En ik op de rondbuikigen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dan zul je mij niet over het hoofd zien waarschijnlijk...

Dan zul je mij niet over het hoofd zien waarschijnlijk...
Ik ben dat dikke ectootje dat vol bewondering naar het plankier zit te kijken met een snackje in mijn handje.![]()
Zijn er snackjes, of ben ik op mezelf aangewezen daar..?
Ik ben namelijk de dunne ecto die naar het plankier staat te kijken met een snackje in mijn hand 
Ik ga ook naar Henk KeizerEn ja ik ga daar ook trainen vandaag
![]()
Ik [Link niet meer beschikbaar] dat Orson Harms uit terneuzen ook voor Spartacus uit is gekomen op de "second gym competition bench press season 2009-2010"Wauw...nu ben ik toch wel onder de indruk!
Zijn sportschool - Spartacus - is legendarisch.
Mag ik ietsiepietsie jaloers zijn?
Henk is één van de beste powerliftcoaches die we in NL hebben, een schat aan deskundigheid en ervaring! En heeft zelf ook niet onverdienstelijk getild.
En er hebben altijd toppers getraind (nog altijd overigens, kijk maar naar Pjotr v/d Hoek).
Er waren vroeger maar 3 verenigingen in NL die echt "telden"...en dat was Spartacus, SSS Alkmaar en Atlas...uit hun "stal" kwamen de toppers (niet te verwarren met die relnichten Geer & Goor).
Ben benieuwd wat Henk je adviseerd...hij verkoopt zowel Titan als Inzer.
Ik weet zeker dat hij je een eerlijk advies zal geven.

Geen shirt gekocht René, Rage X maatje 42 was echt stukken te kleinNu wachten tot de levering van een maar 44. Ik kwam met 100kg net aan door de eerste 10cm van de beweging
Mijn signalement:
Blanke man
20 plusser
1.88m lang
85kg
wat langer haar
normale motoriek
grote neus![]()

snap soms niet dat huggy niet omvalt van de honger :O
...ik heb altijd veel bij me als ik wedstrijd heb...ik kan één ding niet en dat is presteren op een lege maag...ik presteer het beste als ik net 2 borden spaghetti op heb of whatever en met een volle buik ga bankdrukken.
.word je nooit slaperig van al die suiker?
(ik wou zeggen traag maar dan weet ik het antwoord waarsch al)
Ik ben altijd traag en slaperig 
Ik ben altijd traag en slaperig
Als ik géén suiker binnenkrijg op zo'n wedstrijd neem krijg ik last van het volgende:
Dit zijn symptomen van een suikerpatiënt die een hypoaanval krijgt...desondanks heb ik géén suikerziekte.
- Honger
- Beven, wankele benen
- Buikpijn
- Bleek en koud zweet
- Hoofdpijn, duizeligheid
- Slaperigheid, prikkelbaarheid.
Ik vermoed dat "stress" op zo'n moment zorgt voor een daling van mijn suikerspiegel anders kan ik het niet verklaren...door genoeg suiker te nuttigen krijg ik een soort van hyperaanval en dan moet ik eigenlijk net onder de halter liggen...dat zijn dan de momenten dat het heel goed gaat.
maar als het voor jou werkt... succes morgen, hoop dat je een mooie prestatie gaat neerzetten.