- Waardering
- 5.513
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 60kg
- Vetpercentage
- 22%
Meer carbs en meer zout betekent sowieso meer vocht! Los daarvan schommelt je vochthuishouding sowieso per dag (helemaal als je voeding inname en daarmee ook natrium sterk fluctueert zoals bij jou).
Hoe actief ben je op rustdagen? 1500 kcal verbrand je als je de hele dag in je bed ligt dus dat mag wel aardig wat meer zijn
Meer kcal zorgt niet voor meer groei in de benen. De benen vragen over het algemeen meer energie en daardoor is je totale verbruik vaak wat hoger (maar dat ligt nog veel meer aan de duur van je training, de intensiteit waarmee je traint en daarbij de activiteiten die je de rest van de dag doet).
Honger is voor mij heel simpel een signaal dat ik te weinig eet dus persoonlijk hou ik mij niet zo sterk vast aan een aantal kcal (wel als ik op dieet ben btw). Ik zou een globaal aantal kcal nemen en daarbij luisteren naar je lichaam.
Op rustdagen kan ik rustig de hele dag tv kijken en als ik moet werken dan krijg ik ook niet veel beweging. Heb nu maar 2 rustdagen.
Ik hou het wel goed bij , ben anders weer bang dat ik te weinig eet haha. Honger heb ik nog best vaak . Ik ga het wat constanter proberen te houden. Handiger met wegen en weten hoe het gaat inderdaad. Thx voor je antwoord .

Heb geen idee of dat een beetje ok smaakt.