MuscleMeat

Ben er toch niet klaar mee

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Eergisteren benen getraind:

barbell squat 5x10x40kg
sumo squat 5x10x40kg
barbell bulg splitsquat 4x8x30kg
barbell glute bridge 4x8x100kg
lying leg curls 5x8x16,75kg
cable hip rotations 3x10x8,7kg
one leg kick back 4x8x11,25
leg press 4x8x100kg
calf press leg press 20x91kg 2x20x100kg

Ben aan het denken om het schema van 10x3 for fatloss van waterburry te gaan volgen zolang ik in de cutfase zit. Wel met een aantal extra biloefeningen .

barbell deadlift 10x3x40kg
lat pulldown front small 10x3x32kg
front squat 10x3x30kg
barb incl bp 10x3x20kg

Heb per ongeluk op 60% in plaats van 75% van mn max getraind. Was in de war met GVT,oeps. Volgende keer dus wat zwaarder. Ik voelde wel mijn hartslag omhoog gaan en ik kreeg het erg warm maar qua spieren voelde ik niet erg veel.

barb split squat 3x8x35kg
sumo squat 4x8x45kg
small squat 4x8x40kg
barb bridge 4x8x100kg
standing calfs 3x20x60kg
chin up 3x3

Heb me laten meten : 60,5kg vet: 22,4% . Voorheen(wanneer precies??) zat ik volgens mij op 61 kg en 31% vet dus er gaat iets gewoon erg goed. Laatste keer een paar weken terug op 24% .

goed bezig ja.

Vet met tang laten meten?

Zeker goed bezig! Netjes hoor! :)

Met een weegschaal die ook vanuit je handen meet, ik ben er niet zo n fan van maar werd overgehaald er toch eens op te gaan staan. Natuurlijk vanmorgen zelf ook gemeten en ik kwam op 22.5 % uit. Thuis weeg ik 58 , toch wel een verschil.

Bij mij zit s'ochtends en s'avonds wegen zo 2/3 kilo verschil tussen ;)

Hebben jullie in gym geen huidplooi tang?

Vanaf maart vorig jaar 2.5 kg spiermassa erbij en 7% vet eraf. Afgelopen maand zo n 1 kilo spier erbij en 1.1% vet eraf. Dit is volgens mijn eigen metingen van vet en gewicht. Zou dat nu komen door die 2 weken 10x10 of doordat ik bijna alleen carbs eet na de training? Irritant dat ik dus bijna DE manier voor mij heb gevonden om op een draaglijke manier m'n droomfysiek te behalen, bijna!!

Ik ga sowieso nog eens in de ochtend maar is wel handig om te zien of er progressie is op papier. Benen zouden achterlopen tegenover m'n armen , die zijn sterk. Oh en symmetrisch volgens het ding qua spiermassa.

Tang hebben ze niet helaas.

Combinatie van is vaak key.. Maar ik denk dat die carbs na de training een heel groot aandeel heeft in je positieve resultaten!

Ben zelf erg fan van vaste punten meten met een doodnormale centimeter.. :o

Als je ziet wat ik dan eet? Pannenkoeken, snoep, koekjes, bananen etc. Heb ook echt het idee dat m'n stofwisseling stukken sneller is geworden en je zonder carbs te eten door de dag heen veel meer kunt eten dan met carbs.

Als je ziet wat ik dan eet? Pannenkoeken, snoep, koekjes, bananen etc. Heb ook echt het idee dat m'n stofwisseling stukken sneller is geworden en je zonder carbs te eten door de dag heen veel meer kunt eten dan met carbs.

Hoe bedoel je deze zin?

Als je overdag geen carbs eet, eet je minder kcal overdag dus heb je meer ruimte voor kcal (carbs of wat dan ook) na de training,

Hoe bedoel je deze zin?

Als je overdag geen carbs eet, eet je minder kcal overdag dus heb je meer ruimte voor kcal (carbs of wat dan ook) na de training,[/QUOTE

Toen ik wel gewoon carbs at en op 1600 kcals zat had ik mega honger maar bij meer kcals viel ik niet meer af en nu at ik ze alleen na de training en dan zat ik zeker 600 kcal erboven (de hele dag bij elkaar geteld) en nog dropte ik vet. Het lijkt toch wel verband met elkaar te hebben. Ik was eerst echt voor calorie in versus calorie out maar ik begin echt te veranderen van mening.

Oh je hebt de e/k/V verhouding aangepast bedoel je?

E/k/v verhouding let ik niet meer op sinds ik IIFYM heb ontdekt.

Ik eet standaard 120-140 gram eiwit en tussen de 60 en 140 gram vet per dag. De rest vul ik met carbs. Het verschil is dat ik meer kan eten en toch kan afvallen met eten zoals ik nu doe. Op rustdagen eet ik meestal alleen een paar carbs in de avond en de rest van de dag lekker vet, veel noten, eieren en kaas.

E/k/v verhouding let ik niet meer op sinds ik IIFYM heb ontdekt.

Ik eet standaard 120-140 gram eiwit en tussen de 60 en 140 gram vet per dag. De rest vul ik met carbs. Het verschil is dat ik meer kan eten en toch kan afvallen met eten zoals ik nu doe. Op rustdagen eet ik meestal alleen een paar carbs in de avond en de rest van de dag lekker vet, veel noten, eieren en kaas.

Daar ben ik ook wel fan van al liggen mijn marges als ik tel wel iets anders (vetten lager, carbs hoger).

Momenteel tel ik niks:p

Ah dat is helemaal fijn SP!

Ice cream fitness wtf?? Ik ga me toch aan een ander schema houden dan 10x3. Elke week 3x fullbody met icf , het klinkt echt weinig maar goed.

Vandaag uurtje getraind , bijna fasted op een handje noten en 2 shakes na.

Barbell squat 5x5x50kg
barbell bp 5x5x25kg
bor 5x5x35kg
barbell shrug 3x8x35kg (wenselijk voor een vrouw?)
triceps extension 3x8x13,75kg
ez curl 3x8x17,5kg
hyperextension 2x10 met schijf van 10 kg
abs rope 3x20x16,25kg

Ik zou ik niet zijn als ik niet toch iets extra s zou doen:

glute bridge 3x15x75kg
lying leg press smith 4x10x25kg
hanging straight leg raise 4x10

Erna meteen naar de wok en carbs geladen, hmmmm.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven