denkemenke
Cool Novice
- Waardering
- 0
Om effies terug te komen op dat KB...ik beschouwde dat gewoon effies als een soort cooling down...ik zou op dit moment niet "zwaar" gaan buigen...ten eerste heb ik niet de techniek onder de knie...en ten tweede mis ik ook de kracht in mijn benen daarvoor...als zo'n dikkerd als ik onder het halter kruip om te KB, schept dat verwachtingen...en ik wil niemand teleurstellen...ik buig maximaal net zoveel als ik bankdruk...niet echt iets om trots op te zijn, toch?
Ben overigens wel onder de indruk van de explosiviteit en de kracht die Jules uit zijn benen weet te halen.![]()
Huggy, Huggy! Weer een hoop bla,blatralala om niet te hoeven buigen
In deze fase van je NK voorbereiding moet je ook niet zwaar gaan buigen. Om de techniek goed onder de knie te krijgen hoef je ook niet zwaar te buigen,(frontsquat is een hele goeie! Haleluja voor Jules
! Jaag die lazy huggy maar wat vaker onder het halter! HOU VOL! HOU VOL!) en nadat je de techniek wel onder de knie hebt kun je de kracht in de beentjes opbouwen.Na het NK kun je misschien in je pauze op het werk je collega's op je rug nemen en vervolgens de trappen in landgraaf op tippelen.
En dan weer die verwachting die geschept zou worden als zo'n dikkertje onder het halter kruipt:
. En...nu komt het: je wil niemand teleurstellen? Niemand? Heb je er wel eens bij stilgestaan dat er wellicht personen teleurgesteld zijn
als je NIET gaat buigen? (over deadliften nog maar te zwijgen). En wat je bij Jules kan, kan je bij Leon ook. Leon is zelfs al druk doende om de "witte" bank dusdanig te pimpen dat we daar ook in kunnen buigen. Hebben we zodadelijk maar liefs TWEE squatrekjes. Wat wil je nog meer?(behalve lazy zijn dan....) En nogmaals: JULES HOU VOL!!!!!

...ik buig maximaal net zoveel als ik bankdruk...niet echt iets om trots op te zijn, toch?
Stay Strong Huggybear!
Ik heb namelijk als lazy bear aan twee dingen een hekel: 1) door mijn knieeën zakken en 2) bukken...beiden noodzakelijk voor het KB en DL. Ik heb altijd met het grootste plezier mijn bovenlichaam getraind...maar van de rest kreeg ik echt
neigingen.
)
geven bij een rode lamp
maken. Maar wellicht is dat het geheim van de ware champ? Totale stoïcijnse afzondering?
...het doet altijd nog zeer hé...maar oude liefde roest niet...er zijn nog diverse bestuursfunctie's bij de NPB vacant...wellicht iets voor jou 
...en by the way: Ik ben trots op "mijn" club!