is er mis met een mooi fit en gezond lijf?

Sterke bridge zeg, dat zal je wel heerlijk voelen!
Vind je conditietraining erg vervelend, of is het geen 'probleem' voor je? :)
De voeding, tsja, dat blijft volgens mij voor iedereen altijd een dingetje :o.

Ja dat voel je wel ! Eerlijk gezegd Sanne , haat ik cardio. Haha je daar lijkt het wel op he! Vanmiddag dacht ik dat iifym het beste was en nu denk ik weer CBL. Soms word ik gek van mezelf.

Net upperbody getraind:

deadlift 8x35kg 8x55kg 3x5x65kg
barbell bp 8x20kg 8x25kg 5x30kg
dumbell bp 6x12kg 4x12kg
bor 10x15kg 10x25kg 5x35kg 2x5x45kg
ohp 8x15kg 4x5x25kg
chin ups 1x 2x 2x
dumb side raise 4x8x8kg
upright row barbell 4x8x17,5kg
ez curl 4x8x17,5kg
tricep pushdown reverse hand 4x8x14kg
farmer walk 30sec x 20kg 30sec x 40kg
buik 3x10

Weet niet precies wat ik vandaag aan het doen was, wilde eigenlijk beginnen met stronglifts ,maar bedacht me dat ik wel op kracht ga trainen met de grote 5 plus wat extra omdat het anders zo weinig lijkt?
Heb farmerwalks erin gedaan om mijn polsen en grip te verstevigen. Eens kijken of dat helpt.

Hier nog een cardio-hater, snap niet dat mensen cardio serieus fijn kunnen vinden :o.
Je UB was een flinke training zeg!

Ja, ik doe liever een extra rondje kracht dan cardio.
Voelde wel lekker moet ik zeggen.

Ik ga vandaag beginnen met German Volume Training in combinatie met een cleanbulk. Ik heb hiervoor strongcurves gedaan en zelf upperbody erbij gedaan.
Ik voeg wel elke keer een biloefening bij in die stijl. Het lijkt zo weinig,maar we zullen zien.

barbell squat 10x10x30 kg
leg curl 10x10x41kg
calf press leg press 20x82kg
abs rope 3x20x14,5kg
leg raise 3x10kg

Ik wilde nog een oefening erbij doen, maar was al zo lang bezig en voelde het al behoorlijk. Ben zeer benieuwd, het lijkt zo weinig op papier. Ik heb het voorheen al eens geprobeerd maar toen raakte ik telkens de tel kwijt en zwaar verveeld. Dit keer heb ik een fijne app om het bij te houden.

Less is more toch??

Gvt is gruwelijk zwaar.

10x10 is echt veel volume hoor.

Uit me hoofd zijn dat 100 werk reps.

Hmm vreemd, ik had iets gepost maar het is verdwenen...

Ja toch behoorlijk. Normaal is mijn volume ook groot maar dan met verschillende oefeningen bij elkaar. 10x10 dezelfde is best killing.

barbell mil press 10x10x15kg
upright row 10x10x15kg
ez bar curls 10x10x15kg
triceps extension onderhands 10x10x9kg

Ik had een gigantische pomp en mn schouders en armen fikten goed. Is dat dan een goed teken? Ben toch aan het twijfelen om een ub/lb split te gaan volgen en dan samen met een aantal compound oefeningen in 10x10 stijl. Of kan ik dit beter eens een aantal weken blijven volgen ?

Nu lees ik dat de oude GVT een beetje achterhaald is en je beter in totaal wel 10 sets van 10 reps kunt doen maar dan met verschillende oefeningen.
Zoals:

incline bp 3x10
decline bp 3x10
bp 3x10
fly 1x10

In plaats van alleen bp 10x10.

Ik denk wel dat je het bij presses en misschien dips moet houden en dus geen fly erin.

Eens.

Basis oef zijn de key

En daarbij komt dat een vrouw maar heel weinig borst oef hoeft te doen.
Of je moet al de physique/BB klasse ambiëren.
Maar voor bikini/fitness klasse (om het zo te noemen) zijn 2 oef zat.

Dips beter voor dames dan fly s? Wat is het verschil in werking dan?

Wat is heel weinig? 1x per week of minder ? Ik deed eerst zelden borst, maar dat was niet goed vanwege scheefgroei?

Ik denk dat ik de bikiniklasse trouwens voorbij ga , zo petite gespierd lukt me echt niet.

Ik zou best graag willen trainen met alleen compounds, maar ben nog altijd bang dat het te weinig is. Rare mindset misschien ?

Fly's zijn sowieso een waste of time als je al 10 sets pressed. En je hebt de tricep stimulatie nodig. Dan heb je echt genoeg volume gehad

Triceps komen op een andere dag bij dat programma. Je doet hier geen 10x10 standaard bp maar verschillende soorten bp en een set fly s om uit verschikkende hoeken te trainen. Is dat niet zinnig? Klinkt mij wel zinnig in de oren. Ben weer eens confused.

Heb 5x5 geprobeerd, ik liep toentertijd erg vast maar het is een optie het nog eens te volgen.

Misschien zit het tussen de oren maar het lijkt alsof m'n benen echt al groter zijn. Ben ik erg blij mee daar niet van maar wel weird! Morgen mag ik weer .

Deze 5x5 is iets anders zie ik, meer oefeningen .

Benen groeien vaak sneller dan ub

Trainingen zien er goed aan. Lekker zware bb bridge ook.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven