XXL Nutrition

Benchpresslog from lazy huggybear

falstyr houdt wel van een kuurtje bij het powerliften? :D

:roflol: Lees eerst maar eens de reglementen van Powerlifting Holland, of dacht je soms omdat er geen dopingcontrole is het verder een zooitje ongeregelden zijn die verder geen regels hebben?
Maar je hebt gelijk...jouw profiel matcht beter bij Powerlifting Holland ;)

---------- Toegevoegd om 13:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:35 ----------

O.K. ben benieuwd, maar ik verwacht Titan :p

Nou maak je me benieuwd René, waarom verwacht je Titan?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.084
Gewoon voor iedere wedstrijd elke atleet een spuit in de reet duwen en een snuifje coke laten nemen, ben je van alle gezeik af.
Gelijke monniken, gelijke kappen, transparantie ten top.

:rolleyes:

Jammer dat we niet in Utopia leven en iedereen zo eerlijk is als moeder Theresa, maar that's life! Topsport is niet eerlijk en dat zal het ook nooit worden.

Haal er gewoon het maximale uit en kijk vooral niet teveel naar anderen, want er is altijd iemand die slimmer is dan de rest..
Voor het geval je wilt winnen, dan kun je beter zorgen dat jij diegene bent..

Ik beschouw me niet als topsporter en dat ben ik ook niet!
Maar je hebt gelijk...topsport is niet eerlijk.
Maar ik heb bepaalde principes en die verloochen ik niet...ene daarvan is fairness. Ik heb bewust bepaalde keuzes gemaakt en ben geen topper geworden...so be it...ik kan wel iedere morgen met een zuiver geweten in de spiegel kijken, en dat is voor mij nog altijd het belangrijkste.
Verder probeer ik op mijn manier het maximale eruit te halen en wat ik doe, doe ik met plezier, en inderdaad niet teveel naar anderen kijken :).

---------- Toegevoegd om 13:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:43 ----------

Nou maak je me benieuwd René, waarom verwacht je Titan?

Omdat je als je Inzer wilt hebben het zult moeten kopen bij Henk Keizer of zult moeten bestellen in de V.S.
Titan heeft meerdere "dealers" o.a. in Tjechië, maar ook in Duitsland en België.

Daarnaast meent iedereen dat je alleen nog maar in een Titan Super Katana kilo's kunt drukken (ik heb zelf ook een korte affaire gehad met de Super Katana ;)).
Vergeet echter niet dat er nog altijd wereldrecords gedrukt worden in een Inzer! Ik ben inmiddels een echte verstokte Inzerfan ;)

• Like
Waarderingen: TGA
Ik ga ook naar Henk Keizer :D En ja ik ga daar ook trainen vandaag ;)

• #3.086
Ik zeg niet dat het een zooitje ongeregeld is. Ik zeg dat ze niet zo lopen te miepen met dit wel en dat niet. Het is gewoon alles of niets.

Hoe wil je dat nu weten...heb je je serieus verdiept in hun reglement?
Je praat alsof je jarenlang ervaring hebt met Powerlifting Holland en al veel wedstrijden bij hen hebt meegedaan :rolleyes:...ik vermoed eerder dat je iets beweerd omdat "anderen" dat beweren die zelf wel de klok hebben horen luiden, maar niet weten waar de klepel hangt ;)

Hoe wil je dat nu weten...heb je je serieus verdiept in hun reglement?
Je praat alsof je jarenlang ervaring hebt met Powerlifting Holland en al veel wedstrijden bij hen hebt meegedaan :rolleyes:...ik vermoed eerder dat je iets beweerd omdat "anderen" dat beweren die zelf wel de klok hebben horen luiden, maar niet weten waar de klepel hangt ;)

Nope heb gisteren hele avond besteed om hun website door te spitten. Geen eigen ervaringen, maar wel alles gelezen wat er te vinden is en daar me mening/visie op gebaseerd.

• #3.088
Ik ga ook naar Henk Keizer :D En ja ik ga daar ook trainen vandaag ;)

Wauw...nu ben ik toch wel onder de indruk!
Zijn sportschool - Spartacus - is legendarisch.
Mag ik ietsiepietsie jaloers zijn? ;)
Henk is één van de beste powerliftcoaches die we in NL hebben, een schat aan deskundigheid en ervaring! En heeft zelf ook niet onverdienstelijk getild.
En er hebben altijd toppers getraind (nog altijd overigens, kijk maar naar Pjotr v/d Hoek).
Er waren vroeger maar 3 verenigingen in NL die echt "telden"...en dat was Spartacus, SSS Alkmaar en Atlas...uit hun "stal" kwamen de toppers (niet te verwarren met die relnichten Geer & Goor ;)).

Ben benieuwd wat Henk je adviseerd...hij verkoopt zowel Titan als Inzer.
Ik weet zeker dat hij je een eerlijk advies zal geven.

Pjotr v/d Hoek, Rob v/d Tak trainen idd aantal echt goed. Ik ga daar ook heen op advies van iemand die Henk Keizer persoonlijk kent en die heeft mij ook verteld dat ik sowieso een eerlijke mening zal krijgen daar ;) Je hoort mijn 'verslag' van mijn training vast Zondag wel ;) en anders lees je het wel in mijn log :D Als het bevalt ga ik er zeker vaker trainen!

• #3.090
Pjotr v/d Hoek, Rob v/d Tak trainen idd aantal echt goed. Ik ga daar ook heen op advies van iemand die Henk Keizer persoonlijk kent en die heeft mij ook verteld dat ik sowieso een eerlijke mening zal krijgen daar ;) Je hoort mijn 'verslag' van mijn training vast Zondag wel ;) en anders lees je het wel in mijn log :D Als het bevalt ga ik er zeker vaker trainen!

Het is mooi dat er bij Henk plaats is voor powerlifters van zowel de NPB (Pjotr v/d Hoek) als Powerlifting Holland (Rob v/d Tak), en zo zou het eigenlijk ook moeten zijn.
Allemaal hebben we liefde voor de krachtsport, alleen zitten we bij een andere club met andere spelregels.

Ik ben benieuwd hoe het zal gaan :)
Suc6

Komen er nog ergens foto's en/of filmpjes van zondag online te staan?

• #3.092
Nope heb gisteren hele avond besteed om hun website door te spitten. Geen eigen ervaringen, maar wel alles gelezen wat er te vinden is en daar me mening/visie op gebaseerd.

Prima, desondanks is je mening/visie puur op theorie gebaseerd en heb je nog altijd geen praktijkervaring met welke bond dan ook.
Hou er rekening mee dat er bij powerliften strengere regels gelden dan bij een StrongMan wedstrijd.
Daarom is het verstandig van je dat je aan de beginnerswedstrijd van de NPB meedoet...merk je meteen of het wat voor je is :).

---------- Toegevoegd om 17:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:12 ----------

Komen er nog ergens foto's en/of filmpjes van zondag online te staan?

Denk het wel...maar weet niet binnen welke termijn :o.

Succes zondag Huggy!
I will be cheering for you, in my mind.

Ik moet zeggen dat PL holland gewoon minder selectief is mbt dopingcontroles. Het is niet voor niks uit onvrede over de vriendjespolitiek bij de NPB opgericht. Ze hanteren alsnog IPF regels mbt squatten, multiply gear mag nog steeds niet, het wezenlijke verschil zijn de dopingcontroles, en de echte fairness. NPB staat er toch om bekend, dat je als nieuwkomer gelijk in een potje mag pissen. Want ik vind het toch wel vreemd, dat mensen zoals Strik nooit positief bevonden zijn.. terwijl die toch echt geen natural is.

Ik moet zeggen dat PL holland gewoon minder selectief is mbt dopingcontroles. Het is niet voor niks uit onvrede over de vriendjespolitiek bij de NPB opgericht. Ze hanteren alsnog IPF regels mbt squatten, multiply gear mag nog steeds niet, het wezenlijke verschil zijn de dopingcontroles, en de echte fairness. NPB staat er toch om bekend, dat je als nieuwkomer gelijk in een potje mag pissen. Want ik vind het toch wel vreemd, dat mensen zoals Strik nooit positief bevonden zijn.. terwijl die toch echt geen natural is.

Inderdaad ik twijfel ook niet of zij natural is of niet, ze is het gewoon simpelweg niet. :p
Heb je weleens haar kuiten gezien in het echt? ****ING massief.. :eek:

Ach ja.. dat gezeik over doping, iedereen moet het lekker zelf weten. 1000 totaal is altijd netjes, naturel of kuur.

En daarbij Muggy. De hele NPB zit vol met doping, er zijn er genoeg waar ik me hand voor in het vuur durf te steken dat ze WEL gebruiken, en jullie controleren wel heel selectief/streng.

Bij Powerlifting Holland heb je dat gezeik neit. Niemand wordt gecontroleerd, alleen de lifts tellen.

wat een gelul, hoop dat je het niet over mij hebt want word een beetje kotsziek van mensen die als je eenmaal jaren getraind hebt en veel lift zeggen dat je gebruikt. ja er word streng gecontroleerd en daar ben ik er 1 van heb sinds ik begonnen ben al zeker meer dan 60 controles gehad.

tevens mij records Huggy zet ik op NKs EKs en WKs, dus niet op wedstrijden die geen controle hebben.

---------- Toegevoegd om 17:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:50 ----------

Het is mooi dat er bij Henk plaats is voor powerlifters van zowel de NPB (Pjotr v/d Hoek) als Powerlifting Holland (Rob v/d Tak), en zo zou het eigenlijk ook moeten zijn.
Allemaal hebben we liefde voor de krachtsport, alleen zitten we bij een andere club met andere spelregels.

Ik ben benieuwd hoe het zal gaan :)
Suc6

Ja wij hebben 1 doel voor het ogen en dat is powerlifting, als iemand kiest voor een bond, dat is zijn keuze en wij kraken elkaar daar niet voor af.
Wel kraken we elkaar af voor andere dingen maar dat hoort erbij:D:D lekker ouwehoeren
Dus trainen we samen en motiveren we elkaar, je hebt gelijk zo hoort het te zijn.

• #3.098

Powerlifting Holland is inderdaad uit onvrede opgericht dat klopt en zal niemand ontkennen. Dat ze alsnog IPF regels hanteren zal Falstyr niet leuk vinden want leg hem maar eens uit waarom een 1 ply shirt wel mag en een 2 ply shirt niet terwijl Powerlifting Holland volgens hem namelijk geen uitzonderingen heeft "over dit mag wel en dit mag niet" :p

Ik vind dat je echt heel erg onnozel doet als je wederom een uitspraak doet als: de NPB staat er toch om bekend dat je als nieuwkomer gelijk in het potje mag pissen...ik herhaal nog één keer, extra voor jou: DE NPB VOERT GEEN DOPINGCONTROLES UIT...EN HEEFT DAAROP OOK GEEN INVLOED! dat doet de dopingautoriteit.
Ik ben overigens een "nieuwkomer" het is mijn 3e seizoen en heb nog nooit een controle gehad.

Het valt me heel erg van je tegen, dat je de NPB zo aanvalt...ik laat me ook niet negatief uit over Powerlifting Holland :(

lol valt wel mee hoor huggy. Voorlopig wil ik eerst RAW respectabele cijfers opbouwen eer ik eens gear gebruik. Tegen die tijd ga ik me wel eens een keer druk maken over multiple ply :P

• #3.100
wat een gelul, hoop dat je het niet over mij hebt want word een beetje kotsziek van mensen die als je eenmaal jaren getraind hebt en veel lift zeggen dat je gebruikt. ja er word streng gecontroleerd en daar ben ik er 1 van heb sinds ik begonnen ben al zeker meer dan 60 controles gehad.

tevens mij records Huggy zet ik op NKs EKs en WKs, dus niet op wedstrijden die geen controle hebben.

---------- Toegevoegd om 17:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:50 ----------

Ja wij hebben 1 doel voor het ogen en dat is powerlifting, als iemand kiest voor een bond, dat is zijn keuze en wij kraken elkaar daar niet voor af.
Wel kraken we elkaar af voor andere dingen maar dat hoort erbij:D:D lekker ouwehoeren
Dus trainen we samen en motiveren we elkaar, je hebt gelijk zo hoort het te zijn.

Ik weet, beste Pjotr, dat jouw records altijd gezet worden op wedstrijden waar dopingcontroles plaatsvinden (en ik doelde uiteraard ook niet op jou...maar wil hier liever geen namen noemen, omdat ik niemand op de tenen wil trappen, die personen waar ik het over had, tillen overigens niet meer voor de NPB of zijn niet meer actief).
Ik heb dan ook geen enkele twijfel aan jouw integriteit! :)
Ik heb groot respect voor je (je bent de sterkste powerlifter van NL), drukt meer dan mij terwijl ik zo'n 60kg zwaarder ben :o en ben je zeer erkentelijk voor je tips en adviezen die je me ook nu weer hebt gegeven :bow:

---------- Toegevoegd om 18:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:06 ----------

lol valt wel mee hoor huggy. Voorlopig wil ik eerst RAW respectabele cijfers opbouwen eer ik eens gear gebruik. Tegen die tijd ga ik me wel eens een keer druk maken over multiple ply :P

Het toond wel aan dat je "verhaal" niet helemaal klopte :p

---------- Toegevoegd om 18:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:07 ----------

Helemaal mee eens! :thumbs:
Iedereen maakt zelf keuzes en is zelf verantwoorderlijk voor zijn doen en laten...laten we elkaar niet afkraken en elkaar respecteren en motiveren :)!

Terug
Naar boven