Hokaatje
Cool Novice
- Waardering
- 45
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 60kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goeie bor.
Jammer van foto met zoveel kleren
Vind wel grappig dat niet trainende vrouwen het vreselijk vinden om delts te hebben en alle fitness dames hebben een delt fetisj lijkt het wel![]()
Lekkere trainingen. Merk je ook wat progressie qua kracht?
Genoeg eten helpt zeker weten, al zou ik het niet zo overdrijven als in mijn bulk haha (maanden geleefd op ruim 3000 kcal). 2500 is niet heel hoog voor een bulk, dus als je daarmee goed vooruit gaat zonder al teveel vet gains dan lijkt me dat prima! Je lichaam past zich sowieso aan (bij mij uitte zich dat in zweetaanvallen en hyperactiviteit om maar die extra kcal te kunnen verbranden). Eerst wel veel vet gains maar ook dat stabiliseerde na een maand ongeveer. Werkt helaas ook omgekeerdJa zo voelen ze ook.
Ben pas net begonnen met dat phul-schema dus dan zit je nog een beetje te zoeken naar de juiste gewichten. Het voelt wel al alsof ik sterker ben geworden. Genoeg eten helpt ook erg mee. Zit nu vaak rond de 2500 kcals op trainingsdagen. Ik kan het best hebben merk ik, word niet meteen vetter. Voor mij ook een teken dat ik meer spieren heb gekregen. Of slaat die gedachte nergens op?

Genoeg eten helpt zeker weten, al zou ik het niet zo overdrijven als in mijn bulk haha (maanden geleefd op ruim 3000 kcal). 2500 is niet heel hoog voor een bulk, dus als je daarmee goed vooruit gaat zonder al teveel vet gains dan lijkt me dat prima! Je lichaam past zich sowieso aan (bij mij uitte zich dat in zweetaanvallen en hyperactiviteit om maar die extra kcal te kunnen verbranden). Eerst wel veel vet gains maar ook dat stabiliseerde na een maand ongeveer. Werkt helaas ook omgekeerd![]()
Oh das wel hel veel inderdaad, 3000 kcals. Haha echt? Jeetje wat is het lichaam toch een bijzonder iets. Hoeveel vet dan? Omgekeerd, bedoel je dat de spiergains dan stabiliseren?
Probeer nu over mijn aankom-angst heen te komen en het lukt aardig ook al houd ik het wel in de gaten. Vind het wel bizar om zoveel te kunnen eten.

Meeste dagen op 3500 kcal lol. Ik bleef qua vet% hangen op 21-23%, maar ik kwam daarna nog wel gewoon aan (alleen mn vet steeg niet verder).
Het is wel een knop die je om moet zetten. Op 22% ben ik slank, maar met een buikje en lovehandles!! Maar goed, moest het doen om mn stofwisseling op te bouwen en flink wat massa aan te zetten. Daarom viel ik ook al af op 2800 kcal de 1e maand van mn prep. Als je onvoldoende bulkt dan hou je te weinig massa over en je kcal moet veel te laag in de cut. Spiegel en vetjes ff negeren en richten op je gains!!![]()
Fysiek moeilijk te beoordelen op zo'n foto maar die handschoenen kunnen natuurlijk niet he

Spieren gebruiken veel meer energie als vet.
Dus hoe meer spier hoe meer je mag eten
Aankomen niet bang voor zijn, kan geen progressie maken zonder aan te komen.
Ja dat klopt ook en weet ik ook wel maar toch een mindfuck. Voorheen vond ik alles boven de 60 kilo obees, haha. Heb wel het idee dat ik win ! Let the gains continue ....