- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

was die 1e rij (bijna 20 oefeningen) 1 training O.O
De 1e oefeningen van een training hebben het meeste effect, de rest is meer opvulling en zou ik persoonlijk zoveel mogelijk weg laten. Back to basic zeg maar
1 van de ub/lb schema's waar ik fan van ben is P.h.u.l. KHeb daar destijds goede resultaten mee geboekt.
Herkenbaar hoor, het liefst zou je alle oefeningen waar je zin in hebt in één training proppen! Of het effectief is.. Da's een tweedeVind het ook erg moeilijk kiezen , ik leer steeds meer oefeningen.
.Herkenbaar hoor, het liefst zou je alle oefeningen waar je zin in hebt in één training proppen! Of het effectief is.. Da's een tweede.
Wat ik zelf altijd doe is het centraal stellen van de compounds: die zijn absoluut het belangrijkst. De rest als aanvulling, waar van niet te veel. Soms kan ik ook niet kiezen tussen oefeningen, dan houd ik er een paar achter de hand voor een andere training. Variatie is altijd fijn!
was die 1e rij (bijna 20 oefeningen) 1 training O.O
De 1e oefeningen van een training hebben het meeste effect, de rest is meer opvulling en zou ik persoonlijk zoveel mogelijk weg laten. Back to basic zeg maar
1 van de ub/lb schema's waar ik fan van ben is P.h.u.l. KHeb daar destijds goede resultaten mee geboekt.
Heb er naar gekeken en ziet er inderdaad goed uit. Less is more krijg ik mezelf maar niet aan het verstand gepeuterd.

More is soms ook more haha.
). Dat is mn grootste valkuil geweest, want merkte op den duur dat ik echt onvoldoende herstelde (terug naar minder volume is gewoon echt heel lastig, iszo'n mentaal ding). Als je minder doet kun je wel meer uit de oefeningen halen. Als je toch liever heel veel doet zou je nog myo reps of supersets kunnen doen. Ik hou zelf max 1 uur trainen aan, maar ik ga daarom liever 6 x p. week ipv 3 x 2 uLess is niet altijd more natuurlijkMore is soms ook more haha.
Het is wel goed om een vast schema te hebben waar je altijd nog meer volume kan doen als je merkt dat je ruim voldoende hersteld tussen de trainingen. Ligt er ook aan he of je natty traint want anders kan je natuurlijk veel meer volume handelen.
Ik heb dat probleem ook vaak (teveel oefeningen, teveel ideeën, teveel methodes). Dat is mn grootste valkuil geweest, want merkte op den duur dat ik echt onvoldoende herstelde (terug naar minder volume is gewoon echt heel lastig, iszo'n mentaal ding). Als je minder doet kun je wel meer uit de oefeningen halen. Als je toch liever heel veel doet zou je nog myo reps of supersets kunnen doen. Ik hou zelf max 1 uur trainen aan, maar ik ga daarom liever 6 x p. week ipv 3 x 2 u
Ik kom even lekker storen hierHang nog de newbie uit hier, maar ga jouw topic volgen! Mede limbo
Maar wel herkenbaar hoor, meer willen. Dit nog en dat nog en zus nog en zo... Ik heb ook een LB/UB schema en nog knaagt het soms aan me om wat anders extra erbij te gaan doen.
Dat hebben er meer hoor
Volume vind ik ook heerlijk.
Daarom op de iso oef weinig rust zodat je snel door kan en wat meer oefeningen kan doen.
Al dat bloed erin voelt zo fijn![]()
Lekker altijd die schouderpomp