Fitness Seller

Ben er toch niet klaar mee

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Gekookt eitje of bakje kwark is ook geen moeite en betere macro's dan snoep. ;) (Ben zelf trouwens ook geen heilige hoor, maar eet niet dagelijks snoep.)

• Topic Starter Topic Starter
Imo is dat snoep ook wel Door anders te vervangen. Denk dat het meer verzadigd.
Tenminste als ik snoep gauw weer trek in iets.

Dat kan, zolang er maar snelle suikers in zitten en niet te veel vet. Kan ook rijst zijn van de Chinees of zo. Ik ben toevallig erg gek op snoep . Ik zit echt vol na zo n vreetuurtje en tot de volgende dag 14u hou ik makkelijk uit.

Gekookt eitje of bakje kwark is ook geen moeite en betere macro's dan snoep. ;) (Ben zelf trouwens ook geen heilige hoor, maar eet niet dagelijks snoep.)

Dat eet ik ook wel, kwark ook elke dag en eieren ook best veel. 5 gebakken eieren met kaas op op het werk, hmmm. Ik eet niet elke dag snoep. Alleen na de training. Laatst 1 snoepie maar normaal niet.

Nu ik zo aan eten denk loopt me het water wel in de mond bij de wetenschap dat ee tiramisu in de ijskast ligt en oriokoekjes erbovenop. Morgen mag ik weer. Alleen minder extreem. Gewoon iets boven onderhoud.

Dit herken ik wel.
Toen ik met mn voedingsschema begon, had ik in t begin in de avond moeite met het psychisch trek hebben. Erg naar.
Ook toen ik 2 weken op zomervakantie ben geweest, waarbij ik maar een klein beetje aan mn voedingsschema heb gehouden, had ik er erg last van.
Soms geef ik mij er aan over. Kan t maar gehad hebben.
Het gaat bij mij dan niet om een dag volvreten met junk maar in de avond een twix ofzo. Na mn vakantie had ik daar zo'n trek in. En waar dat vandaan kwam...geen idee.

Dit herken ik wel.
Toen ik met mn voedingsschema begon, had ik in t begin in de avond moeite met het psychisch trek hebben. Erg naar.
Ook toen ik 2 weken op zomervakantie ben geweest, waarbij ik maar een klein beetje aan mn voedingsschema heb gehouden, had ik er erg last van.
Soms geef ik mij er aan over. Kan t maar gehad hebben.
Het gaat bij mij dan niet om een dag volvreten met junk maar in de avond een twix ofzo. Na mn vakantie had ik daar zo'n trek in. En waar dat vandaan kwam...geen idee.

Vorig jaar deed ik mee aan de flexchallenge en kreeg een mega terugval met m'n vroegere eetprobleem. Weer eetbuien en me super slecht voelen over mezelf als het weer eens mislukt was. Ik moest toen 1600 kcals eten, elke dag en heel vaak trainen. Dat was niet goed voor mij. Nu eet ik op rustdagen 1400kcals maar zonder carbs, alleen eiwitten en vetten en ik heb amper honger. Op trainingsdagen 2100 ( laatst 2500) en alleen carbs na de training en dit gaat gewoon goed. Nu ik weet dat ik alles MAG eten maar dan op een bepaald moment helpt als ik zin heb in iets lekkers.

Ik ben blij dat er een cheatdag is, anders is het niet vol te houden vind ik.

Oh daar hou ik zeker van lol.
Nu ik train, kook ik ook echt. T moet wel snel klaar zijn hoor.
Voorheen was t alleen maar kant en klare rommel :D

Ooit wel eens gekeken naar bijvoorbeeld dextrose als snelle suikers na de training?

Eet problemen lijkt me zo kut.

Ooit wel eens gekeken naar bijvoorbeeld dextrose als snelle suikers na de training?

Eet problemen lijkt me zo kut.

Ja als ik weinig tijd heb of geen zin in al dat eten neem ik wel eens een paar lepels.

Ja is ook kut, het vervelende is dat het blijft sluimeren en door allerlei dingen getriggerd kan worden. O.a. door streng diëten.

Ja als ik weinig tijd heb of geen zin in al dat eten neem ik wel eens een paar lepels.

Ja is ook kut, het vervelende is dat het blijft sluimeren en door allerlei dingen getriggerd kan worden. O.a. door streng diëten.

Je kan ook prima resultaten behalen door minder streng te diëten.
Je hoeft echt niet full dedication bb monnik te worden voor wat gainz
Blijft een hobby en we verdienen er niks aan.
Zo eten/trainen dat jij er plezier in hebt en het vol kan houden.
f**k al die mensen maar die het er niet mee eens zijn ;)

Relativeren is ook belangrijk.
Zelf kijk ik ook alleen maar naar mannen die groter/droger zijn maar wees al blij met wat je hebt behaald.

Durf te wedden dat er genoeg vrouwen zijn die dolgraag fysiek zoals jou zouden willen hebben ;)

(In before white knight)

Je kan ook prima resultaten behalen door minder streng te diëten.
Je hoeft echt niet full dedication bb monnik te worden voor wat gainz
Blijft een hobby en we verdienen er niks aan.
Zo eten/trainen dat jij er plezier in hebt en het vol kan houden.
f**k al die mensen maar die het er niet mee eens zijn ;)

Relativeren is ook belangrijk.
Zelf kijk ik ook alleen maar naar mannen die groter/droger zijn maar wees al blij met wat je hebt behaald.

Durf te wedden dat er genoeg vrouwen zijn die dolgraag fysiek zoals jou zouden willen hebben ;)

(In before white knight)

Is ook zo! Jij ziet er toch aardig groot uit op dat kleine fotootje . Ik hou er ook wel van om buiten de normale paden treden en dus ook met voeding. Heb zo n oldscool bb-dieet gevolgd en het had resultaat maar dit ook. Dit is veel leuker! Niet te veel nadenken over wanneer wat te eten.

Ja er zijn idd veel ergere fysieken. Kicken op jezelf is gewoon leuk. Daar wil ik wel meer van dus boetseer ik mezelf verder. Klinkt erg ego maar het is wel waarheid. .

Narcisme is ook gezond ;)

Zolang het maar met mate is en je niet zo'n arrogante b*ch word die zichzelf het einde vindt :D

Het is zo belangrijk dat je een positief zelfbeeld hebt. Maakt je leven een stuk leuker.

Narcisme is ook gezond ;)

Zolang het maar met mate is en je niet zo'n arrogante b*ch word die zichzelf het einde vindt :D

Het is zo belangrijk dat je een positief zelfbeeld hebt. Maakt je leven een stuk leuker.

Haha zover is het nog niet.

Ik vind mezelf zeer zeker niet het einde, ben wel happy met mezelf en af en toe kick ik op mezelf. Negatieve gedachtes over mezelf wuif ik weg, daaag. Dat helpt goed, meestal dan. Heb periodes gehad dat ik mezelf echt een monster vond, ik kies nu voor andere gedachtes .

Ja heel belangrijk, het heeft invloed op je hele leven , loopbaan, partnerkeuze etc etc.

Wil je geen monster zijn P? :cool:

Pak als postworkout bijvoorbeeld Advanced PWO van XXL heb je toch al je snelle suikers. Kan je daarna wat eten wat meer verzadigd is. Lijkt me als je 500kcal aan snoep eet eerder honger hebt dan 500kcal aan 'clean' foods

In btw.

Pak als postworkout bijvoorbeeld Advanced PWO van XXL heb je toch al je snelle suikers. Kan je daarna wat eten wat meer verzadigd is. Lijkt me als je 500kcal aan snoep eet eerder honger hebt dan 500kcal aan 'clean' foods

In btw.

Heb nog geen echte honger ervaren maar mocht dat komen dan zal ik zeker wat cleaner eten. Normaal kan je ook wel vullen met groentes, maar die gaan de werking van CBL tegen en die kun je dan weer beter voor de training nemen.

Helaas is die titel al vergeven aan mij.

Je mag mij uitdagen voor een cookie eating challenge en mocht je winnen dan draag ik me titel over.

begin maar met oefenen :D

Whahaha!
Ik wil hem best aangaan, mag ik dan van te voren even trainen? Anders komt m'n dieet in de knoei.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven