Fitness Seller

Benchpresslog from lazy huggybear

Om effies terug te komen op dat KB...ik beschouwde dat gewoon effies als een soort cooling down...ik zou op dit moment niet "zwaar" gaan buigen...ten eerste heb ik niet de techniek onder de knie...en ten tweede mis ik ook de kracht in mijn benen daarvoor...als zo'n dikkerd als ik onder het halter kruip om te KB, schept dat verwachtingen...en ik wil niemand teleurstellen :o...ik buig maximaal net zoveel als ik bankdruk...niet echt iets om trots op te zijn, toch?
Ben overigens wel onder de indruk van de explosiviteit en de kracht die Jules uit zijn benen weet te halen.:thumbs:

Huggy, Huggy! Weer een hoop bla,blatralala om niet te hoeven buigen:grumble: In deze fase van je NK voorbereiding moet je ook niet zwaar gaan buigen. Om de techniek goed onder de knie te krijgen hoef je ook niet zwaar te buigen,(frontsquat is een hele goeie! Haleluja voor Jules:bow2:! Jaag die lazy huggy maar wat vaker onder het halter! HOU VOL! HOU VOL!) en nadat je de techniek wel onder de knie hebt kun je de kracht in de beentjes opbouwen.Na het NK kun je misschien in je pauze op het werk je collega's op je rug nemen en vervolgens de trappen in landgraaf op tippelen.:D En dan weer die verwachting die geschept zou worden als zo'n dikkertje onder het halter kruipt::moon:. En...nu komt het: je wil niemand teleurstellen? Niemand? Heb je er wel eens bij stilgestaan dat er wellicht personen teleurgesteld zijn :treuren:als je NIET gaat buigen? (over deadliften nog maar te zwijgen). En wat je bij Jules kan, kan je bij Leon ook. Leon is zelfs al druk doende om de "witte" bank dusdanig te pimpen dat we daar ook in kunnen buigen. Hebben we zodadelijk maar liefs TWEE squatrekjes. Wat wil je nog meer?(behalve lazy zijn dan....) En nogmaals: JULES HOU VOL!!!!!:clap:

Zo huggy wordt hier weer flink gepushed ^^ Kan je niet beter weer gaan trainen voor sterkste man Huggy? Ik bedoel als je toch al die oefeningen doet, waarom niet je nieuwe kracht toepassen? Ik denk dat ik ook maar eens mijn eigen log start, er komen erg veel handige tips binnen zo. Maar eerst nog maar trainen, dan weer loggen :p Stay Strong Huggybear!

• Topic Starter Topic Starter
;)
Huggy, Huggy! Weer een hoop bla,blatralala om niet te hoeven buigen:grumble: In deze fase van je NK voorbereiding moet je ook niet zwaar gaan buigen. Om de techniek goed onder de knie te krijgen hoef je ook niet zwaar te buigen,(frontsquat is een hele goeie! Haleluja voor Jules:bow2:! Jaag die lazy huggy maar wat vaker onder het halter! HOU VOL! HOU VOL!) en nadat je de techniek wel onder de knie hebt kun je de kracht in de beentjes opbouwen.Na het NK kun je misschien in je pauze op het werk je collega's op je rug nemen en vervolgens de trappen in landgraaf op tippelen.:D En dan weer die verwachting die geschept zou worden als zo'n dikkertje onder het halter kruipt::moon:. En...nu komt het: je wil niemand teleurstellen? Niemand? Heb je er wel eens bij stilgestaan dat er wellicht personen teleurgesteld zijn :treuren:als je NIET gaat buigen? (over deadliften nog maar te zwijgen). En wat je bij Jules kan, kan je bij Leon ook. Leon is zelfs al druk doende om de "witte" bank dusdanig te pimpen dat we daar ook in kunnen buigen. Hebben we zodadelijk maar liefs TWEE squatrekjes. Wat wil je nog meer?(behalve lazy zijn dan....) En nogmaals: JULES HOU VOL!!!!!:clap:

Om mij regelmatig aan het KB en DL te krijgen zal er lichtelijk dwang uitgeoefend moeten worden :whip:Ik heb namelijk als lazy bear aan twee dingen een hekel: 1) door mijn knieeën zakken en 2) bukken...beiden noodzakelijk voor het KB en DL. Ik heb altijd met het grootste plezier mijn bovenlichaam getraind...maar van de rest kreeg ik echt :kots:neigingen.

Dat was als kind alreeds zo tijdens de gymlessen...moest ik allerlei vervelende dingen doen waar ik helemaal niet goed in was en ook geen zin in had ...ik was een doorn in het oog van de gymleraar...hij kon mij soms wel :shoot:het was zo frustrerend voor hem dat ik zonder reden van opgaaf niet meer hoefde te verschijnen tijdens deze lessen (die ook nog eens de eerste twee lesuren op maandagmorgen waren :eek: )
Het enige wat ik als kind aan sport graag deed was zwemmen, heerlijk ontspannen drijven in het water ;)

:D Ik ben gewoon altijd al heel erg lazy geweest, toen ik werd geboren was ik volgens mijn moeder te lazy om te schreeuwen...de arts heeft echt diverse keren op mijn billen moeten slaan voordat ik dan toch maar eens besloot om een geluidje te produceren.

Als ik met mijn ouders naar de speeltuin ging vond ik het fijn als ik op een schommel werd gezet, en er iemand een duwtje in mijn rug gaf...als ik het zelf moest doen gebeurde er niets...bleef ik gewoon stilzitten...Mijn ouders hebben me als kind ook nooit hoeven te zoeken...ze zetten me ergens neer en paar uur later zat ik nog steeds op dezelfde plek.
Slapen was als kind mijn grootste hobby....ik ging uit mezelf naar bed, en mijn ouders moesten me altijd wakker maken...want als ik sliep was het net een soort winterslaap van een of andere lazybear ;)

Later kwam ik erachter dat ik van nature vrij sterk was en ben zodoende in de krachtsporwereld eens een kijkje gaan nemen...en wat zag lazybear toen hij de eerste keer in een gym kwam? Heerlijke banken om op te liggen...logisch dat bankdrukken dè favoriete oefening werd, toch? ;)
De rest van de sportschool werd als de pest gemeden :p
Ik heb overigens wel ooit eens KB en DL gedaan...mja...never say never again...we zullen wel zien.

Zo huggy wordt hier weer flink gepushed ^^ Kan je niet beter weer gaan trainen voor sterkste man Huggy? Ik bedoel als je toch al die oefeningen doet, waarom niet je nieuwe kracht toepassen? Ik denk dat ik ook maar eens mijn eigen log start, er komen erg veel handige tips binnen zo. Maar eerst nog maar trainen, dan weer loggen :p Stay Strong Huggybear!

Hoi TGA,

Ik weer SM wedstrijden :eek:
Ik vrees dat ik me dan zelf belachelijk zou gaan maken...er zijn weliswaar bepaalde onderdelen waar ik wellicht na enige training redelijk goed in zou meekomen.
Mag ik dan zelf de onderdelen bepalen?
Effies denken...alle looponderdelen worden dan natuurlijk geschrapt...touwtrekken en sumoworstelen zouden naast boomstamtillen, vrachtwagentrekken, accutillen èn bankdrukken dan op het programma staan :D.

Maar effies serieus...ik ben inmiddels 40 jaar...een serieuze comeback lijkt me dan niet verstandig. SM is (wellicht maak ik daar geen vrienden mee) ook erg blessuregevoelig, hetgeen ik uit eigen ervaring weet.
En op vrijwel iedere SMwedstrijd vallen mensen uit door blessure's.
Laatst wilde ik b.v. meedoen aan een wedstrijd vrachtwagentrekken.
Tijdens de trainingen ging alles vrij easy...(met mijn BDW is dat meestal ook niet zo'n probleem om zo'n gevaarte in beweging te krijgen).
Helaas liep ik één week voor de wedstrijd tijdens de training een blessure op...ik gleed uit en liep een scheurtje in mijn achillespees op.

Dan weet ik hoe ik ben...ik ben lazy, maar toch ook nog ergens (heel diep van binnen) een strever...just for fun doe ik niet mee...ik wil dan ook graag goed presteren...en ik denk dat ik dan "meer kapot maak dan me lief is". Laat mij dus maar "rustig" bankdrukken ;)

ik kom niet op de NK in nijmegen.. me vriendin is bang dat ik dan teveel mensen peperspray n het gezicht zal spuiten ;)

ik kom niet op de NK in nijmegen.. me vriendin is bang dat ik dan teveel mensen peperspray n het gezicht zal spuiten ;)

:treuren:jammer...hoe moet dat dan als je weer wedstrijden wilt gaan doen?
Doe je dan de scheids op zijn :hamer: geven bij een rode lamp ;)?
Wanneer mogen we je comeback overigens verwachten...2010?

als iemand een wedstrijd doet, heeft hij geen tijd om te praten of vriendelijke te zijn tegen mensen! dan is het focuss en doen wat je moet doen!

als ik toeschouwer ben, heb je kans dat mensen die gekwetst zijn vragen willen stellen!

Maar maak je maar geen zorgen. wedstrijden kan je hier in de buurt bij 3 bonden doen!

als iemand een wedstrijd doet, heeft hij geen tijd om te praten of vriendelijke te zijn tegen mensen! dan is het focuss en doen wat je moet doen!

als ik toeschouwer ben, heb je kans dat mensen die gekwetst zijn vragen willen stellen!

Maar maak je maar geen zorgen. wedstrijden kan je hier in de buurt bij 3 bonden doen!

Wedstrijd of niet...ik ben altijd vriendelijk & aardig tegen de mensen en tijd voor een praatje heb ik vaak ook nog wel :p...ik ga me niet zitten afzonderen in een of ander donker hoekje...ik kan me sowieso moeilijk :headbang: maken. Maar wellicht is dat het geheim van de ware champ? Totale stoïcijnse afzondering?

Op het moment dat ik het shirt aan heb en weet dat ik binnen paar minuten mijn "optreden" heb is het een ander verhaal, maar als je 200+ drukt en/of in de zwaardere gewichtsklassen zit, moet je vaak langer wachten op je beurt.

Uiteraard respecteer ik je keuzes...maar ik hoop je toch weer op de wedstrijden van de NPB te zien :p

Vandaag weer shirted training bij Leon Smeets in Spaubeek...en gelukkig ging het deze keer wel goed!

Leon was heel resoluut in zijn aanwijzingen :whip: ;) ik moest helemaal met mijn kont op het einde van de bank gaan liggen en naar links schuiven...ik had echt het gevoel dat ik van de bank zou vallen...maar wat bleek? Ik drukte niet meer tegen de haltersteunen...en drukte de halter goed omhoog!...dat zijn dus van die punten waar ik heel sterk op moet letten...als ik raw druk lig ik volgens mij best wel scheef op de bank...en te ver naar achteren...zucht...ik moet echt blijven werken aan techniek...gelukkig doe ik alleen maar zoiets "simpels" als BD ;).

BD: 2x8x70, 5x100, 3x130, 1x160(raw), 1x190(shirted), 1x200 ging prima omhoog, nog eens 1x 200 goed weg gedrukt om alle twijfels overboord te gooien. 210kg bleek helaas in de eindfase net iets te zwaar...kreeg hem niet uitgeduwd...maar hij zit er wel aan te komen...vervolgens nog nasetje met 2x185kg gedaan...het voelde allemaal goed aan...pff...ik zou anders beslist nachtmerries krijgen over uitbommen met 200kg op een NK;)
Overigens ben ik niet zo'n kei in tripples of meer in shirt...singles druk ik beter weg.

Daarna niet echt veel meer gedaan...nog wat front plate raise gedaan 3x10x25kg en wat BOR 4x8x70kg...ik was happy dat deze training wel goed was gegaan.

Donderdag of vrijdag nog een lichte training bij Haeflandsport en volgende week maandag dan de "generale repetitie", de laatste training voor het NK!

nu pas met shirt? of heb ik andere trainingen met shirt gemist?
shirt training is een training opzich, kijk naar een wimwam die veel profijt heeft van een shirt! kan me niet voorstellen dat wim na 4 maanden geen shirt aan te hebben gehad 1 shirt training doet voor een wedstrijd.

jammer dat je 190 niet 2 reps deed en die 200 ook..
heb je 1 shirt? of 2? ik heb er minstens 2, 1 voor de training en 1 alleen voor de wedstrijd zodat die niet uitlubberd en strak blijft!

nu pas met shirt? of heb ik andere trainingen met shirt gemist?
shirt training is een training opzich, kijk naar een wimwam die veel profijt heeft van een shirt! kan me niet voorstellen dat wim na 4 maanden geen shirt aan te hebben gehad 1 shirt training doet voor een wedstrijd.

jammer dat je 190 niet 2 reps deed en die 200 ook..
heb je 1 shirt? of 2? ik heb er minstens 2, 1 voor de training en 1 alleen voor de wedstrijd zodat die niet uitlubberd en strak blijft!

Vorige week had ik ook in shirt gebankdrukt...dat heb je dus gemist :p..en toen ging het niet echt lekker...ik moet altijd wennen aan zo'n shirt...ik doe meestal zo'n 3 shirtrainingen voor een wedstrijd...wimwam doet volgens eigen zeggen ook niet zo vaak shirttraining. Ik heb ook 2 shirts...maar train meestal in hetzelfde...tis mijn 2e wedstrijdseizoen...en heb dus nog niet zo heel veel wedstrijdervaring :o

Ik doe overigens liever raw bankdrukken...ook een rawbankdrukwedstrijd vind ik prettiger...en ben blij met initiatief van de NPB dat er nu weer rawwedstrijden georganiseerd worden.

hahahaha initiatief noem je dat? je bedoelt na het succes van mijn wedstrijden dat ze me na willen doen? hahahaha

hahahaha initiatief noem je dat? je bedoelt na het succes van mijn wedstrijden dat ze me na willen doen? hahahaha

Champ...zo gauw de NPB ter sprake komt reageer je lichtelijk :fire:...het doet altijd nog zeer hé...maar oude liefde roest niet...er zijn nog diverse bestuursfunctie's bij de NPB vacant...wellicht iets voor jou :D?
Alleen maar kritiek uiten is ook flauw hoor :p

hahaha grappig! als onrecht ten sprake komt reageer ik! als leugenaars te sprake komen reageer ik.. heeft niets met NPB te maken!

jij doet alsof de NPB vol onrecht en leugenaars zit en dat ik daarom reageer..
je kan het natuurlijk brengen hoe je wilt, maar het is zoals het is

hahaha grappig! als onrecht ten sprake komt reageer ik! als leugenaars te sprake komen reageer ik.. heeft niets met NPB te maken!

jij doet alsof de NPB vol onrecht en leugenaars zit en dat ik daarom reageer..
je kan het natuurlijk brengen hoe je wilt, maar het is zoals het is

Huh ???

Weet je Champ...wat tussen jou en de NPB is gebeurd was "voor mijn tijd"...kweenie precies wat er allemaal aan de hand is geweest...maar probeer naar voren te kijken....laat het verleden rusten...niemand heeft er baat bij om oude wonden open te rijten...

Dat jij b.v. betrapt bent op het nemen van "toverdrank" kun je de NPB toch niet kwalijk nemen? De NPB heeft verder geen invloed op dopingcontrole...die wordt bepaald door de dopingautoriteit. Iedereen die lid is van de NPB kent de regels...en iedereen weet ook wat de gevolgen kunnen zijn als je die regels aan de laars lapt, toch?

En ik weet niet wat ze je verder nog voor "onrecht" hebben gedaan...wellicht zijn er fouten gemaakt, maar jouw versie zal net zo als die van "betrokkenen" van de NPB niet bepaald objectief zijn, toch?

Ik vind jou verder best wel aardig hoor en zou een comeback van jou bij de NPB toejuichen :banana:...en by the way: Ik ben trots op "mijn" club!

weet je... misschien omdat het zo vroeg is en dat ik het lees!
maar kan zeggen dat dit een van de weinige keren is dat ik pissig wordt!
je gaat maar door over iets wat in je hoofd zit! ik heb niets tegen de NPB.. als ik Iron devoted, jou of TGA afkraak betekend dat neit dat ik iets tegen jullie heb!!

als jij spreekt over president Obama, zal ik nog zeggen dat die man niet is wat hij lijkt!
niets op de wereld is wat het lijkt! jij spreekt zoveel over de NPB dat ik daar op reageer.
als jij zoveel had gesproken over het bestaan van sinterklaas had ik daar op gereageert.

80% van jou posts heb je het over de heilige NPB en hun geniale mensen, als mensen daarop reageren dan betekend dat niet dat iemand er iets tegen heeft!
Anders had ik toch wel een post gemaakt en wat topics omhoog gehaald!

Dus houd nou eens op met het idee te verspreiden dat ik iets tegen de NPB heb.
Serieus. het maakt me geen reet uit hoe je dit interpreteerd en of je denkt dat ik uit me nek lul! maar zeg er nog 1 ding over en dan zijn wij uitgepraat!

weet je... misschien omdat het zo vroeg is en dat ik het lees!
maar kan zeggen dat dit een van de weinige keren is dat ik pissig wordt!
je gaat maar door over iets wat in je hoofd zit! ik heb niets tegen de NPB.. als ik Iron devoted, jou of TGA afkraak betekend dat neit dat ik iets tegen jullie heb!!

als jij spreekt over president Obama, zal ik nog zeggen dat die man niet is wat hij lijkt!
niets op de wereld is wat het lijkt! jij spreekt zoveel over de NPB dat ik daar op reageer.
als jij zoveel had gesproken over het bestaan van sinterklaas had ik daar op gereageert.

80% van jou posts heb je het over de heilige NPB en hun geniale mensen, als mensen daarop reageren dan betekend dat niet dat iemand er iets tegen heeft!
Anders had ik toch wel een post gemaakt en wat topics omhoog gehaald!

Dus houd nou eens op met het idee te verspreiden dat ik iets tegen de NPB heb.
Serieus. het maakt me geen reet uit hoe je dit interpreteerd en of je denkt dat ik uit me nek lul! maar zeg er nog 1 ding over en dan zijn wij uitgepraat!

Goeiemoggel kerel,...last van ochtendhumeur?
Ik vind dat ik in mijn log mag schrijven wat ik zelf wil...daarbij zal ik overigens nooit bewust andere mensen willen kwetsen. Maar tjonge...tis me gelukt om Champ pissig te krijgen :p...mag ik dat als een eer beschouwen? ;)

Maar omdat ik het wel leuk vind om zo nu en dan eens wat met je dom te lullen, zal ik passen en je niet verder tegen de haren instrijken.
Ik hou rekening met je tere zieltje :D...ik weet dat je net als ik ook maar een gevoelsmens bent ;)

Huggybear

t*ring bro jij bent wel bruut sterk...eigen kracht of deze Huggy?

I have found huggy!

huggy.jpg

t*ring bro jij bent wel bruut sterk...eigen kracht of deze Huggy?

I have found huggy!

huggy.jpg

Hahaha...thnx bro...maar ik ben slechts een oude, dikke beer die maar één kunstje redelijk beheerst: bankdrukken...aan de rest heb ik ook eens gesnuffeld, maar daar ben ik toch te lazy voor ;).

Overigens ben ik proud member of the DBB naturals...m.a.w. alles op Eigen Kracht, Puur Natuur...wat "toverdrank" betreft is mijn principe: toen niet, nu niet, nooit niet!

Maar genoeg over mij...hoe zit het met jezelf?

hahahah.. die foto lijkt wel verdomt veel hoor! hoe kan je nu nog ontkennen terwijl er gewoon foto's van zijn

Terug
Naar boven