XXL Nutrition

Benchpresslog from lazy huggybear

Als ze hem vandaag of morgen maar niet "aanboren" als alternatieve energiebron, onze Huggy! :roflol:

Bovendien hoef je maar 60 te worden voor masters 3 toch:P?

Masters 5 is 80. ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.925
door je zuinige omgang met energie hou je vast genoeg over om de 80 te halen :)

:roflol:

Het probleem wat ik heb is dat als ik niet voldoende beweeg ik aankom.
Een voorbeeld...ik heb 10 jaar lang in Keulen (DL) op de luchthaven gewerkt. Toen ik daar begon woog ik zo'n 140kg.
In het begin laten ze daar "nieuwelingen" altijd vrachtcontainers met de hand lossen. In deze containers kon ik niet rechtstaan, en als je zo'n container vol met postzakken moet leegmaken is dat behoorlijk intensief.
Ik viel in 2 maanden tijd zo'n 20kg af :eek:

Nog een leuke anekdote...Het moest ook nog eens vrij snel gaan...goed ik was niet zo snel, dus pakte ik gewoon twee zakken tegelijk en smeet die op een band waardoor ik de rest kon bijhouden.
Desondanks vond een voorman dat ik te traag was...hij kwam naast me staan in de container en riep tegen me: sneller, sneller, sneller...het was overigens maar een klein mannetje van een kilo of 60.
Hij wilde laten zien hoe het moest en wilde een postzak tillen, hij brak zowat over, ik nam die zak over en smeet de zak naar buiten, de voorman vloog echter mee want zijn handen waren op een of andere manier verstrikt geraakt in de grepen van die zak.
Géén last meer gehad van die vent ;).

Vervolgens kwam ik terecht bij een grote weegschaal en werd ik ingezet als trekezel...ik moest de karren (zo'n 500kg gemiddeld per stuk) met vracht over de weegschaal trekken.
Ook dat ging op tijd...snel een kar los maken van de anderen en over de weegschaal trekken...ik bedacht een nieuw systeem...ik maakte niets los, trok gewoon die sliert karren over de weegschaal :D
Wie niet snel is, moet slim zijn ;)

Ik kreeg toen een vast contract, en bij het salaris ook eetbonnen van de cantine...je kreeg er alles...pizza's, shoarma, friet, schnitzels enz...behalve de gezonde hap, daar hadden ze destijds nog niet van gehoord. Tevens werd ik "bevorderd" tot uitweger en hoefde nauwelijks van mijn plaats te komen en alleen maar van de binnenkomende en uitgaande karren de gewichten en de bestemming in een pc in te geven en een label uit te printen...het trekken van die karren ging nu met een wagentje...geen beweging meer en vet eten...resultaat? Binnen een jaar woog ik ruim 160kg :o

Laatst bewerkt:
Jij altijd met je anecdotes! :thumb:

• #2.927
:roflol: wat een baantjes huggy! (niet zo gek trouwens dat je rug het begeven heeft!)

Vervolgens kwam ik terecht bij een grote weegschaal en werd ik ingezet als trekezel...ik moest de karren (zo'n 500kg gemiddeld per stuk) met vracht over de weegschaal trekken.
Ook dat ging op tijd...snel een kar los maken van de anderen en over de weegschaal trekken...ik bedacht een nieuw systeem...ik maakte niets los, trok gewoon die sliert karren over de weegschaal :D
Wie niet snel is, moet slim zijn ;)

Zo herkenbaar dit. Al was het bij mij karren vol met drank. Ze moesten naar andere kant van het perron gebracht worden, maar heftruck chauffeur was met lunch. Heb toen in me eentje 20 karren in 1x geduwd. Overreed bijna zo'n klein oud kreupel perron opzichtertje heheh :D

Altijd leuk dat soort dingen. Zie je mensen kijken alsof je gek bent ofzo hehe.

• #2.932
:roflol: wat een baantjes huggy! (niet zo gek trouwens dat je rug het begeven heeft!)

Yep, voor mijn rug zal het niet zo goed geweest zijn.
Van te voren had ik het beter...ik werkte toen op de post- & archiefafdeling van de Algemene Inspectie Dienst voor Landbouw & Visserij (destijds in Kerkrade). Maar helaas kreeg ik daar steeds maar tijdelijke contracten en was het salaris vrij bescheiden.
Toen een kennis me vertelde dat je in DL beduidend meer kon verdienen, maar wel hard moest werken, hard ik daar wel oor naar.
Als je 20 bent denk je dat je het eeuwige leven hebt en sta je er niet echt bij stil of lichamelijk zwaar werk goed voor je rug is...
Ik heb daar 10 jaar lang met plezier gewerkt, en toen ging de tent dicht :(. We zaten daar met allerlei nationaliteiten, het was zwaar werk en alleen maar nachtdienst. Meningsverschillen werden onder elkaar als echte "gentlemen" opgelost en menigeen liep er dan ook wel eens met een blauw oog rond :D. Ik moet zeggen dat ik er altijd vrij ongeschonden van afgekomen ben...mijn postuur maakte blijkbaar indruk (alhoewel ik voor de rest net zo gevaarlijk was als een koalabeer) ;)

Ik heb twee keer een "handgemeen" gehad...kort, maar krachtig.
De eerste keer kwam doordat een jongeman van allochtoonse afkomst nogal "speels" was...hij deed worstelen en zag er vrij sterk uit.
Ik deed in die tijd aan Strongman en dat had zich vrij snel rondgesproken.
Die jongen deed me steeds uitdagen, maar ik ging er niet op in (een vermeden gevecht is een gewonnen gevecht). Maar op een bepaald ogenblik kwam ik in de kantine om een kopje warme chocomel te drinken.
Hij was er ook...hij kwam op me af en vroeg wanneer we het nu eens eindelijk onder ons zouden uitmaken wie er nu de "sterkste" was.
Ik zei toen: Du, denn der klügere gibt nach...(vrij vertaald: jij je gelijk, ik mijn rust). Hij riep toen waar iedereen bij stond dat ik angst voor hem had en om dat te bewijzen sloeg hij mijn kopje chocomel tegen me aan. De hele kantine lachte...ik zag toen nog slechts één ding en dat was de kleur rood :mad:...ik greep hem bij zijn lurven (waar die ook mogen zitten) en smeet hem letterlijk door een gipsen wand :eek:
Oeps...effies Apeldoorn bellen ;)
Ik was erg geschrokken van mijn eigen woedeuitbarsting, en ze dreigden me toen te ontslaan...maar die jongen was zo sportief door kenbaar te maken dat hij was begonnen en is op een zaterdag de gipsenwand komen herstellen...daarna waren we de beste vrienden!:)

De tweede keer - een tijdje later - was er een nieuweling, die overal rond bazuinde dat hij een karatemeester was (en warempel, hij had alle afleveringen van Karate Kid op T.V. gezien ;)). En weer was ik ongewild het "slachtoffer". Ze hadden hem voor me gewaarschuwd en hij wilde het eens effies anders aanpakken...hij sprong op een tafel, schreeuwde als een soort tarzan, blijkbaar is dat nodig om de tegenstander te intimideren (ik vond het eerder lachwekkend), maakte een sprong en wilde mij (ik woog 160kg en hij wellicht maar 60) omver springen :eek:.
Mja...het verliep nogal teleurstellend voor hem...ik zettte een stap opzij ving hem op, smeet hem op de grond en liet me op hem vallen en hield hem stevig beet in een houdgreep.

Sindsdien heb ik nooit meer van iemand last gehad...tegen nieuwelingen werd altijd gezegd:"laat die dikke hollander maar met rust, want als hij kwaad wordt smijt hij je door een muur of laat zich op je vallen" :roflol:

Laatst bewerkt:
Hahaha, wat een verhaal weer! Briljant!

Jij racist! :mad:

Haha mooie story Huggy, nobody messes with Koalas!

Lichtweights moeten niet tegen grizzly's aanspringen:p

Keep 'm comin' Huggy! :roflol:

auwaiya huggy jij moet bij "Candlelight" gaan solliciteren niemand kan van die verhaaltjes vertellen zoals jij.:laugh:

Wat een prachtige verhalen, Huggy!

Je doet me denken aan mijn oude schoolmeester op de basisschool die zo goed geschiedenis kon vertellen: alleen deze verhalen zijn nog humorvol ook, haha. :D

En ik weet zeker dat jij nog geen vlieg kwaad doet, hoor ...

• #2.939
Wat een prachtige verhalen, Huggy!

Je doet me denken aan mijn oude schoolmeester op de basisschool die zo goed geschiedenis kon vertellen: alleen deze verhalen zijn nog humorvol ook, haha. :D

En ik weet zeker dat jij nog geen vlieg kwaad doet, hoor ...

Ik doe inderdaad geen vlieg kwaad...en laat echt vaak over me heen lopen, maar ergens is er natuurlijk een grens!

Maaaaaaaaaaaaaaaaar...tis ook eens een keer minder "heldhaftig" geweest! Ik heb ook al eens een keer "eieren voor mijn geld gekozen".
Ik was met een collega in de Helipoort in Maastricht aan de Maas...een soort bruine kroeg waar ook veel jongens en meisjes van het kamp kwamen (vinkenslag)...heel gezellige en gastvrije mensen!
Maar je moet geen ruzie met ze krijgen!
Ik stond aan de bar en had te diep in het glaasje gekeken, en normaal gesproken ben ik dan heel erg ontspannen en vrolijk, maar niet die dag...kweenie meer waarom...wellicht had ik een blauwtje gelopen bij een of andere plaatselijke schoonheid, weet het echt niet meer ;)
Kwam een of andere Sjeng op me af en zei: "Weet jij op wie je lijkt?
Je lijkt op een beroemdheid...op holle bolle Gijs van de Efteling, alleen roep jij bier hier, bier hier i.p.v. papier hier"!
Achteraf gezien was het om te lachen, maar op dat moment kon ik het niet zo goed hebben.
Het was een tamelijk klein ventje, en ik zei tegen hem: "en jij bent zeker één van de zeven dwergen"?
Dat kon hij weer niet zo goed tegen...van het een kwam het ander en het werd van kwaad tot erger...hij dreigde mij met een flink pak slaag.
Ik zei toen tegen hem: "daar moeten geen halve haantjes voor komen, maar echte mannen"! En zei vervolgens: jij en het hele kamp kan komen, krijgen jullie ze eens gereten van ééntje uit Kerkrade! (pff...ik kon nauwelijks nog op mijn benen staan :o).
Vervolgens liep de dwerg kwaad weg...ik was hem alweer vergeten...totdat het opeens verstomde in de bar, stoelen aan de kant schoven en er angstige blikken naar de deur gingen...de barman atttendeerde mij er ook op...ik keek naar de deur...en was meteen nuchter...waar hij ze vandaag gehaald had weet ik niet, maar het waren een man of 10...en allemaal kerels die zo in de 125+ klasse op het powerliftplankier kunnen meedoen.
Pff...ik weet niet of het aan de temperatuur in de kroeg lag, maar opeens begon ik erg te zweten :zweet:

Dwergmans kwam heel triomfantelijk op me af en zei:...kijk eens ik heb paar familieleden en vrienden gehaald...had je nog wat, holle bolle gijs?
Ik heb toen aan de klepel van de bel getrokken die er bij de bar hing, en riep: "Biertje voor die jongens daar bij de deur!"
Het liep uiteindelijk met een sisser af...dit had ik nooit kunnen winnen...toen we gezamenlijk naar buiten liepen, maakte dwergmans de kofferbak van zijn auto open en liet me een stapel honkbalknuppels zien. Hij zei toen: je mag van geluk spreken dat het zo voor je afgelopen is, anders was je visvoer geweest voor de vissen in de Maas hier, hadden die lieve diertjes ook nog eens een goede dag!"
Pfff...was ik effies blij dat ik een helder moment had gehad...want ik ben liever een levende lafaard, dan een dode held :o ;)

Damn, dat valt me tegen Huggy...
Gij goat toch nie lope voor ne poar kamperkes..? ;)

:jk:
Live to fight another day Huggy! :thumb:

Terug
Naar boven