pouwerpaxck
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 23
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 125kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
René al een tijdje niet meer gesproken of gezien hoe is het met huggy Ik had gehoopt je nog eens te zien in landgraaf (UPSTAIRS)
gr fr

Wat een verhaal man, ik kom niet meer bij hier haha.
Op mijn zwaarst woog ik 132kg, wel altijd erg actief met mountainbiken en zo en hardlopen, bij de meeste fietsen gingen idd de spaken van het achterwiel kapot en ook twee keer een gebroken ketting.
Je hebt ook speciale mountainbikes voor the big boy's zoals de Be One Axigon, die hebben het spul wat meer gericht op de "heavy" user.
.
.Wat drukte je toen je voor het eerst ging bankdrukken?![]()
) en dat dat net niet lukte.
Ik word gewoon Wereldkampioen in de Master 3 klasse...nog effies 19 jaar blijven volhouden 
Vanaf welke leeftijd ben je wel echt serieus gaan trainen dan?
Van 1989-1994 getraind (zelfs wat SM gedaan, maar het ontbrak me aan snelheid
)...toen meer dan 10 jaar geen sportschool meer gezien en in 2003 bij Paul Smeets (niet familie van Leon) in Hoensbroek gaan trainen, in eerste instantie fitness, maar het bloed kruipt niet waar het gaan kan
. Maar leeftijd zegt niet zoveel over kracht...ik ben nu sterker dan pakweg 10 of 20 jaar geleden...het is nu de kunst (zoals ik alreeds vaker zeg) om heel te blijven en gewoon volhouden
.Hoi Frans,
Zondag was ik bij het NK PL in Cuijk en ik zal donderdag- of vrijdagmorgen gaan trainen bij Haefland, ze hebben op ons werk weer de middagdienst ingevoerd. Ik denk dat we ons na het NK BD (14 maart) pas weer zullen zien
ok en jammer van de middagdienst![]()

.
. Het probleem met een te strak shirt is dat je makkelijker meer kilo's kunt drukken, maar moeite hebt om je borst te raken...met een wijder shirt kom je goed op de borst, maar scheelt weer de nodige kilo's. Hij heeft nog contact opgenomen met Titan en hij laat een shirt op maat maken. Toen hij zijn BDW doorgaf zei de contactpersoon van Titan dat Ruud makkelijk in een 54 moest passen.
.Training 1/3 bij Leon Smeets
Pff...was pas 23.30 thuis
Bench Press: 20x20, 2x8x70, 5x100, 5x130 en 3x160 (raw)
Shirt aan: 3x200, 1x220, 1x225 (net niet op mijn borst) nog eens 1x225 wel op de borst, mooie beurt waarbij het shirt niet echt "laag" zat, maar hoog waardoor de werking van het shirt minder is. Als het shirt flink omlaag getrokken wordt zit er nog wel wat meer in. Leon vond het echter welletjes en was van mening dat ik op 14 maart maar eens flink moest pieken en mijn gretigheid voor die dag moest bewaren.
Eerlijk gezegd was ik opgelucht, want ik had wat last van mijn onderrug (door de ongewende handelingen met het laden en vangen op het NK PL) en niet optimaal fit.
Nu ik met 225kg ben onder gekomen zal dat hoogst waarschijnlijk mijn openingsbeurt worden.
En afhankelijk van hoe e.e.a. zal gaan bepalen we dan de volgende beurten. B.v. 230-235 of 232.5 -240...in elk geval hoop ik tussen 230 en 240 ergens te eindigen.
Vervolgens Close Grip Bench Press gedaan: 5x5x120kg
En afgesloten met Wide Grip & Close Grip Pulldown Front.
Met Ruud was het gisteren hilarisch...hij moest 3 verschillende shirts proberen en eigenlijk is er geen één shirt bij wat optimaal zit...of het is te strak(58) of het zit te los(60). Hij is nog naar huis moeten rijden om zijn maat 60 te halen, omdat hij die niet bij zich had. Het probleem met een te strak shirt is dat je makkelijker meer kilo's kunt drukken, maar moeite hebt om je borst te raken...met een wijder shirt kom je goed op de borst, maar scheelt weer de nodige kilo's. Hij heeft nog contact opgenomen met Titan en hij laat een shirt op maat maken. Toen hij zijn BDW doorgaf zei de contactpersoon van Titan dat Ruud makkelijk in een 54 moest passen.
Toen Ruud echter zijn lichaamsafmetingen doorgaf (vooral zijn armomvang) schrok die contactpersoon. En dat is het probleem wat Ruud heeft...hij heeft de kracht van een powerlifter maar meer het postuur van een bodybuilder...een soort powerbuilder en daar zijn benchshirts blijkbaar niet op berekend. Vanaf donderdag gaat hij naar een congres in de V.S. ergens in New Orleans en zal niet meer (of niet fatsoenlijk) kunnen trainen.
Niet echt optimaal als voorbereiding maar het is niet anders.
Hoe dan ook, het beloofd een spannend NK te worden, want Badal Djindra vertelde ons zondag op het NK PL dat hij er ook helemaal klaar voor is.
We zullen het zien op 14 maart in Woerden.

Nu nog gewicht verliezen?
Is dat wel slim met het zicht op het NK?
Misschien daarna een beter idee?

.
Stevige bench in ieder geval, 225 als opener!
Ik hoop op een 240 en een in bloedvorm benchende Huggy.![]()
Daarnaast is het deze keer reuze spannend...niet zoals afgelopen jaren, waar bij voorbaat de rangschikking vast stond.
We zullen zien...ik ben in elk geval gretig en wil die 230(+) drukken en sta te popelen![]()
![]()
Daarnaast is het deze keer reuze spannend...niet zoals afgelopen jaren, waar bij voorbaat de rangschikking vast stond.
Als de wedstrijd raw zou plaatvinden zou ik "mijn geld" zetten op Ruud, maar nu Ruud problemen heeft met zijn shirts is alles mogelijk!![]()
GVD Huggy, als ik lang genoeg leef kom ik kijken!Ik word gewoon Wereldkampioen in de Master 3 klasse...nog effies 19 jaar blijven volhouden![]()

Als ik zo die logs volg krijg ik de indruk dat Ruud Raw nog meer drukt dan de meesten met shirt in zijn klasse. Dus zou toch niet zo'n punt moeten worden voor hem om te winnen.
.Geeft toch vertrouwen een 225 als opener. Ik ben benieuwd.

GVD Huggy, als ik lang genoeg leef kom ik kijken!
Maar eers kom ik de 14de kijken hoe je een nieuw pr neerzet!![]()
.
Ik ben naar een concert geweest van BB King toen hij 80 jaar werd, en BB weegt denk ik wel 180kg, dus niet alle dikkerds gaan vroeg dood.
Weinig stress en veel plezier in je leven, dat is het belangrijkste.
Oh ja, en flink kunnen bankdrukken natuurlijk.![]()
Als weinig stress, plezier in het leven en flink kunnen bankdrukken de vereisten zijn om 80 te halen, dan zit het verder wel goed met me en hoef ik me geen zorgen te maken
.