XXL Nutrition

Ben er toch niet klaar mee

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.021
  • Like
Waarderingen: Bubs
  • #1.023
Dit weekend is de kattenoppas komen proefdraaien en ik ben gaan logeren bij @Bert. Allemaal top gegaan, ze liet zich goed spuiten ondanks dat ze de eerste dag verstopt zat onder het bed. Ik helemaal blij, ik kan nu met een gerust hart samen weg.

Verder een topweekend gehad met B, naar een strandje geweest, lekker hapje wezen eten en getraind bij @FoxGym. Fijne hardcore gym, maar vind het altijd eng de eerste paar keren in een nieuwe gym. Dan modder ik meestal wat aan. Ik had ook nog wat last van m’n pols, dus ook een beetje rustig aan gedaan. Qua voeding ook wat omlaag gegaan, train nu half zoveel dus dat leek me wel verstandig.

Ik kan helaas niet stemmen, top gedaan hoor allen. Iedereen heeft z’n beste beentje voorgezet, met of zonder mankementen. Respect!

Dit weekend is de kattenoppas komen proefdraaien en ik ben gaan logeren bij @Bert. Allemaal top gegaan, ze liet zich goed spuiten ondanks dat ze de eerste dag verstopt zat onder het bed. Ik helemaal blij, ik kan nu met een gerust hart samen weg.

Verder een topweekend gehad met B, naar een strandje geweest, lekker hapje wezen eten en getraind bij @FoxGym. Fijne hardcore gym, maar vind het altijd eng de eerste paar keren in een nieuwe gym. Dan modder ik meestal wat aan. Ik had ook nog wat last van m’n pols, dus ook een beetje rustig aan gedaan. Qua voeding ook wat omlaag gegaan, train nu half zoveel dus dat leek me wel verstandig.

Ik kan helaas niet stemmen, top gedaan hoor allen. Iedereen heeft z’n beste beentje voorgezet, met of zonder mankementen. Respect!
Ik vind opzich nieuwe gyms niet heel spannend, tenzij het zo'n hardcore bb gym is:p Fox is volgens mij wel een goede gym. Ben daar enkel voor een pl wedstrijd geweest, want het is niet bepaald om de hoek:roflol:

Fijne hardcore gym, maar vind het altijd eng de eerste paar keren in een nieuwe gym. Dan modder ik meestal wat aan. Ik had ook nog wat last van m’n pols, dus ook een beetje rustig aan gedaan. Qua voeding ook wat omlaag gegaan, train nu half zoveel dus dat leek me wel verstandig.

Idem! Toen ik voor het eerst in "Gym2" ging trainen ben ik de ganse dag van mijn melk geweest.
Het is daar zoveel drukker dan ik gewoon ben in mijn "dagdagelijkse" gym met veel meer hardcore trainende mannen en vrouwen.
Ik voelde me enorm geïntimeerd en onwennig.
Gelukkig betert dat na een paar keer wel, nu ga ik daar met veel plezier trainen op zondag :D.

• #1.026
Ik vind opzich nieuwe gyms niet heel spannend, tenzij het zo'n hardcore bb gym is:p Fox is volgens mij wel een goede gym. Ben daar enkel voor een pl wedstrijd geweest, want het is niet bepaald om de hoek:roflol:

Haha! Ja dat is het misschien ook een beetje. Wel fijn als iedereen serieus bezig is met de sport. Dat is daar ook zeker het geval.

• #1.027
Idem! Toen ik voor het eerst in "Gym2" ging trainen ben ik de ganse dag van mijn melk geweest.
Het is daar zoveel drukker dan ik gewoon ben in mijn "dagdagelijkse" gym met veel meer hardcore trainende mannen en vrouwen.
Ik voelde me enorm geïntimeerd en onwennig.
Gelukkig betert dat na een paar keer wel, nu ga ik daar met veel plezier trainen op zondag :D.

Gelukkig, dat het een beetje herkenbaar is. Fijn dat je er nu graag traint. Voel me snel voor lul staan, je kent de apparaten nog niet en sommigen zien er echt gek uit. Waar moeten m’n benen of armen nou in?? Wel heel fijne spiegels, ik zag er best buff in uit. Als ik eenmaal ergens thuis ben, dan boeit het me niet meer of ik voor lul sta.

• Like
Waarderingen: Bubs
Hahaha zo herkenbaar dit. Ik dacht dat ik hierin de enige was.. probeer dan m'n favoriete spiergroep te doen, zodat ik een beetje mn eigen ding kan doen.

Haha :roflol: herkenbaar! Daarom mijd ik apparaten op dat soort momenten en doe ik alleen freeweights :roflol: Problem solved :eyebrow:

Maarr,, voordeel in zo'n gym is wel dat iedereen eigenlijk likeminded is, je hoeft je niet ongemakkelijk te voelen want iedereen heeft wel respect voor elkaar in zulke gyms (plus dat iedereen vaak met zichzelf bezig is :roflol: )

Maar ik begrijp wel dat dat je gevoel / gedachte niet 123 doet wegnemen.

• #1.030
Het scheelde ook wel dat @Bert erbij was, die heeft me een paar dingen laten zien. Na een tijdje was het verloren puppygevoel wel weg. Zaterdag weer naar een andere en nieuwe gym. @Pleister zijn platinum gym, maar dat is in Limburg, dus al makkelijker. Ben zeer benieuwd, foto’s zien er goed uit en al positieve dingen over gelezen.

Vandaag weer gaan trainen, pols doet nog steeds dom. Toch best lekker kunnen trainen. Beetje lichter en sommige oefeningen skip ik even. M’n bovenlichaam loopt toch voor, dus is eigenlijk niet zo erg. Ben laatst uitgemaakt voor sheman ??? en al verschillende keren gehoord dat m’n schouders zo gegroeid zijn.

Hip trust
5x12x65

Leg press high stand
5x8x146

One leg press glute variant
4x12x64

Machine back extension
4x8x57

Outer thigh
20x84kg

Inner thigh
4x8x50

Seated leg curl
4x10x36

Machine pec deck
4x8x16

Reverse fly
4x8x30

Machine pull over
4x8x30

Machine side raises
4x12x16

Tricep dip
4x12x50

Bicep curl
4x8x8

Reverse grip tricep pushdown
4x10x23

Inner bicep curl
4x12x6

Shoulder press db
3x20x6

Wat kost dat eigenlijk, zo een kattenoppas?

Het scheelde ook wel dat @Bert erbij was, die heeft me een paar dingen laten zien. Na een tijdje was het verloren puppygevoel wel weg. Zaterdag weer naar een andere en nieuwe gym. @Pleister zijn platinum gym, maar dat is in Limburg, dus al makkelijker. Ben zeer benieuwd, foto’s zien er goed uit en al positieve dingen over gelezen.

Vandaag weer gaan trainen, pols doet nog steeds dom. Toch best lekker kunnen trainen. Beetje lichter en sommige oefeningen skip ik even. M’n bovenlichaam loopt toch voor, dus is eigenlijk niet zo erg. Ben laatst uitgemaakt voor sheman ??? en al verschillende keren gehoord dat m’n schouders zo gegroeid zijn.

Hip trust
5x12x65

Leg press high stand
5x8x146

4x12x64

Machine back extension
4x8x57

Outer thigh
20x84kg

Inner thigh
4x8x50

Seated leg curl
4x10x36

Machine pec deck
4x8x16

Reverse fly
4x8x30

Machine pull over
4x8x30

Machine side raises
4x12x16

Tricep dip
4x12x50

Bicep curl
4x8x8

4x10x23

Inner bicep curl
4x12x6

Shoulder press db
3x20x6
:OOOOOOOOOO en niet even zeggen dat je naar Limburg komt!! Of heb ik dat gemist?
Hoe laat ga je?

• #1.033
Gezellig. We zien je verschijnen!:lifter:

Hip trust
5x12x65

Leg press high stand
5x8x146

4x12x64

Machine back extension
4x8x57

Outer thigh
20x84kg

Inner thigh
4x8x50

Seated leg curl
4x10x36

Machine pec deck
4x8x16

Reverse fly
4x8x30

Machine pull over
4x8x30

Machine side raises
4x12x16

Tricep dip
4x12x50

Bicep curl
4x8x8

4x10x23

Inner bicep curl
4x12x6

Shoulder press db
3x20x6
Holy guacamoly, 65 sets :nut: :loony: wat vindt je coach daarvan?

Hip trust
5x12x65

Leg press high stand
5x8x146

4x12x64

Machine back extension
4x8x57

Outer thigh
20x84kg

Inner thigh
4x8x50

Seated leg curl
4x10x36

Machine pec deck
4x8x16

Reverse fly
4x8x30

Machine pull over
4x8x30

Machine side raises
4x12x16

Tricep dip
4x12x50

Bicep curl
4x8x8

4x10x23

Inner bicep curl
4x12x6

Shoulder press db
3x20x6
idd wat een volume Pat red je dat wel binnen 2 uurtjes ?
Kun je nog lopen? :o

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven