XXL Nutrition

Benchpresslog from lazy huggybear

Hummer op het springkussen, ik zie het al gebeuren :D:D:D samen met René :D

arm springkussen..

Dan is het idd wel te hopen dat het een heavy duty springkussen is dan... :o

Ik zal wel wat "MRE's" meenemen voor de zekerheid. :D

gaat er niet toevallig iemand uit omg nijmegen naar NK morgen ?
ik heb geen vervoer :@

Ik ga ook naar Henk Keizer :D En ja ik ga daar ook trainen vandaag ;)

Wauw...nu ben ik toch wel onder de indruk!
Zijn sportschool - Spartacus - is legendarisch.
Mag ik ietsiepietsie jaloers zijn? ;)
Henk is één van de beste powerliftcoaches die we in NL hebben, een schat aan deskundigheid en ervaring! En heeft zelf ook niet onverdienstelijk getild.
En er hebben altijd toppers getraind (nog altijd overigens, kijk maar naar Pjotr v/d Hoek).
Er waren vroeger maar 3 verenigingen in NL die echt "telden"...en dat was Spartacus, SSS Alkmaar en Atlas...uit hun "stal" kwamen de toppers (niet te verwarren met die relnichten Geer & Goor ;)).

Ben benieuwd wat Henk je adviseerd...hij verkoopt zowel Titan als Inzer.
Ik weet zeker dat hij je een eerlijk advies zal geven.
Ik [Link niet meer beschikbaar] dat Orson Harms uit terneuzen ook voor Spartacus uit is gekomen op de "second gym competition bench press season 2009-2010"
Ik heb zijn vader Albert gekend.
Aardige, grote, sterke kerel, waar ik enorm tegenop keek vroeger. :bow:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.132
Geen shirt gekocht René, Rage X maatje 42 was echt stukken te klein :P Nu wachten tot de levering van een maar 44. Ik kwam met 100kg net aan door de eerste 10cm van de beweging :P
Mijn signalement:

Blanke man
20 plusser
1.88m lang
85kg
wat langer haar
normale motoriek
grote neus :P

Dus het wordt toch een Inzer?
Rage X is een goed shirt...zoals ik al gisteren heb geschreven, in dat shirt zijn veel wereldrecords gedrukt!

Maar de training zelf was wel leuk?

En wat die neus betreft...zolang je hem niet in andermans zaken steekt, lijkt het me geen probleem ;)

---------- Toegevoegd om 16:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:12 ----------

Ik hoop dat ze nu wel een fatsoenlijke catering hebben, ik vond dat op het NK PL een beetje tegenvallen...ze hadden daar wel een ijskraam, maar had het idee dat de mensen het met "ijs" wel zo'n beetje gehad hadden door de strenge winter ;)

Een soort BBQ -gril of whatever zou niet verkeerd zijn...maar ik neem zelf ook genoeg mee...o.a.:

3L AA-drink (High Energy & Isotone)
1 L chocomelk (de enige echte)
1,5 L spa blauw

1x 500 gram (almhof) volle aarbeien kwark
2 zelfgemaakte milkshakes (250 gram magere kwark, 1/4L melk, 1 maatlepel wheyproteïne.

4 volkoren boterhammen met rosbeef

2 bananen, 500 gram druiven...3 pakjes dextro energy

En volgens mij ben ik nu ook nog iets vergeten...ik krijg morgen me tijd wel om...tis alleen oppassen dat ik niet uit mijn shirt scheur ;)

iig genoeg suiker rene :D

snap soms niet dat huggy niet omvalt van de honger :O

• #3.135
snap soms niet dat huggy niet omvalt van de honger :O

:roflol:...ik heb altijd veel bij me als ik wedstrijd heb...ik kan één ding niet en dat is presteren op een lege maag...ik presteer het beste als ik net 2 borden spaghetti op heb of whatever en met een volle buik ga bankdrukken.
Dan voel ik de energie door me lichaam bruisen.
Het wil overigens niet zeggen dat ik ook daadwerkelijk alles nuttig...maar op de momenten dat ik trek heb, ga ik me dat op zo'n dag niet ontzeggen...daar begin ik maandag mee :).

word je nooit slaperig van al die suiker?
(ik wou zeggen traag maar dan weet ik het antwoord waarsch al :P)

• #3.138
word je nooit slaperig van al die suiker?
(ik wou zeggen traag maar dan weet ik het antwoord waarsch al :P)

:roflol: Ik ben altijd traag en slaperig ;)

Als ik géén suiker binnenkrijg op zo'n wedstrijd neem krijg ik last van het volgende:

• Honger
  • Beven, wankele benen
  • Buikpijn
  • Bleek en koud zweet
  • Hoofdpijn, duizeligheid
  • Slaperigheid, prikkelbaarheid.
Dit zijn symptomen van een suikerpatiënt die een hypoaanval krijgt...desondanks heb ik géén suikerziekte.
Ik vermoed dat "stress" op zo'n moment zorgt voor een daling van mijn suikerspiegel anders kan ik het niet verklaren...door genoeg suiker te nuttigen krijg ik een soort van hyperaanval en dan moet ik eigenlijk net onder de halter liggen...dat zijn dan de momenten dat het heel goed gaat.

sporten op 2 borden spaghettie.... ik heb dan eerst een mega dip als ik veel carbs eet en ben pas weer wakker een 60-90mins later om dan te gaan sporten :P

:roflol: Ik ben altijd traag en slaperig ;)

Als ik géén suiker binnenkrijg op zo'n wedstrijd neem krijg ik last van het volgende:

• Honger
  • Beven, wankele benen
  • Buikpijn
  • Bleek en koud zweet
  • Hoofdpijn, duizeligheid
  • Slaperigheid, prikkelbaarheid.
Dit zijn symptomen van een suikerpatiënt die een hypoaanval krijgt...desondanks heb ik géén suikerziekte.
Ik vermoed dat "stress" op zo'n moment zorgt voor een daling van mijn suikerspiegel anders kan ik het niet verklaren...door genoeg suiker te nuttigen krijg ik een soort van hyperaanval en dan moet ik eigenlijk net onder de halter liggen...dat zijn dan de momenten dat het heel goed gaat.

grappig, ik krijg dit juist als ik teveel (snelle) suiker opheb :) maar als het voor jou werkt... succes morgen, hoop dat je een mooie prestatie gaat neerzetten.

Terug
Naar boven