XXL Nutrition

Benchpresslog from lazy huggybear

Hummer, jij komt dus ook naar die wedstrijd zondag? Krijg ik zowel huggy als hummer te zien, de 2 ehm 'grootste' members zo'n beetje van dit forum?
Ik ben gewoon een klein, dik ectomorphje hoor. :D
Ik houd wat veel vocht vast, that's all! :rolleyes:

succes huggy! Dat katana shirt wat je toen een x had gebruik je die nooit meer?

good luck

Ik zal voor jullie verschijnen in gezelschap van een kleinere man met een hoge bench :P Lijkt me zeker leuk om jullie te ontmoeten! Het is komende zondag in Woerden toch, zoals op de site staat?

Op verzoek neem ik wat kamperts mee zodat je extra gemotiveerd bent:windup:;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.046
succes huggy! Dat katana shirt wat je toen een x had gebruik je die nooit meer?

Nee, die Katana heeft Ruud nu...het was niet "mijn ding"...ik vond het persoonlijk geen prettig shirt. Ik vind Inzer "gebruiksvriendelijker"...maar dat is puur een persoonlijke kwestie.

---------- Toegevoegd om 19:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:26 ----------

Thnx Frans! :)

---------- Toegevoegd om 19:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:27 ----------

Ik zal voor jullie verschijnen in gezelschap van een kleinere man met een hoge bench :P Lijkt me zeker leuk om jullie te ontmoeten! Het is komende zondag in Woerden toch, zoals op de site staat?

Het is inderdaad in Woerden kortbij Utrecht :).

---------- Toegevoegd om 19:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:28 ----------

Op verzoek neem ik wat kamperts mee zodat je extra gemotiveerd bent:windup:;)

Niet te veel, anders "knijp" ik hem weer ;)

• #3.049
Ielja Strik en Joanne Schaeffer hebben beiden aangegeven dat ze willen gaan voor een nieuw wereldrecord tijdens het NK BD :eek:

Het WR in de -90 staat nog altijd op naam van Ielja met 182,5kg
Het WR in de +90 staat bij de masters op naam van Joanne met 200,5 kg (single-lift) en bij de senioren op naam van Hildeborg Hugdal met 201,5kg (three-lift).

P.S. single-lift is tijdens een benchpress only wedstrijd.
Three-lift is benchpress tijdens een powerlift wedstrijd (waarnaast er dus ook nog SQ & DL gedaan wordt).

Laatst bewerkt:
Nog meer spijt dat ik niet aanwezig zal zijn :(

Hij is fijn, en bedankt he!

Ik ga morgen waarschijnlijk een nieuw shirt kopen, dus ben benieuwd hoe lang het nog duurt voor ik onze weddenschap win René ;)

René bedankt voor de hulp !
Zie je zondag.

• #3.055
hee huggy,

succes zondag! ;)
en ik kom er ook naartoe:D

• #3.058
Ik ga morgen waarschijnlijk een nieuw shirt kopen, dus ben benieuwd hoe lang het nog duurt voor ik onze weddenschap win René ;)

Zozozo...een nieuw shirt...heb je al een of ander magisch shirt op het oog ;)...laat me raden een titan shirt?

---------- Toegevoegd om 20:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:20 ----------

hee huggy,

succes zondag! ;)
en ik kom er ook naartoe:D

Hoi Junior!

Leuk dat jullie komen...met zoveel support kan het nauwelijks nog mis gaan ;)
Het beloofd in elk geval een zeer spannend NK te worden!

• #3.059
Wellicht interessant om te weten...

In de 125+ klasse staat bij de senioren het NL record BD single-lift op naam van Siem Wulfse met 255kg.
Bij de Masters (40+) ook op zijn naam met nog altijd 245kg èn deze prestaties waren raw :eek: en stammen alweer uit de jaren 80.

Bij de three-lift (powerliften) staat het zelfs nog hoger (wat zelden voorkomt) op naam van Mark Neele met maar liefst 265kg :eek:

Om een record te breken zal het volgende moeten gebeuren zullen oude records minstens met 1 kg verbeterd moeten worden.

Dus zal er voor bij de senioren 256 en bij de masters 246 getild moeten worden ;)

Zozozo...een nieuw shirt...heb je al een of ander magisch shirt op het oog ;)...laat me raden een titan shirt?

---------- Toegevoegd om 20:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:20 ----------

Hoi Junior!

Leuk dat jullie komen...met zoveel support kan het nauwelijks nog mis gaan ;)
Het beloofd in elk geval een zeer spannend NK te worden!

ja wordt wel leuk denk ik :D nu ken ik iemand die meedoet he xD eerst nooit dus dit is wel leuk ;)

Terug
Naar boven