- Waardering
- 3.152
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 150kg
Jongens, ik ben echt ontroerd van de animo voor een rawwedstrijd, het is gewoon overweldigend! Pff...ik hoop niet dat iemand van het bestuur mijn log lees, want ik heb het idee dat ik me een beetje belachelijk zit te maken
"Meer" rawwedstrijden organiseren?, terwijl we de 2 rawwedstrijden van dit seizoen al hebben moeten annuleren wegens te weinig deelname.
Zucht...ik laat het hier voorlopig bij...eens kijken wat het bestuur ervan vind.
Ander thema...laatste training voor het NK...
Mja...het is een vast ritueel geworden dat mijn laatste training voor een wedstrijd nooit zo denderend is, en dat was nu ook niet veel anders
BD: 20x20, 2x8x70, 5x100, 5x130 en 3x160 alles raw en paused bench...
Shirt aan...om nog eens effies die 225 op mijn borst te leggen.
3x200kg met blok...blok weg 1x225 (tot 2cm van mijn borst) nog eens 1x225 (weer tot 2 cm van mijn borst)...pfff...1x230...op mijn borst maar met het uitdrukken een behoorlijke pijnscheut in mijn kuitspier (ouwe blessure) waardoor ik het been helemaal naar voren schoof en de halter te zeer naar achteren drukte...pfff...op eigen verzoek (gezeurd totdat ik mijn zin kreeg) oude shirt aan...ging ook niet echt veel beter...2x1x225...en maar gestopt...we zien het zondag verder wel.
Training afgesloten met wat Latt Pull Down en natuurlijk een peptalk van Leon om me vertrouwen in te boezemen voor a.s. zondag
.
Goed...hoe staan we ervoor...de rawkracht is optimaal...geen problemen...nieuw shirt zit behoorlijk strak...ik zal 225 moeten laden om te beginnen...dat betekend risico's nemen...het wordt spannend...ik heb zo'n beetje het idee dat dit NK het NK van alles of niets wordt in de 125+ klasse...er kunnen zomaar records sneuvelen, er kunnen ook zomaar mensen uitbommen...alles is mogelijk
.
"Meer" rawwedstrijden organiseren?, terwijl we de 2 rawwedstrijden van dit seizoen al hebben moeten annuleren wegens te weinig deelname.Zucht...ik laat het hier voorlopig bij...eens kijken wat het bestuur ervan vind.
Ander thema...laatste training voor het NK...
Mja...het is een vast ritueel geworden dat mijn laatste training voor een wedstrijd nooit zo denderend is, en dat was nu ook niet veel anders

BD: 20x20, 2x8x70, 5x100, 5x130 en 3x160 alles raw en paused bench...
Shirt aan...om nog eens effies die 225 op mijn borst te leggen.
3x200kg met blok...blok weg 1x225 (tot 2cm van mijn borst) nog eens 1x225 (weer tot 2 cm van mijn borst)...pfff...1x230...op mijn borst maar met het uitdrukken een behoorlijke pijnscheut in mijn kuitspier (ouwe blessure) waardoor ik het been helemaal naar voren schoof en de halter te zeer naar achteren drukte...pfff...op eigen verzoek (gezeurd totdat ik mijn zin kreeg) oude shirt aan...ging ook niet echt veel beter...2x1x225...en maar gestopt...we zien het zondag verder wel.
Training afgesloten met wat Latt Pull Down en natuurlijk een peptalk van Leon om me vertrouwen in te boezemen voor a.s. zondag
.Goed...hoe staan we ervoor...de rawkracht is optimaal...geen problemen...nieuw shirt zit behoorlijk strak...ik zal 225 moeten laden om te beginnen...dat betekend risico's nemen...het wordt spannend...ik heb zo'n beetje het idee dat dit NK het NK van alles of niets wordt in de 125+ klasse...er kunnen zomaar records sneuvelen, er kunnen ook zomaar mensen uitbommen...alles is mogelijk
.