Fitness Seller

Benchpresslog from lazy huggybear

Hahaha...thnx bro...maar ik ben slechts een oude, dikke beer die maar één kunstje redelijk beheerst: bankdrukken...aan de rest heb ik ook eens gesnuffeld, maar daar ben ik toch te lazy voor ;).Overigens ben ik proud member of the DBB naturals...m.a.w. alles op Eigen Kracht, Puur Natuur...wat "toverdrank" betreft is mijn principe: toen niet, nu niet, nooit niet!
Maar genoeg over mij...hoe zit het met jezelf?

Dit is jouw log en gaat niet over mij. Ik heb een gewoon trainingsdagboek en kuurdagboek. Als je wilt posten ben je uiteraard welkom.

• Topic Starter Topic Starter
Dit is jouw log en gaat niet over mij. Ik heb een gewoon trainingsdagboek en kuurdagboek. Als je wilt posten ben je uiteraard welkom.

Sorry voor mijn onnozelheid:o...maar wat is een kuurdagboek? Is dat zoiets als bijhouden wat je "gebruikt"...??? Heb echt geen flauw idee van dat soort dingen...ik stam echt nog uit het stenen tijdperk ;)

Sorry voor mijn onnozelheid:o...maar wat is een kuurdagboek? Is dat zoiets als bijhouden wat je "gebruikt"...??? Heb echt geen flauw idee van dat soort dingen...ik stam echt nog uit het stenen tijdperk ;)

Niet zo ontwetend doen he huggybear van me dat weet jij wel;
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Niet zo ontwetend doen he huggybear van me dat weet jij wel;

Sorry...maar ik had er tot op heden echt nog nooit van gehoord :o padvinders erewoord! Ik heb me nooit met doping bezig gehouden en weet alleen dat je kunt slikken of spuiten ;) maar wat erdan geslikt of gespoten zou moeten worden...ik weet het niet, en ik wil het ook niet weten!

Ik heb overigens op je profiel gekeken...en zag toen Kuur Dagboeken staan...O.K. dus je gebruikt neem ik aan...weet je...ik heb niets tegen mensen die gebruiken...ik heb alleen iets tegen mensen die gebruiken èn er niet eerlijk voor uitkomen!

de vraag is nu: is dat sarcastisch of niet?:D

Precies de vraag die ik wilde stellen...maar Miss Deadlift was me voor ;)

Waar ik overigens ook een hekel aan heb, is aan geruchten, roddels, laster achterklap, fabels en allerlei sprookjes zonder happy end...iemand beschuldigen zonder het geringste bewijs...

Dat er wellicht mensen zijn binnen de NPB die desondanks kuren vind ik :finger: maar er word een antidopingbeleid gehanteerd, er wordt gecontroleerd, en verder moet de NPB iedereen maar op zijn of haar mooie ogen geloven...de NPB is geen Stasi die iedere scheet controleerd wat haar leden laat.

Vertical Row

Dat is hem dan!
De verticalrow-machine die Jules Bremers bij Haeflandsport heeft :thumbs:.
Ik ben echt geen fan van machines...maar soms is er een uitzondering die de regel bevestigd...deze machine reken ik daartoe.

Ik heb er op getraind...ik voel de oefening in mijn rugspieren en niet zoals bij barbell row in mijn ruggewervel.

En zoals jullie wellicht opvalt is hij in ergonomisch opzicht heel geschikt voor mensen met een respectabele pens ;)

Ik ook!
Maar ik ga nooit af op een enkel persoon, jij weet toch net zo goed dat dit 'erbij' hoort?
Ik weet niet alles, jij evenmin maar samen weten we vast meer!
Het is goed dat de bond controles heeft, het is goed dat erop wordt toegezien, mee eens.

Er bestaat ook een andere bond in Nederland, weet je ook onder andere waardoor?
Uit onvrede met de bestuurlijke gang van zaken bij de NPB en de vriendjes politiek die er plaatsvond in beoordeling van de lifters en de uitzending naar Internationale wedstrijden. Niet eerlijk zijn over gebruik en het gemanipuleer.

Precies waar jij een ...... aan hebt.;)

Maar dit zijn punten waar je ook helemaal niks van hoeft mee te krijgen, of zelfs maar mee te maken hoeft te krijgen.

Stay Strong & Keep Lifting!

Waarom heb je een nieuwe bond opgericht?
Powerlifting Holland is opgericht uit onvrede met de bestuurlijke gang van zaken bij de NPB en de vriendjes politiek die er plaatsvond in beoordeling van de lifters en de uitzending naar Internationale wedstrijden.

- aldus de woorden van Erik Butzelaar, toch?

Overal heb je mensen die "corrupt" zijn, in de politiek, in de kerk, bij de KNVB en ik ga ervanuit dat die er ook bij de NPB èn bij Powerlifting Holland zullen zijn...de NPB heeft echter een streven, een doelstelling waar ik volledig achter sta en dat is krachtsport stimuleren puur op eigen kracht!
Hier en daar zullen er in het verleden, in het heden en zeker ook in de toekomst mensen binnen die NPB zijn (bestuursleden, scheidsrechters, atleten) die een steek laten vallen...maar de intentie is goed...en daar gaat het om!

Maar eerlijk gezegd heb ik het inmiddels wel met dit thema gehad...als iemand het niet eens is met de regels van de NPB...so what? Zoek een bond waar je het wel mee eens bent, of richt voor mijn part een eigen bond op! Wil je gebruiken...doe wat je niet laten kunt! Slik en spuit voor mijn part tot je er bij neer valt!
:flipoff:

Eerlijk gezegd verbaasd me die middelvinger, dit is de eerste keer dat ik iets schrijf over dit onderwerp.
Ik heb enkel geschreven over enkele punten waardoor er mede een andere bond is opgericht, en dat kuren in elke bond voorkomt.

Daar is toch niks mis mee?
Ik houd er over op aangezien je er klaar mee bent en dit is jouw log, dat respecteer ik.

Hartelijke groeten.

Imponderabilia...die middelvinger is niet persoonlijk bedoeld!
Er is niets mis met wat je schrijft, en als ik je beledigd zou hebben, bied ik mijn excuses aan...Sorry, O.K?

Maar als ik schrijf dat ik iets tegen mensen heb die gebruiken en daar niet eerlijk vooruit komen haal jij èn niet ik de NPB erbij.
En als ik ervoor kies om geen doping te gebruiken word ik belachelijk gemaakt op dit forum. Dan krijg je te horen dat om "sterk" te worden doping een "must" is. Ik voel me soms net een beetje Don Quichot, het prototype van de idealist, de dwaze held die zich met zijn goede bedoelingen maar onpraktische daden min of meer belachelijk maakt.
Daarom schreef ik dat ik het ermee gehad heb...als iemand serieus over dit thema wil communiceren O.K...wil iemand alleen maar kritiek uiten en anderen belachelijk maken wil ik daar niet langer mijn tijd en energie aan besteden.

Eveneens hartelijke groeten!

Hier wil ik toch wat over zeggen..

En als ik ervoor kies om geen doping te gebruiken word ik belachelijk gemaakt op dit forum. Dan krijg je te horen dat om "sterk" te worden doping een "must" is.

Je zult daar nooit belachelijk om worden gemaakt, ik durf te wedden dat het gros van de members die hier een log bijhoudt natural is.

Mensen willen je gewoon op de kast jagen, omdat je te geforceerd je dopingstandpunt naar voren wilt brengen, vooral over het strikte anti-dopingbeleid bij de NPB. Prima, zal allemaal wel, maar mensen hebben toch allemaal hun eigen waarheid.

Helaas kun je toch nooit 100% bewijzen dat iemand natural-for-life is. Het feit dat je 100x door een dopingcontrole komt wil toch niet zeggen dat je niet gebruikt? Wil je daarvoor je hand in het vuur steken?

Anyway, verspil je energie niet aan dat geneuzel over doping, dat moet iedereen maar mooi zelf weten. Als jij die 200 maar gaat pakken!

Hier wil ik toch wat over zeggen..

Je zult daar nooit belachelijk om worden gemaakt, ik durf te wedden dat het gros van de members die hier een log bijhoudt natural is.

Mensen willen je gewoon op de kast jagen, omdat je te geforceerd je dopingstandpunt naar voren wilt brengen, vooral over het strikte anti-dopingbeleid bij de NPB. Prima, zal allemaal wel, maar mensen hebben toch allemaal hun eigen waarheid.

Helaas kun je toch nooit 100% bewijzen dat iemand natural-for-life is. Het feit dat je 100x door een dopingcontrole komt wil toch niet zeggen dat je niet gebruikt? Wil je daarvoor je hand in het vuur steken?

Anyway, verspil je energie niet aan dat geneuzel over doping, dat moet iedereen maar mooi zelf weten. Als jij die 200 maar gaat pakken!

Je hebt gelijk...maar ik ben een idealist (weliswaar een naïeve :o) maar ik zal er mijn energie niet langer aan verspillen...iedereen heeft inderdaad zijn eigen waarheid...en iedereen moet maar doen wat ie zelf wil!

Enne het is inmiddels aftellen geblazen richting het NK...5 april is het zover! Ik steek overigens voor nobody mijn hand in het vuur (zo naïef was ik ooit, maar nu dus niet meer)...alleen maar voor mezelf! :p

damn wat een pittige discussies hier..
begin je nou alweer over het doping beleid en over de NPB? jij weet ook niet van ophouden huggy? :p

maar ja citeer mij maar niet, ik houd me hier buiten!

Het jammere is Rene, dat we er helemaal niets aan kunnen doen, kijk nou bijvoorbeeld naar de wielrennerij, daar zijn de dopingcontroles extreem aangescherpt en er wordt nog steeds gebruikt! Het feit is dat waar mensen meedoen er altijd vals zal worden gespeeld :( Het is echt jammer dat het zo moet zijn maar het is ben ik bang niet anders en helemaal binnen het powerliften, waar AAS en andere middelen een dergelijke prestatieverbetering teweeg brengen, zul je het nooit helemaal uit kunnen bannen. Er zijn altijd wel mensen die zullen blijven gebruiken en er mee wegkomen, het risico gepakt te worden is kennelijk te klein.

begin je nou alweer over het doping beleid en over de NPB? jij weet ook niet van ophouden huggy? :p

Als je goed leest, zie je dat ik nergens over ben begonnen!!!
Maar als iemand kritiek uit op de NPB is het mijn goed recht om voor mijn "club" op te komen...en als iemand vraagt of ik doping gebruik hoef ik me toch niet ervoor te schamen dat ik natural ben, toch?:p

Maar zoals ik kenbaar had gemaakt heb ik helemaal geen zin in allerlei zinloze discussies die toch geen zoden aan de dijk zetten...waarom denk je dat ik die foto van die verticalrowmachine heb geplaatst?...Om weer eens over een ander thema te beginnen.

Als mensen vragen over de NPB hebben, sturen ze maar een mailtje naar wimwam http://www.wimwam.nl/ hij is bondscoach van de NPB...en als ze wat willen weten over doping heb ik ook nog een interessante site:http://www.dopingautoriteit.nl/

By the way...dat jij je überhaupt nog hierin mengt? Je schrijft dan wel: "ik houd me erbuiten"...maar je geeft wel commentaar!
We zouden zijn uitgepraat als ik richting jou nog één woord over dit thema zou reppen...en wie begint er weer over??? Juist :p

Dat is best lekker he rene, dat vertical rowen!

Dat is best lekker he rene, dat vertical rowen!

Hahaha...inderdaad Thomas...een lekkere oefening...ik doe hem zowel bovenhands als onderhands. Een jonge god zoals jij zou ik een machine niet willen aanraden...blijf DL en BOR doen...mja...voor een oude beer zoals ik is het een goed alternatief!

By the way...what is AAS? Ik moet bij de term aas denken aan (lok)aas wat er b.v. gebruikt wordt bij vissen :o

Ik doe hem ook wel eens, maar deadliften is veel leuker :p

begin je nou alweer over het doping beleid en over de NPB? jij weet ook niet van ophouden huggy?

Als je goed leest, zie je dat ik nergens over ben begonnen!!!

Als je goed leest, zie je dat ik ook nergens begon over die negativiteit over de NPB waarvan je mij beschuldigde:p

Als je goed leest, zie je dat ik vraag mij niet te citeren:p

Als je goed leest, zie je dat ik vraag mij erbuiten te laten:p

Als je goed leest, zie je dat ik zei niet verder te gaan over het onderwerp dat ik steeds begin over een ander onderwerp

als je goed leest, lees je niet slecht:cool:

Terug
Naar boven