- Waardering
- 5.513
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 60kg
- Vetpercentage
- 22%
Nou, voor een stuk stokbrood zou ik onmiddellijk naar de gym rennen!
Carbs.
Het water liep me de hele training in de mond haha, zo erg.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou, voor een stuk stokbrood zou ik onmiddellijk naar de gym rennen!
Carbs.
Ik vind opzich nieuwe gyms niet heel spannend, tenzij het zo'n hardcore bb gym isDit weekend is de kattenoppas komen proefdraaien en ik ben gaan logeren bij @Bert. Allemaal top gegaan, ze liet zich goed spuiten ondanks dat ze de eerste dag verstopt zat onder het bed. Ik helemaal blij, ik kan nu met een gerust hart samen weg.
Verder een topweekend gehad met B, naar een strandje geweest, lekker hapje wezen eten en getraind bij @FoxGym. Fijne hardcore gym, maar vind het altijd eng de eerste paar keren in een nieuwe gym. Dan modder ik meestal wat aan. Ik had ook nog wat last van m’n pols, dus ook een beetje rustig aan gedaan. Qua voeding ook wat omlaag gegaan, train nu half zoveel dus dat leek me wel verstandig.
Ik kan helaas niet stemmen, top gedaan hoor allen. Iedereen heeft z’n beste beentje voorgezet, met of zonder mankementen. Respect!
Fox is volgens mij wel een goede gym. Ben daar enkel voor een pl wedstrijd geweest, want het is niet bepaald om de hoek
Fijne hardcore gym, maar vind het altijd eng de eerste paar keren in een nieuwe gym. Dan modder ik meestal wat aan. Ik had ook nog wat last van m’n pols, dus ook een beetje rustig aan gedaan. Qua voeding ook wat omlaag gegaan, train nu half zoveel dus dat leek me wel verstandig.
.Ik vind opzich nieuwe gyms niet heel spannend, tenzij het zo'n hardcore bb gym isFox is volgens mij wel een goede gym. Ben daar enkel voor een pl wedstrijd geweest, want het is niet bepaald om de hoek
![]()
Idem! Toen ik voor het eerst in "Gym2" ging trainen ben ik de ganse dag van mijn melk geweest.
Het is daar zoveel drukker dan ik gewoon ben in mijn "dagdagelijkse" gym met veel meer hardcore trainende mannen en vrouwen.
Ik voelde me enorm geïntimeerd en onwennig.
Gelukkig betert dat na een paar keer wel, nu ga ik daar met veel plezier trainen op zondag.
herkenbaar! Daarom mijd ik apparaten op dat soort momenten en doe ik alleen freeweights
Problem solved 
)
en al verschillende keren gehoord dat m’n schouders zo gegroeid zijn. :OOOOOOOOOO en niet even zeggen dat je naar Limburg komt!! Of heb ik dat gemist?Het scheelde ook wel dat @Bert erbij was, die heeft me een paar dingen laten zien. Na een tijdje was het verloren puppygevoel wel weg. Zaterdag weer naar een andere en nieuwe gym. @Pleister zijn platinum gym, maar dat is in Limburg, dus al makkelijker. Ben zeer benieuwd, foto’s zien er goed uit en al positieve dingen over gelezen.
Vandaag weer gaan trainen, pols doet nog steeds dom. Toch best lekker kunnen trainen. Beetje lichter en sommige oefeningen skip ik even. M’n bovenlichaam loopt toch voor, dus is eigenlijk niet zo erg. Ben laatst uitgemaakt voor shemanen al verschillende keren gehoord dat m’n schouders zo gegroeid zijn.
Hip trust
5x12x65
Leg press high stand
5x8x146
One leg press glute variant
4x12x64
Machine back extension
4x8x57
Outer thigh
20x84kg
Inner thigh
4x8x50
Seated leg curl
4x10x36
Machine pec deck
4x8x16
Reverse fly
4x8x30
Machine pull over
4x8x30
Machine side raises
4x12x16
Tricep dip
4x12x50
Bicep curl
4x8x8
Reverse grip tricep pushdown
4x10x23
Inner bicep curl
4x12x6
Shoulder press db
3x20x6
:OOOOOOOOOO en niet even zeggen dat je naar Limburg komt!! Of heb ik dat gemist?
Hoe laat ga je?

Holy guacamoly, 65 setsHip trust
5x12x65
Leg press high stand
5x8x146
4x12x64
Machine back extension
4x8x57
Outer thigh
20x84kg
Inner thigh
4x8x50
Seated leg curl
4x10x36
Machine pec deck
4x8x16
Reverse fly
4x8x30
Machine pull over
4x8x30
Machine side raises
4x12x16
Tricep dip
4x12x50
Bicep curl
4x8x8
4x10x23
Inner bicep curl
4x12x6
Shoulder press db
3x20x6
wat vindt je coach daarvan?Holy guacamoly, 65 sets![]()
wat vindt je coach daarvan?
idd wat een volume Pat red je dat wel binnen 2 uurtjes ?Het scheelde ook wel dat @Bert erbij was, die heeft me een paar dingen laten zien. Na een tijdje was het verloren puppygevoel wel weg. Zaterdag weer naar een andere en nieuwe gym. @Pleister zijn platinum gym, maar dat is in Limburg, dus al makkelijker. Ben zeer benieuwd, foto’s zien er goed uit en al positieve dingen over gelezen.
Vandaag weer gaan trainen, pols doet nog steeds dom. Toch best lekker kunnen trainen. Beetje lichter en sommige oefeningen skip ik even. M’n bovenlichaam loopt toch voor, dus is eigenlijk niet zo erg. Ben laatst uitgemaakt voor shemanen al verschillende keren gehoord dat m’n schouders zo gegroeid zijn.
Hip trust
5x12x65
Leg press high stand
5x8x146
4x12x64
Machine back extension
4x8x57
Outer thigh
20x84kg
Inner thigh
4x8x50
Seated leg curl
4x10x36
Machine pec deck
4x8x16
Reverse fly
4x8x30
Machine pull over
4x8x30
Machine side raises
4x12x16
Tricep dip
4x12x50
Bicep curl
4x8x8
4x10x23
Inner bicep curl
4x12x6
Shoulder press db
3x20x6

idd wat een volume Pat red je dat wel binnen 2 uurtjes ?
Kun je nog lopen?![]()
. Ik voel het wel ja.65 setjes in anderhalf uur, dat is bijna cardio...