MuscleMeat

Ben er toch niet klaar mee

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ja is veel verschil !

Ja dat is inderdaad ook wel handig zo n lepel! Overal is een ei ongeveer 75 cals en in het schema 59 en ik eet er vaker 3 dus dan loopt het verschil ook weer op. Wat is nu de juiste voedingswaarde?

Ja klopt Naomi !

Helaas ging het de afgelopen tijd weer helemaal mis met eten. Dan at ik iets "slechts" wat er weer uit moest en dan at ik er nog een paar en weer eruit enz. Waar het precies vandaan komt weet ik niet maar het lijkt wel met honger te maken te hebben. Heb het besproken met Harry en ik ga m'n cals vanaf vandaag toch wat verhogen naar 1600 om te zien of het helpt. Vorige keer dat ik een terugval had (dit noem ik nog geen , dit is een foutje) heb ik om dat tegen te gaan alles gewoon losgelaten. Geen dieet meer, geen cals,eiwit en vet tellen,niet sporten. Ben toen gewoon gaan eten wat ik wilde en heb mezelf gedwongen niet te compenseren maar gewoon te denken ,het is ok! Wat je ook weegt en hoe je er ook uitziet. Resultaat was toch minder qua lichaamsomvang maar dat boeide me toen even niet. Dat wil ik nu niet, ik wil dit gewoon kunnen doen en wil dit gewoon overwinnen met dieet en met sporten en er straks zo uitzien als ik altijd al gewild heb. Als ik de fout inga wil ik het kunnen beperken en me ook niet zo rot erover voelen.

Zo, heel verhaal maar ik heb ook geleerd gewoon openheid van zaken te geven. Gisteren ging het wel goed, heb wel wat slechts gegeten maar heb niet gecompenseerd.

Trainingen gaan ook lekker! Train alweer een jaar bij deze gym en leer nu pas mensen kennen :-o .

Hoe bedoel je eruit? Uitgespuugd?

Het zit meeste tijd tussen je oren. Je geeft je lichaam geen tijd om te wennen aan je schema.
Denk dat je mag afvragen of dit echt iets is wat je wilt doen.

Oh en heb even m'n oude logjes teruggelezen en ik heb in het verleden gecut door op onderhoud te eten en het verschil met cardio te maken. Vandaar misschien dat het toen beter ging. Grappig ook hoeveel je leert in de voorbijgaande jaren en hoe je verandert . Zag ook nu pas dat ik op het laatst gemist werd, sorrie Grosje,zippie enz!

Lol ik lees toevallig na lange tijd op het forum en stom toevallig dit laatste bericht en zie ineens mijn naam langs komen damn lang geleden dit..... p.s. dacht dat je van de aardbodem verdwenen was

Als het een kwestie was van willen was het een stuk makkelijker . Ik wil dit zeker graag maar of het goed voor me is dit te willen tja dat is wat anders. Zelf al eens een eetstoornis gehad Natty? Het blijft gewoon altijd sluipen en zoiets als dit triggert gewoon enorm. Het beste wat ik kan doen is gewoon niet diëten , gewoon eten en er niet mee bezig zijn. Het wordt niet voor niks afgeraden door therapeuten.

He zippie! Erg toevallig dan haha . Ik leef nog en jij?

wist ook niet dat jij het had.
Maar goed dat je er wel over nadenkt. Als je het aangeeft bij je begeleiding (knelpunten) en daarop dieet maakt moet het wel lukken lijkt mij. Maar als je dat niet kenbaar maakt denk ik dat je wel weer fouten blijft maken omdat het voor jou niet vol te houden is.

Wat voor stoornis heb je gehad?

Ja leek me wel verstandig . Ontkennen lost niks op. Mijn diagnose was NAO , dan val je overal tussen in. Anorectische periodes gevolgd door boulimische periodes etc. Heb wel behandeling gehad maar niet afgemaakt.

Haha ik zie het, heb ook ff snel terug gekeken 2011 laatste contact haha, ik leef ook nog hoop gebeurd goede en daarna alleen slechte dingen, qua trainen ook ups and downs, maar kilo's verder dus dat zit wel goed verder lees ik verder alleen wat als ik iets wil weten ofzo in de AAS sectie haha, jij bent in iedergeval goed bezig!!!

Je gaat nog wel voor flexcup?

Dat weet ik nog niet . Zal alleen nog maar moeilijker worden heb ik begrepen. Misschien dat ik het gewoon voor mezelf doe . Kers op de taart is natuurlijk de flexcup maar gezondheid en zo gaat toch voor. Als alternatief misschien een mooie pro fotoshoot met poses met het eindresultaat?

Ik herken wel wat dingen in je verhaal, daarom volg ik nu ook mijn eigen weg. Ik zou nooit kunnen eten zoals een ander (trainer) dat zou willen omdat ik dan ook last krijg van eetbuien en compensatie gedrag. Ik ga daarom ook geen advies vragen. Ik heb met vallen en opstaan wel geleerd wat wel en niet werkt. Voor mij werkt het beter om gewoon te eten waar, wat en wanneer ik daar zin in heb (IIFYM). Uiteindelijk snoep ik dan juist veel minder en als ik wat extra's eet dan word het geen eetbui.

Clean eten doe ik puur voor mijn gezondheid, want van crappy food word ik niet bepaald gelukkig :)

Dat weet ik nog niet . Zal alleen nog maar moeilijker worden heb ik begrepen. Misschien dat ik het gewoon voor mezelf doe . Kers op de taart is natuurlijk de flexcup maar gezondheid en zo gaat toch voor. Als alternatief misschien een mooie pro fotoshoot met poses met het eindresultaat?

Daarom. Nu heb je het al moeilijk en zal alleen erger worden. Gewoon zien waar je opuit komt en foto's altijd leuk.

Zo'n fotoshoot lijkt me wel een goed idee pat! Zo is 't niet zo'n scherpe deadline als een wedstrijd, maar toch wel een mooie beloning voor je harde werk :)

Wat een leuk idee! :D

Als ik ga eten wat waar en wanneer ik wil worden het toch minder gezonde keuzes. Ik deed ook eerst iifym en toen had ik ook geen last. Ik at een mars en zorgde dat het in m'n schema paste en dan was het ok.

Denk dat nu het er zoveel mee bezig zijn en de hoeveelheid me gewoon erg triggert. Ben er nu over aan het denken om te gaan cutten met if. Wel gewoon Harry z'n schema in grotere meals maar dan in een eatingwindow van 8 uur. Zo ben ik dan niet de hele dag bezig met eten. Misschien helpt dat wel.

Idd Natty het gaat strenger en dieper worden . Wil wel graag cutten tot 22% en erna gaan recompen en dan maar wat meer tijd er voor nemen en niet zo n deadline die in m'n nek hijgt.

Ja lijkt mij ook wel!

Nu ben ik ziek ,griep en alles doet pijn. Helaas geen training vandaag !

Je vind juist dat je veel/vaak moet eten of? Hoeveel kcal moet je eigenlijk eten?
Beterschap iig, ik ben ook niet fit.. blegh

Zo n 8x per dag en dan kleine beetjes. Ik at er 1400 . Ik eet nu ik ziek ben even wat ik wil , niet veel , daarna ga ik over naar 1600 en dan wat grotere maaltijden. Mocht het misgaan met whatever dan mag ik niet compenseren en als dat weer goed gaat dan is alles weer ok. Niet te weinig eten en wat meer cardio en zo kom ik er ook wel.

Beterschap!

Beterschap!! :)

Thanks nog!

Ben alweer een tijdje gestopt met de challenge,ik ga er niet teveel over vertellen maar het was duidelijk niet goed voor me. Was hierna begonnen met if en iifym en afgelopen week eigenlijk niks meer bijgehouden. Vanaf vandaag wel weer, ik ga nog een aantal weken doorcutten en in de winter bulken of recompen dat weet ik nog niet zeker. Ik heb mezelf een schemaatje gemaakt en toch weer wat geleerd deze periode. Komende 6 weken doe ik een 4 daagse split met upperbody/lowerbody met lekker veel dropsets. Ben ook gewoon door blijven trainen maar het is iets minder frequent geweest.

Gisteren upperbody en mn stats zijn nu als volgt:
BP dumbell 6x 12 kg
mp dumbell 6x 12 kg
deadlift 4x55 kg
Bor 4x55 kg

Vandaag benen getraind:

atg squat 12x10kg 10x20kg 8x25kg 6x30kg 4x35kg
split squat 12x10kg 10x20kg 8x25kg 6x30kg 6x30kg
deadlift 12x15kg 10x25kg 8x35kg 6x45kg 4x55kg
single leg beenzwaai 12x6kg 10x8kg 8x9kg 6x10kg (weet niet precies,rare verdeling in pounds)
liggende leg curl 12x12kg 10x14kg 8x14,62kg 10x14kg 10x14kg
leg extension 12x38kg 10x46kg 8x52kg 6x58kg 4x64kg 6x64kg
leg curl 12x20kg 10x26kg 8x32kg 6x38kg 4x44kg 2x50kg 4x50kg

Probeer telkens iets meer te geven en ik heb gemerkt dat ik dropsets echt goed voel.

He wat zonde. Maar je zult zelf weten wat het beste is voor je.

Wat voor oefeningen doe je dan dropsets bij lowerbody?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven