- Waardering
- 21.496
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
ga maar vast shoppen voor een maatje groter

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ga maar vast shoppen voor een maatje groter

idd ik had een beetje zitten rekenen, knap hoor binnen 2 uur pffffffff
rustagh!!! de trap af mogga![]()
![]()
Ondanks het slechte licht heb ik toch vleugels.En geen rugrollen meer, woop woop.
nice!! en een mooie avatar!! rugrollen gaan als laatste weg (bij mij tenminste)![]()
Ondanks het slechte licht heb ik toch vleugels.En geen rugrollen meer, woop woop.
mooi!!Heerlijk dat Vlaams.Idem! Toen ik voor het eerst in "Gym2" ging trainen ben ik de ganse dag van mijn melk geweest.

Niks om je voor te schamen. Waarschijnlijk denken veel mensen: "o ja, dat had ik de eerste keer ook, gelukkig ben ik niet de enige"Gelukkig, dat het een beetje herkenbaar is. Fijn dat je er nu graag traint. Voel me snel voor lul staan, je kent de apparaten nog niet en sommigen zien er echt gek uit. Waar moeten m’n benen of armen nou in?? Wel heel fijne spiegels, ik zag er best buff in uit. Als ik eenmaal ergens thuis ben, dan boeit het me niet meer of ik voor lul sta.
.Komt? Heerlen is om de hoek bij @pat82:OOOOOOOOOO en niet even zeggen dat je naar Limburg komt!! Of heb ik dat gemist?
Hoe laat ga je?
.Ik kijk er naar uit.

Op tijd uit Breda vertrekken voor mij.
We hebben even gekeken en onze rug is ongeveer even breed.jouw vleugels houden het licht tegennice!! en een mooie avatar!! rugrollen gaan als laatste weg (bij mij tenminste)

Dan is het erg donker als jullie voor het raam staanWe hebben even gekeken en onze rug is ongeveer even breed.![]()

Na het te hebben gegoogled ben ik ook van mijn melk.
Mooi!!!![]()
Heerlijk dat Vlaams.
@Galen: voeg die maar toe aan je vocabulaire.
Niks om je voor te schamen. Waarschijnlijk denken veel mensen: "o ja, dat had ik de eerste keer ook, gelukkig ben ik niet de enige".
Komt? Heerlen is om de hoek bij @pat82.
Ik kijk er naar uit.
Ik zie trouwens dat ie tot 15:00 uur open is, maar dat komt goed.Op tijd uit Breda vertrekken voor mij.
@pat82 : billen.
![]()
We hebben even gekeken en onze rug is ongeveer even breed.![]()

Broer en zus, toch?

Moeder en zoon.Broer en zus, toch?
OT: nette training Pat! Topper!![]()

Klinkt zo fout, geloof me...
Toch wel?

Hahaha, dat was ik even vergeten. @wovano zei dat gisteren al ja.Haha ik woon hier. Komen jullie/jij ook? In de middag ergens. Even kijken hoe laat B er is.